Obserwatorzy

czwartek, 29 września 2011

Lakierowe wspomnienie lata...

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolory lakierów do paznokci, które gościły u mnie tego lata najczęściej... Jak widać nie ma zbyt dużych różnic kolorystycznych, jakoś tak dobrze było mi z wszelkimi odcieniami różu. Raczej nie jestem zwolenniczką kolorowych lakierów i lubię stonowane kolory. Podziwiam osoby u których non stop gości jakiś wesoły kolor ;-)



Bell, Pastel Palette
odcień: nr 1



Vollare Cosmetics, Sexi Flexi
odcień: nr 17



H&M
odcień: neon pink



Golden Rose, Miss Selene Mini
odcień: nr 191



Essence, Multi Dimension XXXL Shine
odcień: nr 74 fall for me


A Wy już pożegnałyście się z letnimi lakierami do paznokci? Czy może nie ma dla Was różnicy i przez cały rok lubicie sięgać po soczyste kolorki? Jestem ciekawa jakie macie zdanie na ten temat?

18 komentarzy:

  1. ja się nie żegnam z żadnymi lakierami, mogę malować paznokcie na granatowo latem, a na różowo zimą:D

    OdpowiedzUsuń
  2. neon pink z h&m- extra :) wszystkie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że królowały róże. Bardzo podoba mi się ten lakier z Bell, ale te z serii Pastel Palette mają nie najlepsze opinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Golden Rose, Miss Selene Mini
    odcień: nr 191

    Jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z miss selene - no bardzo udany kolorek :>

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham lakiery od Bella i Selena:)
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, Selene bardzo fajnie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pastelowy z Bell jest wprost piękny!
    Ach Wy kusicielki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba skuszę się na ten z Bell : )
    Ale nie wiem. Waham się już jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nie mam ograniczeń, jeśli chodzi o lakiery i można u mnie spotkać niemal każdy kolor o każdej porze roku ;) Nie przepadam tylko za neonami i zieleniami (chyba że ładna, głęboka, butelkowa). A z przezentowanych przez Ciebie lakierów najbardziej spodobał mi się Miss Selene :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten z miss selene śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli neon pink H&M jest z poczwórnego zestawu to również go posiadam i bardzo lubię nosić na swoich paznokciach :) Miss Selene Mini świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. W brzydką pogodę, takie kolorowe lakiery poprawiają mi humor ;) Na całe szczęście u mnie trwa jeszcze sezon na całkowicie letnie odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie kolory, jeju siedzę i się gapię w ten ekran:-)) Na prawdę wszystkie kolory są boskie, jak dla mnie idealne:-) A najlepszy neonowy róż z H&M. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory, w ogóle masz bardzo ładną płytkę paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolory - najbardziej podoba mi się ten niebieski :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)