Obserwatorzy

piątek, 30 września 2011

Ulubione seriale

Uwielbiam wrzesień za to, że zazwyczaj wtedy emitowane są nowe sezony seriali. Nie ma nic lepszego, niż w zimny, deszczowy i ponury wieczór zaszyć się pod kocem z kubkiem herbaty i odpalić na laptopie nowy odcinek. W moich ulubionych serialach jest pełno pięknych kobiet, przystojnych mężczyzn, luksusowych ubrań, niesamowitych domów i bajkowych widoków... Ale są też zranione uczucia, złamane serca, rozczarowania, intrygi, kłamstwa i zwyczajne problemy...


To zdecydowanie mój ulubiony serial! Oglądam od pierwszego sezonu i strasznie żałuję, że to już ostatni...  Przy pierwszym odcinku z tej serii był moment, że popłakałam się ze śmiechu i był też moment wzruszenia. Uwielbiam takie skrajne emocje i nieustanne napięcie!



Początkowo nie rozumiałam zachwytu tym serialem, ale kiedy człowiek się wgłębi to nagle z utęsknieniem czeka się na kolejny odcinek. Jest jeszcze jeden powód dla którego warto oglądać - Chuck Bass :-) Uwielbiam barwę głosu i spojrzenie tego aktora! Zniewalający!



Formuła serialu jest lekka, zabawna i przyjemna, ale czasami można się poczuć jak na kozetce u psychiatry ;-) W sumie jest to dość pozytywne, że niepozorny serial zmusza do poważniejszych refleksji o życiu...



Kiedy byłam nastolatką oglądałam Beverly Hills 90210, dlatego musiałam zapoznać się z tym serialem. Nierzeczywiste realia, bananowa młodzież, ale jakże miło odmóżdżyć się przy czymś takim po ciężkim dniu!



Ten serial niezaprzeczalnie wciąga w wir znaków zapytania i momentami jest lekko przerażający... Z każdym kolejnym odcinkiem mam coraz to nowsze pomysły na to kim może być tajemniczy A.


A Wy znacie te seriale? Macie jakieś swoje ulubione typy?
Czy może uważacie, że to strata czasu?

23 komentarze:

  1. Z tych seriali widziałam tylko Plotkarę i to nawet nie w całości- jakoś nie mogę się wciągnąć w żaden serial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, że na akie rzeczy trzeba mieć czas. No i serial musi wciągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, ja to mogłabym seriale oglądać cały czas :P Wciągają mnie i przepadam z kretesem ;) Chuck Bass nie ma konkurencji :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również oglądam Plotkarę ;) Ale bardziej podoba mi się chyba Nate niż Chuck :D

    OdpowiedzUsuń
  5. próbowałam nadmiar tuszu wyczesać ale strasznie się osypuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z typowo babskich seriali obejrzałam wszystkie sezony SATC, poza tym uwielbiam Dr. House'a i Grey's Anatomy. Dawniej nałogowo oglądałam Lost, a totalnym hitem wszech czasów pozostaje dla mnie "Friends" <3

    OdpowiedzUsuń
  7. tez oglądam GG, 90210, PLL i gotowe na wszystko, ale necessary rougness nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ev ja też lubię Dr House'a i Chirurgów. Przyjaciół też kiedyś oglądałam nałogowo :) Ale aktualnie na tapecie tylko to co powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie wciągnęły "Pamietniki wampirów".. i to tak, że jak się skończy jeden odcinek muszę obejrzeć następny, wciąż czująć niedosyt. W sumie nie wiem dlaczego, bo to nie jest "moja" tematyka. Ostatnio obejrzałam także "Downton abbey" i nie mogę się doczekać następnej serii.

    A wcześniej wciągneliśmy się w "Dynastę Tudorów" i "Rodzinę Borgiów".

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc to jeszcze nie oglądałam żadnego z wymienionych , ale dużo o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też oglądam Gotowe na wszystko i PLL.
    Do tej listy dochodzi mój nr 1-Pamiętniki wampirów:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś tak nie oglądam :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś oglądałam ich mnóstwo, teraz praktycznie żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam Plotkare :) I chociaż Chuck mnie wkurzał w 1 sezonie, to óźniej go polubiłam :)
    Lubie też serial Kości

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądam żadnego z nich :) Czasem wracam do The Hills albo do Seksu w wielkim mieście

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki można zamówić na allegro i stronie Paese :) A jesli nie znajdziesz to słuze pomoca i moge kupić u mnie jesli beda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Monika - dzięki! Będę pamiętać!

    Właśnie już od kilku osób słyszałam, że warto obejrzeć ''Pamiętniki wampirów'', ale mnie jakoś ta tematyka nie przyciąga :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądam Plotkarę i 90210. :) Fajnie, że wreszcie powrócił sezon serialowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedyś też zrobiłam posta o ulubionych serialach, do GG, PLL i DH dodam How I met your mother i Modern Family. Te dwa ostatnie zastępują mi nigdys uwielbanych Przyjaciół. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, ja "tracę" mnóstwo czasu na oglądanie seriali.

    Z wymienionych lubię Desperatki i Plotkarę, chociaż nie są moimi ulubionymi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podzielam miłość do 4 z 5 wyżej wymienionych seriali :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)