Obserwatorzy

środa, 14 września 2011

Pomadki NYX

Kiedyś byłam zwolenniczką błyszczyków, ale z wiekiem przekonałam się do pomadek! Teraz mając wybór - zdecydowanie częściej sięgam po pomadki. Swoją przygodę ze szminkami chciałam zacząć od czegoś taniego...

NYX, Round Lipstick


Plastikowe opakowania nie wyglądają zbyt ekskluzywnie, ale są trwałe. Nic się nie ściera, nie łamie, można ją wrzucić do kosmetyczki i mieć pewność, że nie ulegnie uszkodzeniu, ani się nie otworzy samoczynnie. Co istotne - pomadki mają ładne zapachy!


Pomadki mają bogatą kremową konsystencje i dobrą pigmentacje. Wystarczy jedno pociągnięcie na ustach, co daje nam naturalny i równomierny kolor. Efekt krycia można stopniować. Moje usta po aplikacji są przyjemnie miękkie i nawilżone. Dodam, że aplikuję je zawsze na usta wcześniej nawilżone. W przeciwnym wypadku myślę, że pomadka podkreśliłaby suche skórki i załamania.


Niewątpliwie ogromnym minusem tych pomadek jest ich trwałość, a właściwie jej brak. Bardzo szybko znikają z ust, trzeba często robić poprawki, przez co pomadki ubywa... Ale są też dwa ogromne plusy - niska cena i szeroka gama kolorystyczna. Pomadki można nabyć za około 2 $ i do wyboru mamy wiele odcieni. Mają też różne wykończenia - matowe i perłowe. Także każda z nas znajdzie coś dla siebie! Uważam, że za taką małą ceną otrzymujemy całkiem dobrą jakość.

18 komentarzy:

  1. Rzeczywiście w przeliczeniu kosztują bardzo niewiele! A Twoje kolory są bardzo ładne, najbardziej podoba mi się Thalia i Honey. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je bardzo lubię:-)Mam Circe,ale thalia chodzi za mna od dłuższego czasu:DPodoba mi sie Summerlove:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki :) na razie czaję się na p2, ale może kiedyś i NYXa kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te pomadki :) mam wszystkie kolory nude jakie wyprodukowali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się najbardziej podoba ta ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pumpkin pie jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudne kolory! pokażesz je na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki :) Aż narobiłaś ochoty na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, kolory są pięęękne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko jeden kolorek, jestem zadowolona i chetnie kupilabym inne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kolorki. Nigdy nie bylam przekonana do pomadek, zawsze tylko błyszczyk. Moze czas to zmienic :))
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, a na moich ustach są trwałe.. Pumpkin pie wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bym chciala je wyprobowac - kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Summer Love i Circe są po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomadki nyx są świetne sama posiadam jedną:)
    Bella-co do zapachu pudru to powiem Ci że ledwo co wyczuwalna jest wiśnia, dominuje raczej typowy pudrowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Dziewczyny za komentarze! Jak widać pomadki NYX są dość popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Summer Love - super!! Bardzo mi się spodobał kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam 3 kolory, wszystkie w nude. neistety ostatnio moje usta przechodza jakas traume i kosmetyki ktore wczesniej je ujarzmialy, teraz nei dzialaja :( dlatego pomadki musze odstawic i poczekac na lepsze czasy. ale bardzo lubie szminki NYX za ich konsystencje i kolory, niestety co do trwalosci masz racje..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na makijazyki ;) - artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)