Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

Takie przesyłki to ja lubie...

 Kilka dni temu otrzymałam super paczkę!


W środku były materiały promocyjne...


I przemiły list! Ujął mnie niesamowicie, bo tak rzadko zdarza się, że blogerki traktowane są indywidualnie. Zazwyczaj wszystko jest takie masowe, pojawiają się pomyłki w mailach, gdzie firmy nawet nie wiedzą do jakiej blogerki się zwracają! 

Jak niewiele słów potrzeba, żeby zrobić dobre wrażenie :-)


No i najważniejsze, czyli zawartość paczki :-) Arsenał produktów marki Acerin do pielęgnacji stóp.


Oraz arsenał produktów marki Anida do pielęgnacji dłoni :-)


Jestem już w trakcie testów i za jakiś czas podzielę się moją opinią :-)

A tymczasem zapraszam Was na:

79 komentarzy:

  1. Też dostałam i byłam oczarowana opakowaniem wraz z imienna karteczką niczym od mikołaja.
    Do tego spersonalizowany liścik :)
    I te 'dodatki' :)
    Oczarowali mnie :P Serio :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obie jesteśmy oczarowane :)

      Usuń
    2. i ja się przyłączam :D Ten spersonalizowany liścik rozłożył mnie na łopatki ;)

      Usuń
  2. Zawsze miłe są takie listy pisane do Ciebie, nie do wszystkich a jeden z nich trafił w Twoje ręce. Miły akcent na nadchodzący weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemiły liścik :). Bardzo lubię dezodoranty do stóp Acerinu. Krem do rąk Anida z woskiem pszczelim jest jednym z najlepszych kremów do suchych łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczka :) Ciekawa jestem, co ja dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, chętnie poczytam receznje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie podejście mi się podoba, wszystkie firmy współpracujące powinny brać przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem! :)
    Jakie to miłe.

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem szczerze, że firma ma dobre wejście :) Oby jeszcze kosmetyki były tak dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, niesamowita paczuszka :) Gratuluję, a liścik bardzo przyjemny. Miłego testowania a na pewno takie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm Bella jakie to miłe z ich strony :) uwielbiam produkty firmy acerin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczuszka a list rewelacja świetne podejście ze strony firmy:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przemiła paczka :)
    Krem anidy z olejem makadamia bardzo lubię. Jest lekki, ale dla skór normalnej ok.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajny list, super podejście!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że tak swojsko napisali liścik - dobrze to o nich świadczy.

    A zmieniając temat, czy jesteś w stanie cokolwiek powiedzieć mi już nt. tego dwufazowego dermacolu? Bo wciąż się zastanawiam, czy go chcę, czy nie, czy w ogóle jest sens inwestować to 8 złociszy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia nie chcę Cię w błąd wprowadzać, bo nie jestem w stanie testować tego podkładu. Wybrałam kolor środkowy i jest taki ciemny :/ Nawet po zmieszaniu z tą bazą :/ Użyłam go raz wieczorem i ogólnie jest dość lekki, przyjemny przez tą bazę, ale niestety kolor mi się odcina. Zostawię go na lato, jak będę opalona.

      Chociaż widzę, że mama mi go podbiera, a ona ma cerę normalną w kierunku suchej i chyba jej się spodobał ten podkład :)

      Usuń
    2. Okej, może przy zbiorczych zakupach się skuszę tak czy siak, bo to nieduże pieniądze, a jako kosmetyczny frik ciekawość mnie zżera;D dzięki za odpowiedź Bella;)

      Usuń
  15. Fajny list:)
    A paczka jest jesszcze lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie mam nic przeciwko takim przesyłkom ; )
    Zawartość bardzo ciekawa ; )

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki miły liścik :) A zawartość paczki bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. heh, taką przesyłkę, to i ja bym polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dostałam od nich paczkę i jestem strasznie miło zaskoczona liścikiem :) Super podejście do klienta!
    Zazdroszczę Ci tylko kremu rozgrzewającego do stóp, mnie przypadł inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne podejście do blogera. Super paka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chwali się dbałość o detale :) bardzo!

    Ofertę Acerin znam jeszcze z "dawnych" czasów, na plus była. Mam nadzieję, że utrzymali poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemny liścik, widać dbają o potencjalnych klientów i dobrą markę. Paczka idealnie trafiona w porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dziwię się, że lubisz takie paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pierwszy rzut oka widac ,że fajna firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście bardzo miły liścik. Życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kremy Anida znam bo mój mąż dostaje je w pracy. ten oliwkowy ma dla mnie zbyt mdlący zapach ale moja mama go uwielbia. ja najbardziej lubię ten z witaminami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupili mnie tym liścikiem <3
    (Sprzedajna kurde jestem).

    OdpowiedzUsuń
  28. no cóż, tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, zazdroszcze ;D Nie znma tej firmy, wiec czekam na recenzje! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Acerin ma rewelacyjne produkty do stópek ;)

    miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale milo z ich strony. Inne firmy powinny się uczyć takiego podejścia do blogerek - gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie zachowała się ta firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale super list, uśmiechnęłam się, gdy go przeczytałam :). Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna tak paczka :) Miłego testowania i więcej firm z takim podejściem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. faktycznie to się ceni...!Fantastyczna paczuszka ,miłego testowania Bellciu:)

    OdpowiedzUsuń
  36. A która z nas takich przesyłek nie lubi ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem strasznie ciekawa tych produktów :) Jeżeli masz ochotę to zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna paczka i do tego miły liścik.. od razu robi się przyjemniej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow, ale super podejście do blogerek ;-) no i ciekawa jestem produktów!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię obydwie marki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super paczka! A liścik przemiły :)

    OdpowiedzUsuń
  43. o nie ! zdecydowanie Ci za dobrze ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię ten krem Anidy z woskiem pszczelim.

    I fajną karteczkę dołączyli :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ojej mily liscik... :)

    a coz to jest za przedmiot na samej gorze na notesiku...?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podoba mi się takie podejście :) Fajnie, że wyłapali takie osobiste szczegóły, to miłe :) Udanego testowania! Dla takiej maniaczki pielęgnacji stóp jaką jesteś to nie lada gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. blog interesujący obserwuje i zapraszam http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)