Obserwatorzy

niedziela, 25 września 2011

IKEA

Lubicie? Ja bardzo i staram się często odwiedzać. Zawsze coś mnie skusi. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać trochę zdjęć z mojego pokoju. W większości są to jakieś elementy, ozdoby, dodatki... Dominuje kolor fioletowy z elementami zieleni i kremu. Czuję się w tym pokoju bardzo dobrze :-) Wybaczcie, że miejscami widać kurz, ale czarne meble to jest jakieś przekleństwo. Zakupiłam nawet specjalny rodzaj Pronto, ale walka z kurzem to jak walka z wiatrakami...























21 komentarzy:

  1. też strasznie lubię sklep Ikea, nawet podobne pudła mam:D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne połączenie kolorów. Juto pojawię się z walizkami :D. A Ikeę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się klimat pokoju :)
    Ja Ikeę lubię, ale rzadko chodzę bo inaczej byłabym już bankrutem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) Też lubię sklep IKEA :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do Ikei mam niestety za daleko i NIGDY nie byłam : ( Cóż za strata .

    Pięknie urządzone !: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobałoby mi się u Ciebie! ;) Szczególnie cudowne masz szufladki, pudła i obrazek z bzem. Jak będę urządzać własny dom to pewnie wieeeele wyposażenia będę mieć właśnie z Ikei ;) Akurat mam jakieś takie szczęście i w odległości do 10km od mojego domu (obecnego i przyszłego ;) ) mam Ikeę, Castoramę i Leroy Merlin ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wystrój :) Też lubię takie spokojne aranżacje mieszkania :D Dziś zajrzałam do Ikea i znów znalazłam pełno rzeczy, które przygarnęłabym do swojego mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Dziewczyny :) Ikea ma dwie poważne zalety - tanio i ogromny wybór. Zależało mi na tym, żeby dużo nie inwestować. Swoją drogą dużo fajny dodatków można znaleźć też w takich małych sklepikach typu ''Wszystko za 5 zł'' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ikea jest super w UK bardzo tania

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrazek mnie oczarował :) Chciałabym podobny ale w pudrowym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten wazon z fioletowymi kulkami jest super :) bardzo ładnie, stonowanie, dobrze dobrane kolory, nie za ciemno. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne dodatki. Sama uwielbiam Ikeę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ikea to jaskinia zła :P
    to co zrobiłaś z tą mini komódką spowodowało u mnie szybsze bicie serca - jest rewelacyjna !
    metoda decoupage zawsze mi się podobała i ciągle próbuję się zmotywować żeby zacząć coś robić w tym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, ikea to zdecydowanie najlepszy sklep jesli chcemy tanio i nowoczenie/stylowo urzadzic mieszkanie:) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, wszystko prezentuje się bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie uwielbiam ten sklep! Można urządzić dzięki niemu mieszkanko nowoczesne, a jednocześnie przytulne! No i te drobiazgi stwarzające całość - świetne dopełnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie :)
    a w Ikeii mogłabym zamieszkać-jako tester mebli i akcesoriów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Dziewczyny! Widzę, że IKEA ma mnóstwo fanek :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)