Obserwatorzy

sobota, 3 listopada 2012

A takie tam... Zakupy ;-)

Nic specjalnego... W zeszłym tygodniu odwiedziłam drogerię Natura i skorzystałam z promocji...


Moja ulubiona pasta do zębów! Kupuję ją od wielu lat i chyba nigdy z niej nie zrezygnuję. Generalnie jest niby zwykła, ale robi taką świetną robotę, że można na długie lata zapomnieć o ubytkach w zębach... Używam jej zawsze na noc, bo wierzę, że wtedy jest najskuteczniejsza. W ciągu dnia wybieram bardziej odświeżające pasty. Żałuję tylko, że tak podrożała, bo kiedyś można ją było kupić za około 8 zł, a teraz na promocji płaciłam 11,79 zł, więc sporo. Ale warto, bo jest wydajna. Polecam!


Jestem fanką Carmexa. Najlepsza jest według mnie wersja w słoiczku, potem sztyft, a na końcu wersja w tubce. Carmex Moisture Plus kusił mnie od dawna. Wreszcie na promocji za 9,99 zł kupiłam. Wybrałam wersję w kolorze różowym. Efekt na ustach jest super. Czegoś takiego szukałam! Szkoda tylko, że już zdążyłam zauważyć znaczącą wadę, czyli ogromną niewydajność...


Maseczki z Efektima były na promocji za 1,39 zł. Nie wiem co mnie pokusiło, że wzięłam od razu trzy. Na razie zużyłam jedną saszetkę i jestem rozczarowana. Spodziewałam się prawdziwego błota, a dostałam breję. Zużyję, ale więcej już na pewno nie kupię i nie polecam. Rozczarowanie...


No i najlepszy kąsek z tych zakupów! Udało mi się dorwać Eyebrow Lifter z Catrice. Jupi! Jak za 12,99 zł to podnośnik brwi robi niezłą robotę ;-) Niedługo napiszę o nim na pewno coś więcej...


Zmacałam testery matowych pomadek Catrice z Hollywood's Fabulous 40ties. Fotka z komórki. Na szczęście żaden kolor mnie nie porwał ;-) A Wy skusiłyście się na którąś z tych pomadek? :-)


Wczoraj znowu odwiedziłam Naturę...


Płyn do płukania ust Colgate Plax Ice za 12,49 zł. Lubię te płyny z Colgate. Dobrze się sprawdzają...


Wzięłam też płyn do kąpieli z nowej linii kosmetycznej  SeYo. Nie znam tych kosmetyków, ale zapach Leśna Polana wydał mi się bardzo intensywny i przyjemny. Zamierzam go jeszcze wzmocnić olejkiem z drzewa herbacianego. Płyn w promocyjnej cenie kosztował 7,99 zł za 1000 ml.


Lactacyd bardzo lubię i kupuję dość regularnie. Teraz za 15,99 zł można zdobyć dwa opakowania. Myślę, że to całkiem korzystna cena. Jestem ciekawa tej wersji Hydro-Balance. Czymś się różnią?


Zamówiłam też kilka rzeczy na Allegro. Głównie chodziło mi o mój ukochany podkład Revlon Colorstay. Ale przy okazji wzięłam kilka innych tańszych na przetestowanie. Wodę różaną dorzuciłam do koszyka, bo kosztowała tylko 4,99 zł! Z tego co widzę sprzedawca ma trochę negatywów, ale ja już drugi raz zrobiłam u niego zakupy i wszystko było ok. Kosmetyki oryginalne i z długą datą przydatności. Przesyłka przychodzi bardzo szybko. Ja nie mam zastrzeżeń i polecam Wam darmarsklep. Za całość zapłaciłam 67,85 zł, w tym 11 zł za przesyłkę poleconą priorytetową.

119 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta matowa pomadka o numerze C03 ;) I ciekawa jestem tej wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Wizażu czytałam, że jest szał na Marlenę ;-)

      Usuń
  2. Z limitki Catrice zakupiłam sobie pomadkę w odcieniu 01 Red Butler i jestem z niej bardzo zadowolona. Ładnie wygląda na ustach, wytrzymuje 2 godziny bez poprawek, a następnie równomiernie się ściera.

    A Lactacydu nienawidzę... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. no to widze, że zapas kosmetyczny już jest:), ja tez musze wybrać się do drogerii po jakas maseczkę, bo mam bardzo przesuszoną twarz

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też odwiedziłam wczoraj Naturę :P I nic nie kupiłam :D

    Ale za to zaopatrzyłam się w czapkę i szalik:) Muszę sklecić zakupowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jakoś nic w Naturze nie porwało. Zrobiłam jedynie zakupy konieczne :) O, to czekam na post :)

      Usuń
  5. ooo ten carmex w tej cenie chetnie bym wyprobowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po kilku latach kupiłam ponownie Colorstaya, żeby rozjaśniać nim trochę za ciemny podkład i stwierdzam, że to naprawdę bardzo dobry podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję go od lat... Czasami go zdradzam, testuję inne, a potem znowu wracam do niego. Moja buzia go lubi :)

      Usuń
  7. duże zakupy ;) jestem ciekawa tego carmexu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Revlon jest moim ulubionym podkładem jak do tej pory, Ingrid też zamierzam przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też :-) O Ingrid czytałam trochę pozytywów i zaryzykowałam :)

      Usuń
  9. Kurczę, a u mnie nie widać już kredki Catrice :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były dwie! Jedna zmacana i już używana, a druga moja nietknięta! Fuksem mi się udało!

      Usuń
  10. znów zakupy :D jesteś mistrzynią w tej dziedzinie :D carmex mnie kusi i 2 pomadki z catrice - 3 i 4 :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię tą pastę Elmex ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminka Marlenes favourite mi sie podoba... taka codzienna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Twoje wpisy zakupowe, zawsze kupisz tyle fajnych rzeczy, a ja nie wiem co pierwsze skomentować :P.
    Mi się nie udało zdobyć podnośnika do brwi, nagabywałam codziennie Panie w Drogerii Natura, chyba miały mnie już dość ;). Z tych limitowanych szminek tylko nudziak wpadł mi w oko, ale posiadam sporo pomadek postanowiłam sobie podarować. Och, jak ja dawno nie byłam na porządnych zakupach :( postanowiłam odświeżyć garderobę i teraz tęsknie wzdycham do Rossmanna itp :P
    Szkoda, że ta maseczka jest breją, nie jest zapewne wygodna...
    Revlon CS to najlepszy podkład jaki używałam, zużyłam już kilka butelek, uwielbiam go po prostu :). Ostatnio zdradzam go z Lirene City Matt i uważam, że też jest świetny :).

    Miłej soboty :*

    P.S - Też lubię tę pastę!! Obecnie używam Elgydium i ją również mogę polecić, o ile nie stosowałaś jej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *ale posiadam sporo pomadek, więc postanowiłam sobie go podarować

      Wybacz :*

      Usuń
    2. Dzięki Nati :) Nie znam tej pasty, więc dzięki za polecenie :) Teraz na Allegro zamówiłam Białą Perłę, bo ostatnio Madzia z Babka Przystań pokazywała super efekty po tej paście i się skusiłam :)

      Revlon to też mój ulubieniec od lat. Stale go zdradzam i testuję inne, a potem potulnie wracam do tego co sprawdzone :) Lirene City Matt też kiedyś miałam i dobrze wspominam.

      Przypomniałaś mi, że czas odświeżyć garderobę. Na razie wyprzedają stare rzeczy i zbieram pieniądze na te zakupy :)

      Usuń
  14. od czasu kiedy moje zęby są odrutowane, uwielbiam elmex, zauważyłam różnicę pomiędzy zwykłą pastą a taką byle jaką i bez elmexa obejść się nie omgę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się rozumiemy :) Mnie kiedyś bolały ósemki, a był weekend i dostępu do dentysty brak. To co kilka godzin smarowałam sobie zęby Elemexem i o dziwo ból przeszedł :)

      Usuń
  15. Podnośnik brwi? Przyznam, że nie słyszałam i jeszcze nie widziałam żadnej recenzji tego specyfiku Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila o nim pisała i przez nią kupiłam ;-)
      http://zzzoila.blogspot.com/2012/10/podnosnik-prawie-hydrauliczny-catrice.html

      Usuń
  16. Ten Elmex to też moja ulubiona pasta :) Czasami jak mi się skończy to umyję jakąś pastą typu Colgate i potem czuję dyskomfort, są okropne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podnośnik brwi i jestem w tej kredce zakochana od pierwszego użycia ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Revlon też uwielbiam, z Carmexu jestem bardzo zadowolona, delikatnie chłodzi, ale ładnie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, spore zakupy ^^ Przyjemnego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry wybór z pastą do zębów :-) Reszta na razie mnie nie powala, czekam na kolejne zakupy! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  21. podnośnik catrice jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie co ten Revlon Colorstay ma w sobie takiego :) Dużo dziewczyn go poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też często odwiedzam naturę, bo mam tam bardzo bliziutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Elmex to też moja ulubiona pasta! Choć ja bez oporów stosuję ją też na dzień ;)

    A eyebrow liftera od Catrice strasznie zazdroszczę. We wszystkich Naturach, w których byłam, już go nie było i ostałam się jedynie z żelem do brwi. Trochę szkoda... ale jeszcze będę szukać!

    PS A Holly Rose Wood należy do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był ostatni podnośnik w dobrym stanie, więc mi się udało :)

      Usuń
  25. Pasta Elmex jest świetna - używam tylko jej i nie mam żadnych problemów z ząbkami. Ta nowość z Carmexa mnie ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zakupy :) Ja też się ostatnio skusiłam w Naturze na ten podwójny Lactacyd, ciekawe jak się ten nowy spisze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spore zakupy :)
    Jest i moja ukochana pasta!

    OdpowiedzUsuń
  28. mi się podobają dwie środkowe szminki z tej LE, ale mam dużo produktów do ust, więc się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Elmex, najlepsza pasta na świecie :) Ze szminek podoba mi się CO1, booski kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również kocham elmex, naprawdę przynosi ulgę nadwrażliwym zębom. U mnie obecnie siedzi na łazienkowej półce jego zielony braciszek, ten od już wyjątkowo wrażliwych zębuli.

    Płyny do kąpieli leśne - raczej omijam, jeśli sama czynię zakupy, jednak kiedy ktoś [ech, Mama - leśnik z zawodu, to i płyn leśny mi kupuje :D albo morski] kupi mi coś, co pachnie "lasem" - niezwykle mnie to potrafi ukoić i wywołuje przemiłe wrażenia węchowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze nigdy tego zielonego brata nie kupiłam. Muszę spróbować :) Ja płyny leśne i morskie też raczej omijam, ale teraz coś mnie tak naszło... Kiedyś miałam takie cudo z Joanny o zapachu sosny i było boskie.

      Usuń
  31. Bardzo lubię produkty firmy elmex i też używam ich od doysć dawna. Miałam maseczkę efektimę z wyciągiem z nagietka i też nie byłam zadowolona. Zero efektu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szukałam produktów z tej limitowanki Catrice, niestety nic już nie zostało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o dziwo było prawie wszystko, a pojechałam sporo po premierze...

      Usuń
  33. nie mogę się doczekać recenzji nowych podkładów - oglądałam produkty na tej stronie i zaciekawił mnie podkład z pompką od INGRID :)

    OdpowiedzUsuń
  34. znowu szalejesz Kochana :) i bardzo dobrze! też bym szalała :D hihi

    też od lat używam Elmexu i też chyba już nie zamienię na inną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajniutkie zakupy:) Bardzo podoba mi się szminka C03, szkoda, że się na nią nie skusiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  36. musisz koniecznie napisać więcej o Eyebrow Lifter z Catrice

    OdpowiedzUsuń
  37. Owocne łowy :). Miałam kupić Marlenę, ale sobie odpuściłam, mam za dużo szminek. Koniecznie napisz coś więcej o Carmexie, bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Carmex to na moich ustach trochę jak pomadka wygląda - to znaczy kolor jest taki intensywny u mnie :)

      Usuń
  38. Ja kiedyś miałam jąkaś maseczkę z tej Efektimy i całkiem zadowolona byłam. Niestety nie pamiętam dokładnie jaka to była.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dwie inne i były ok :) Ale ta błotna jest do dupy... Chyba w składzie są silikony, bo taki efekt daje na buzi :/

      Usuń
  39. Najbardziej ciekawią mnie maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio stwierdziłam, że mam wszystko czego mi trzeba (chyba) i nie wstępuję do Natury pod żadnym pozorem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę spróbować tej nowej wersji colorstaya 24h ;d Carmex też kusi.. no i podoba mi się pomadka z catrice o nr 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. zaciekawił mnie ten "podnośnik" brwi ;) chyba przyjrzę mu się z bliska.

    poza tym fajnie, ze dzielisz sie sprawdzonymi adresami sklepow na allegro :) z pewnoscia tam zajrze :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam, że warto pochwalić sprzedawcę, skoro dwa zakupy były udane :)

      Usuń
    2. Kupowałam u tego sprzedawcy dokładnie ten sam pokład (Colorstay) ponad 2 miesiące temu.. i do dziś nie mam ani podkładu ani pieniędzy..:( Reklamacja na poczcie przedłuża się już do prawie miesiąca.. Widać kwestia przesyłki to loteria, chociaż z samym sprzedawcą kontakt jest dobry.

      Usuń
  43. z catriceowej limitki wzięłam właśnie dwie pomadki - marlenę i Hole rose wood. Marlena jest jedną z moich ukochanych szminek :)
    Laktacyd używam od niedawna i już go polubiłam, fajnie odświeża. dobra cena jak za 2 opakowania, ja kupiłam swój w Bidronce (400ml za jakieś 14-15 zł). Revlona nie znoszę, zrobił mi ogromną krzywdę :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Wydajny jest ten Revlon? :> Chodzi za mną, chodzi a ja jakoś nie mogę się przełamać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi starcza na 2 miesiące, ale maluję się codziennie. Wiem, że niektórym wystarcza aż na pół roku...

      Usuń
  45. Pomadka C03 wygląda przyzwoicie ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. idę na zwiady do polecanego przez Ciebie allegrowicza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałaś już tego Dermacolu? Bardzo ciekawie "brzmi".

      Usuń
    2. Jeszcze nie... Wzięłam kolor 2 i wydaje mi się strasznie ciemny :/ Czytałam o nim pozytywne opinie!

      Usuń
    3. ciekawi mnie, czy jest takim samym hardkorem, jak jego brat, ten w złotej tubce?;)

      Usuń
  47. Chyba skuszę się na ten Carmex, już od dawna bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lactacyd czy jak to się pisze hehe must have każdej kobiety:))

    OdpowiedzUsuń
  49. pastę elmex też bardzo lubię świetnie działa w duecie z żelem do fluoryzacji:)
    a tym czasem zachęcam do wzięcia udziału w moim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też lubię Elmex,bardzo dobra pasta:)
    Ale się obłowiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kurczaki, a ja od dłuższego czasu poluje na wodę różaną i nigdzie nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziś również zakupiłam Lactacyd :D
    Ciekawe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. maseczki mnie zaciekawiły :)
    a podkładu z Ingrid nie cierpię ! za ciężki jak dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ooo, wodę różaną też sobie muszę sprawić- uwielbiam ją! A za taką cenę to grzech nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kusi mnie od dawna różowy Carmex:) Mnie też Catricowe pomadki nie zachwyciły, ale kupiłam czerwoną z poprzedniej limitowanki:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Hydro-Balance nie używałam, ale ten klasyczny Lactacyd lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bello u ciebie zawsze pokaźne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooo może pojawią się jakieś recenzje? :>

    OdpowiedzUsuń
  59. Eyebrow Lifter z Catrice mnie bardzo ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój ukochany podkład i baza! :) Polecam Ingrid i też robię zakupy w Damar :D Nigdy jeszcze nie miałam problemów z przesyłką, czy produktem, więc nie wiem skąd u nich negatywy. Obecnie noszę się z zamiarem zamówienia pudru sypkiego, tylko ciągle waham się, czy wypada mi zdradzić Inglot :)
    Zaintrygował mnie też "podnośnik", jeśli uda Ci się coś z nim poczarować, to będę wdzięczna za kilka fotek. Do tej pory w tym celu używałam jasnego cienia, ale może pora do zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja ostatnio nie byłam na zakupach ;( No tylko sobie kupiłam ampułki do włosów z Farmony Radical :)

    OdpowiedzUsuń
  62. kilkukrotnie próbowałam polubić się z elmexem, jednak jak coś mi buzi nie wypala od środka to mam wrażenie że nie jest skuteczne :P

    OdpowiedzUsuń
  63. pomadki jakoś nie mają zniewalającego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  64. co ja pacze ingrid! kiedyś jako nastolatka używałam ich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Też kocham Revlon Colorstay ale cały czas myślę jaki kolor tym razem wziąć... Jakiego Ty używasz?

    OdpowiedzUsuń
  66. rowniez skusilam się na te maseczki ii jestem zadowolona w przeciwienstwie do Ciebie uzyskalam to co chcialam;)))
    a mi sie Revlon juz znudzil teraz szukam innego 'ideału' ;d
    zapraszam do mnie (Miss Independent) pod nowy adres bloga http://aktorka-milionaform.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. spore zakupy! Podnośnik również mam i wielbię go bardzo :)
    Z Catricowych pomadek to zdecydowałam się na Marlenkę i troszkę żałuję że jednak nie na The Nude Scene :P

    OdpowiedzUsuń
  68. mam ten różowy Carmex i bardzo go lubię :) delikatnie barwi usta i jednocześnie nieźle je nawilża

    OdpowiedzUsuń
  69. Ty tylko kupujesz i kupujesz! hehe :D a Carmexa zgubiłam tego gdzieś, a był najfajniejszy z wszystkich :/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. Też bardzo lubię Lactacyd :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Szkoda ze ja nie mam dostepu do catrice. Zdobyce tej kredki graniczy z cudem;/

    OdpowiedzUsuń
  73. carmexu nigdy nie mialam ale jakos w ogole mnie nie kusi ;P elmex uwielbiam i to jedyna pasta, do ktorej powracam non stop, chociaz ostatnio ta czerwona mi zbrzydla i jak wyszczotkuje nia zeby, to czuje sie tak, jakbym ich wcale nie umyla :/ zdecydowanie polecam zielona lub fioletowa :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Otagowałam Cię ;) zapraszam http://www.wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/2012/11/tag-moje-bizuteryjne-cuda.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Spore zakupy :) Ja nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na porządnych kosmetycznych zakupach. prócz oczywiście past do zebów itp, mam nadmiar kosmetyków:) Ale zakupy sprawiają mi ogromną przyjemność:) Osobiście Carmexu nie lubię, ale jestem ciekawa jak sprawdza się ten, który kupiłaś. Może jego zapach jest delikatniejszy od tych w tubce?:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Niezłe te zakupy na all, jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Bello jaki masz odcień podkładu Revlon? Przymierzam się do jego zakupu, ale nie wiem jak z jego kolorystyką ;/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie baza Ingrid :) Ja ją mam i jestem zadowolona, w miarę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)