Obserwatorzy

niedziela, 7 lutego 2016

Kilka nowości z Pepco!

Powinnam mieć zakaz wchodzenia do Pepco! Ale co ja mogę za to, że uwielbiam ten sklep. Tak jak kiedyś miałam fazę na Ikea, tak teraz moim sklepem numer jeden jest Pepco. Towar jest w niskiej cenie, często się zmienia, jest dużo nowości i bardzo mi odpowiada design. Uwielbiam połączenie bieli, beżu, szarości i czerni. W tym stylu staram się dobierać dodatki. Dla niektórych to monotematyczne i nudne, a dla mnie idealne. Poniżej kilka moich ostatnich zakupów... Zapraszam na post! :-)


Lubię, kiedy w domu są świeże i pachnące kwiaty. A do tego potrzebny jest wazon. Mam kilka szklanych...
Moja ostatnia zdobycz to szary wazon (19,99 zł). Niby taki prosty, ale wygląda oryginalnie i ciekawie.
Do tej pory moim numerem jeden był słynny biały geometryczny wazon (19,99 zł) również z Pepco.


Kupiłam śliczny biały lampion w formie klatki (9,99 zł) z takim uroczym ptaszkiem!


W oko wpadła mi też kolejna szafeczka na klucze. Dlaczego kolejna? Bo w ostatnim czasie kupiłam już inną w Kik Textil.
Ta z Pepco swoim kształtem przypomina domek z oknami (19,99 zł). Przód jest biały, a boki szare. 


Teraz mam oczywiście dylemat z serii tych najgorszych, czyli która ma zawisnąć na ścianie? A może obie? ;)


Udało mi się też dorwać taki mały obrazek w czarnej ramce z napisem Smile More (2,99 zł).


Na wyprzedaży dorwałam obrazek z lustrami w kształcie domu z napisem Good Times (9,99 zł).


Brakowało mi poszewek w odcieniach beżu. Te dwie w stylu romantycznym są idealne (14,99 zł).


Poszewki leżą na sztucznej skórze owczej, która została kupiona w Ikea (49,99 zł).


Marzą mi się duże białe lampiony. Na razie kupiłam sobie taki mini substytut w Ikea (19,99 zł).


W Biedronce trafiłam na hiacynta w filiżance (6,99 zł). Uroczy maluch, ale szybko padł. 
Chyba mu ten sztuczny śnieg zaszkodził... Już wsadziłam nowego! ;)


P.S. Już niedługo kolejny wpis z zakupami... Tak, znowu byłam w Pepco!


Wpadnijcie na mój Instagram - KLIK!



94 komentarze:

  1. Ciekawe zakupy. Muszę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy dorwałaś:) lubię pepco

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo fajnych rzeczy, muszę zajrzeć do Pepco bo dawno tam nie byłam a widzę, że wiele fajnych rzeczy się pojawiło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, tak asortyment ciągle się zmienia. Bardzo dużo nowości!

      Usuń
  4. Też lubię zaglądać do pepco. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek i wazon bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampion z ptaszkiem też mam :) Polowałam na tego hiacynta w filiżance, ale u mnie nie było :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampion jest super :) Na tę filiżankę trafiłam przypadkowo!

      Usuń
  7. Świetne te oba wazony :)
    Mi też ten hiacyny z Biedry padł ale mnie żadne kwiaty nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ten hiacynt był pechowy. Mojej mamie też szybko zgnił. Coś było z nimi nie tak. Podejrzewam, że przez ten sztuczny śnieg w sprayu.

      Usuń
  8. Lubię tam kupować :) ta lampa mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widziałam w końcu w Pepco przegródki na palety do makijażu bez napisu Letters i inne takie, czyli w końcu ideał :) no i ostatnio także zaopatrzyłam się w całkiem świetne biustonosze z Pepco właśnie, z wyprzedaży i z najnowszej kolekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taki drobiażdżki. Najbardziej mi się podobają poszewki i filiżanka z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio w Pepco są takie piękne rzeczy, że idzie zbankrutować :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się lampion z ptaszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy, ja ostatnio kupiłam dwie białe ramki do zdjęć i również hiacynta z biedronki ale samą cebulkę i po mału ale to bardzo coś tam sobie rośnie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam do Pepco nawet nie wchodzę :D Pół bym wyniosła a miejsca brak :D

    OdpowiedzUsuń
  15. same cudeńka, wiekszośc i ja zakupiłam )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pierwszy wazon jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy :)
    Lampion z ptaszkiem super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie sądziłam, że w Pepco są tak fajne i tanie rzeczy do dekoracji! chyba sama się tam przejdę i wybiorę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pepco też jest moim ulubionym sklepem ; ) mają ciekawy asortyment i co chwile jest coś nowego ; ) no i kuszą te niskie ceny

    OdpowiedzUsuń
  20. W Pepco można upolować fajne rzeczy :) ostatnio kupiłam takie świeczniki podobne do tych z Ikei na pędzle :) nad tym lampionem w kształcie klatki też się zastanawiałam, ale go nie wzięłam i chyba teraz żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. W Pepco zawsze można znaleźć jakieś perełki. Bardzo lubię ten sklep i nigdy z niego nie wychodze z pustą torba;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy. Również bardzo lubię Pepco :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pepco to samo zło hehe. Ale uwielbiam robić tam zakupy, szczególnie jak są ciekawe przeceny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tak mam z pepco jak musze isc kupic córce ciuchy i moj siedzi w aucie i mowie,ze jak nie wroce przez godzine to zeby mnie siłą wyciagnął . a ten góra 15 minut i masz byc z powrotem ;D .

    OdpowiedzUsuń
  25. Również uwielbiam Pepco szczególnie jak są wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj,
    Najbardziej podoba mi się ten biały lampion z ptaszkiem. Cudo :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam ten lampion z ptaszkiem w formie klatki- bardzo lubię. Wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio sprawilam sobie czarny wazon z pepco i jestem zachwycona:) mają super dodatki do domu :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne rzeczy znalazłaś! Chyba muszę się przejść do pepko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pepco jest super, mają niskie ceny i dużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam taki wazon ale biały, z tulipanami wygląda wiosennie, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Begin your day with a morning full of enthusiasm and full of joy? website that is very attractive thanks

    OdpowiedzUsuń
  33. This website is very good and also very useful thanks

    OdpowiedzUsuń
  34. Πολύ καλό άρθρο σε ένα φίλο, θα ήταν καλύτερα αν η τελευταία δήλωση συν συμπεράσματα για την ευκολία στην εξαγωγή συμπερασμάτων. να συνεχίσει ό, τι αφορά το θόρυβο από το κατάστημα Zahra βότανα αξιόπιστη και μεγαλύτερη στην Ινδονησία για το blog σας (επιτυχία) είναι πάντα επιτυχής
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  35. można wiedzieć jaką wysokość ma ten szary wazon z pepco?

    OdpowiedzUsuń
  36. trying to succumb to the ultimate happiness. Because this world pana and will surely perish. for it to multiply the charity for our lunch in the hereafter

    cara menyembuhkan sinusitis secara alami
    obat koreng di apotik
    cara menyembuhkan fistula ani tanpa operasi

    OdpowiedzUsuń
  37. It takes a high spirit to achieve success in the future. Although very heavy but must be done to get maximum results
    obat perlengketan usus

    OdpowiedzUsuń
  38. This information provides new knowledge and can help you overcome various problems in the body

    cara menghilangkan lipoma di leher
    cara menghilangkan lipoma di punggung
    cara menghilangkan lipoma di kepala
    cara menghilangkan lipoma di wajah
    cara menghilangkan lipoma di dahi

    Agen QnC Jelly Gamat Kalimantan Selatan
    Agen QnC Jelly Gamat Kalimantan
    Agen QnC Jelly Gamat Kalimantan Timur
    Agen QnC Jelly Gamat Kalimantan Barat
    Agen QnC Jelly Gamat Kalimantan Utara

    OdpowiedzUsuń
  39. this news still makes our life be greater and healthier than before -> obat herbal penyakit kardiovaskular

    OdpowiedzUsuń
  40. read and be undertand to knos this issues for your kids and baby -> mengatasi gangguan cerna pada bayi

    OdpowiedzUsuń
  41. this treatment for your neck problems, so you dont to do surgery or etc -> cara mengempesken benjolan di leher thanks for your informations

    OdpowiedzUsuń
  42. this really awesome to know -> Bahayanya penyakit kuning

    thanks for your informations, cause they really important -> Bahayanya penyakit hati

    i thought it would be good news ever -> Makanan yang harus dihindari oleh penderita penyakit hati

    OdpowiedzUsuń
  43. this news is really important and people loves to know it -> Obat keloid paling ampuh

    OdpowiedzUsuń
  44. this information is very good and add new knowledge, hopefully can be useful and always given smoothness amiiin obat hernia tanpa operasi, obat hernia untuk semua usia, obat hernia resep dokter, obat hernia sampai tuntas,

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rzeczy! Ja właśnie ostatnio też byłam w pepco i się zastanawiałam nad grafikami na ścianę! Ale w rezultacie zrobiłam projekt z własnych zdjęć, znalazłam najlepszą drukarnię we Wrocławiu, godna polecenia jest tutaj drukarnia offsetowa Reprotechnika , i wydrukowałam to w dużym formacie. Idealnie wygląda na ścianie!

    OdpowiedzUsuń
  46. steady her article, thanks for the article, the article is very memorable for me, greeting me always successful. ara Mengobati Keloid Secara Alami Tanpa Operasi, cara mengatasi asam lambung kambuh, Cara Mengobati Ginjal Bocor

    OdpowiedzUsuń
  47. czy bedzie dobrze wygladac, jesli go uzyje?
    Bardzo sie ciesze z przeczytania tego artykulu, bardzo przydatnego dla mnie. dziekuje. odwiedz równiez: OBAT EJAKULASI DINI PERMANEN nie zapomnij zatrzymac sie przy moim podwórku, serdecznie pozdrawiam was wszystkich. jeszcze raz dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pepco zawsze czymś zaskakuje. Szkoda tylko, że licha jakość.

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam pepco. :) Odwiedzam regularnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)