Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

Ponownie niekosmetycznie ;-)

Wczoraj przypadkowo odwiedziłam Tesco i przepadłam na rzecz tej piżamki ;-)


Zgarnęłam też skarpetki, bo tego nigdy za wiele ;) W ogóle w Tesco są teraz fajne przeceny.
Piżamka kosztowała 34,30 zł (z 49 zł), a stopki 12,50 zł (z 25 zł).


Na targowisku upolowałam świetną torebkę. Wypatrzyłam ją z daleka ;-) 
Były różne kolory, ale ja stawiam na klasykę. Torebka mało fotogeniczna, ale jest z miękkiej brązowej eko skórki i ma złote okucia. Do tego z każdej strony ma zamki, dzięki którym można ją powiększyć. Dodany jest też długi pasek.


Słynny norweski wzór ;-)


To moja nowa bluza ''domowa'' na ciepłym misiu!


A na koniec coś dobrego ;-)


Samo zdrowie :-)


Plus szczypta chemii, czyli mój ulubiony sos grecki :-)


Miłego wieczoru :-)

91 komentarzy:

  1. Piżamka jest przesłodka, a skarpetki urocze;) Też dziś byłam w Tesco, ale w innym celu i niestety miałam mało czasu. nie zdążyłam się przyglądnąć, co mają na dziale odzieżowym dobrego :) A może to i lepiej :) hehehe

    Sałatki w różnych wariacjach a'la grecka też lubię, nawet z takim sosem hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też w Tesco byłam w innych celach, ale o odzieżowy zahaczyłam ;-)

      Usuń
  2. Na sam widok tej bluzy od razu zrobiło mi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piżamka kompletnie nie w moim stylu, ale skarpetki jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna piżamka! Muszę się wybrać do Tesco. 35 zł to nie jest dużo, ostatnio oglądałam piżamy w Reserved - 100 zł za cichy do spania to sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No stówa to przegięcie. A materiał tych piżam z Tesco jest niezły, więc mam nadzieje, że szybko się nie rozpadnie ;) No i za stówkę to można mieć trzy piżamy na zmianę ;)

      Usuń
  5. ja jakis tydz temu kupiłam w tesco pidżamke ze światecznym reniferem,a wczoraj fioletową ;) cudne sa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam te renifery, ale nie było, bo to akurat takie małe Tesco...

      Usuń
  6. Właśnie widziałam podobne piżamki w Tesco i się zastanawiałam nad nimi, u mnie była jakaś z reniferem też, tak świątecznie by mi się spało :D Chyba się po nią wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sałatki i surówki :) Słoń słodki, u mnie Tesco na razie małe bez odzieży, ale buduje się wielgachne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Livia widzą tego słonia powiedziała spontanicznie "Kup mi mamo" :))
    Swietna piżama :)
    A sałatką narobiłaś mi smaka, niedobra ty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj czaiłam się na tescowe piżamy ale ich nie widziałam, ani skarpetek, a tak się napaliłam, teraz jeszcze bardziej chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie pidżamki ;) U mnie też dzisiaj zagości sałatka, ale na kolację ;) Ser mam ten sam, a mix sałat tym razem z botwinką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z botwinką? Nawet nie wiedziałam, że jest taki!

      Usuń
  11. Aaaaaa piżamka pięęękna! Chyba muszę się wybrać do Częstochowy, do Tesco! :p

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza piżamka :) przydało by mi się zakup czegoś pożądanego do spania

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny raz czytam o piżamkach z Tesco, będę musiała się po nie przejechać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wpaść do Tesco skoro zaczęły się przeceny - upatrzyłam sobie mięciuchny szlafroczek ;D Cudna torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też były przecenione, ale akurat żaden nie wpadł mi w oko...

      Usuń
  15. bluza jest cudowna <3 wlasnie marze o czyms ze wzorkiem ala norweski :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy kupiłaś i fajne te promocje, muszę się przejechać do tesco.
    Ale pysznie ta sałatka wygląda... cały dzień dzis mam na taką ochotę z tym serkiem.
    Jutro zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  17. Super piżama, muszę się wybrać do Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę jutro zakupić ten miks sałatek i też zrobić zdrową kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piżamka jest genialna ! Uśmiech sam pojawia się na jej widok ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pizamaka super,ja mam fioła na punkcie nowych pizamek jakbym mogla to bym codziennie nowa kupowala ;P a dzisiaj poszlam kupic sobie te skarpetki z Biedronki które ostatnio pokazywałś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piżamka - och jak ja bym chciała móc spać w piżamce - niestety mój małżon(ek) nie wpuszcza mnie do naszego łoża w stroju innym niż strój rajskiej Ewy ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ostro ;-) Mój nie ma nic przeciwko :) Sam śpi w śmiesznych bokserkach ;)

      Usuń
  22. No i znowu mnie czymś kusisz ;) Dopiero co kupiłam skarpetki przez ciebie ;) Piżamka jest świetna, a ja akurat szukam jakiejś. Mam piżamkę z Bambi z Lidla i szukam czegoś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bambi - super :) Lubię takie słodkie piżamki!

      Usuń
    2. A czy ta Twoja jest z długim czy z krótkim rękawem? bo ja szukam teraz czegoś z długimi spodniami i długim rękawem, bo niesamowicie marznę w nocy :/

      Usuń
  23. Ją byłam ostatnio w tesco i sobie upatrzyłam kilka rzeczy więc przed świętami zamierzam się wybrać. Wszystkie ubrania w moim guście, torebka również. Zauważyłam że mamy podobny "styl" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, bo mi się Twoje zakupy też zazwyczaj podobają :)

      Usuń
  24. Uwielbiam takie wesołe piżamki:D Bluzę chętnie też bym przygarnęła - muszę się rozejrzeć za jakąś fajną dla siebie - gdzie ją kupowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna piżamka, muszę koniecznie zajrzeć do Tesco, rzadko tam bywam, a widzę, że można upolować fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piżamka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piżamka jest urocza! A sosy knorra też używam, są idealne do sałatek!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  28. też chciałam kupić jedną z tych piżamek, ale bałam się, że spodnie będą mi sięgać do połowy łydek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można rozpakować i przyłożyć albo przymierzyć :)

      Usuń
  29. ten wzorek norweski strasznie mnie urzekł ;P aaaa ja po prostu kocham fetę z sałatką ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam piżamki z Tesco jakieś pół roku i są bardzo dobre zarówno jeśli chodzi o komfort spania jaki i wytrzymałość po praniu :) Super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Hehe :D Widzę, że mamy takie same piżamki :) Fajna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja właśnie byłam dzisiaj w Tesco i nie znalazłam nic ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Tesco ma to do siebie, że trzeba szukać albo trafić :)

      Usuń
  33. Sałatka wygląda kolorowo, ale od czasu jak byłam w Grecji, już nie dodaję sałaty. Szybko się psuje...
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji: Jesienne umilacze. Szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne zakupy:) gdzie kupilas bluze z misiem?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmmm sałatki wyglądają cudownie :) Uwielbiam piżamki z tesco, są dobre jakościowo i nie straszą ceną :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta cena przyjemna :)

      Usuń
    2. Mam kilka piżamek z f&f i jestem z nich bardzo zadowolona, za świetną jakoś płacimy naprawdę atrakcyjną cenę :)

      Usuń
  36. Piżamka cudna!!! Muszę się koniecznie wybrać do Tesco, bo też przydałaby mi się piżamka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tych skarpetek mam całe mnóstwo :)
    Kupuję zawsze na targowisku - 3 pary kosztują 5 zł.

    Torebka też jest całkiem fajna.
    Bardzo podoba mi się ten kolor.

    Niestety, piżamka zupełnie nie w moim stylu.
    Obawiam się, że te rysuneczki mogą się szybko spierać.

    OdpowiedzUsuń
  38. piżamka jest świetna lubię takie:) a z tą sałatką narobiłaś mi smaku;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ja lubię takie piżamki!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie oglądałam dzisiaj w Tesco piżamy i wypatrzyłam jedną czerwoną a spodnie miału wzory w renifery,no śliczna była ale nie miałam czasu i tak przeleciałam ale chyba po nią wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna jest ta piżamka :D Mam podobną - na bluzce mam głowę żyrafy, a na nogawkach spodni jej nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  42. O kurcze mamy w takim badz razie takie same skarpetki.
    Mam identyczne i stopki i zwykle i nosza sie rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale fajna piżamka:D ja wczoraj też chciałam sobie jakąś kupić, ale były same drogie i niezbyt ładne, tzn. jeżeli podobały mi się spodnie, to koszulka już nie:/ muszę wpaść do tesco.

    OdpowiedzUsuń
  44. mega piżamka :) a co do sosu greckiego to też go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo widzę znowu skarpetki ;D a ta sałatkaaaaa - ale bym teraz taką wciągnęła! ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna torebka a bluza wygląda na cieplutką:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zakupy, uwielbiam dział F&F Tesco, choć byłam tam chyba ze 2 razy tylko... Strasznie ubolewam, że nie mam Tesco w okolicy :(
    Sweter cudny, też nabrałam na taki ochoty!
    I sałatka... samo zdrowie, narobiłaś mi apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne nowości;)
    no tak - skarpetek nigdy nie za wiele:P
    no i świetny wzorek na bluzie
    dlaczego domowa?

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zakupy, piżamka to mnie urzekła najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam ten norweski wzór ;D pidżama bardzo urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chcę tę bluzę w norweskie wzory :D!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uhm, przeceny w Tesco są często rzeczywiście niezłe, niemniej bardzo wiele jest takich w stylu: przekreślona na metce cena jest dwa razy wyższa niż gdzie indziej, a cena po obniżce wynosi tyle, co regularnie w innych sklepach. Czyli na to samo wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo często szykuję sobie takie jedzonka jak Twoje, dokładnie z tych samych składników:) samo zdrowie:))

    OdpowiedzUsuń
  54. a ja upatrzylam sobie w tesci piekny szlafrok w okazyjnej cenie;d
    obserwuje kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Najbardziej spodobały mi się skarpeciuchy! Jako że nabrałam ochoty na surówkę jutro zrobię do obiadu coś smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Torebka w moim stylu :)
    Jeeej ale mi narobiłas smaku sałatkę!! :P
    Aż mi ślinka cieknie :P

    OdpowiedzUsuń
  57. Piżamki bardzo fajne bardzo lubię takie kolorowe :0

    OdpowiedzUsuń
  58. Takie dania to ja powinnam jeść ciągle... a nie makarony, chleb i pierogi ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialna piżamka *.*
    chyba czas wybrać się do tesco:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)