Obserwatorzy

środa, 21 listopada 2012

Swiat sie konczy - Bella ma FanPage


Tak właśnie... Oto ja, osoba mało rozgarnięta w kwestiach różnych nowinek postanowiłam założyć FanPage. Z instrukcją i pomocą nadeszła Vex, której dziękuję. Oczywiście kompletnie nic nie ogarniam, ale wierzę, że już niedługo we wszystkim się połapię. Mam nadzieje, że Facebook faktycznie ułatwi nasze kontakty. Reszta wyjdzie w praniu...

A tymczasem zapraszam Was do polubienia mojej strony :-)
Pierwsze zbłąkane dusze już się tam pojawiły ;) Dzięki!

40 komentarzy:

  1. o fajnie ;) Zapraszam też na mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, już kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze:)
    Ja mam blogrolla, więc jestem na bieżąco, a osoby bez blogów też dzięki temu będą wiedziały kiedy zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. warto się rozwijać, Facebook to dobry krok ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mam fejsa, ale niniejszym Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba iść z duchem czasu jak to mawiają ;) I dlatego i ja jakiś czasu temu założyłam funpage'a. Już lajkuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym założyła, ale ledwo ogarniam profil prywatny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeah! Polubione już dawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tam wcale się nie kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście muszę polubić i zapraszam na mojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wszystkich ''polubię'', kiedy będę mogła/umiała, bo na razie nie działa mi to poprawnie :/

      Usuń
  11. Ja też długo oswajałam się z fanpagiem, a teraz cieszę się, że go mam :) Już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie :) Polubiłam, bo jak tu Cię nie lubić ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!
    Ja się ciągle jeszcze opieram! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiscie lubie;)) i zapraszam na mojego 'Aktorka miliona form' ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przybyłam, zobaczyłam, zalajkowaciłam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)