Obserwatorzy

czwartek, 15 listopada 2012

Niekosmetycznie...


Wreszcie kupiłam sobie nową obudowę na telefon. Różowa była fajna, ale teraz chciałam coś bardziej w zimowym klimacie. Nie do końca wyszło, bo jak zobaczyłam te sowy to nie mogłam się powstrzymać! Są słodkie! Obudowę zamówiłam na eBay :-)


No i znowu Biedronka! Idealnie w czas :-) 
Jestem strasznym zmarzluchem i zazwyczaj śpię w skarpetkach. Te z mikrofibry bardzo lubię.


Każda para za 4,49 zł :-)


Nareszcie pojawiły się zimowe zapachy świeczek La Rissa.  
Jabłko-cynamon już znam z zeszłego roku i lubię ten zapach. 
Donoszę także, że pojawiły się nowe zapachy podgrzewaczy. 
Czekolada z wiśniami oraz śliwka!


Coś dobrego do picia i jedzenia :-) Sok Hortex Jabłko & Cynamon. Co prawda jest to zwykły sok jabłkowy z naturalnym aromatem cynamonowym. Niby sam cukier, ale jakie to pyszne!


Deser Aero od Nestle - niebo w gębie :-)


Ostatnio u Obsession zobaczyłam taką oto sałatkę KLIK


Postanowiłam zrobić :-) PYCHA! Też nie soliłam, ani nie oliwiłam. Sałatka broni się bez tego :-)

107 komentarzy:

  1. O jakie fajne deserki:D Chyba trzeba się skusić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie szczęście, że dzisiaj idę szturmować Biedronkę :) Sówki śliczne, mimo wszystko wg mnie całkiem zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obudowa do telefonu jest przesłdka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio jak byłam w Biedronce to miałam brać te deserki, ale stwierdziłam że będą za słodkie:P
    A nowych zapachów świeczek jeszcze niestety nie było..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te deserki są bardzo słodkie :) Jeden osładza cały dzień ;-)

      Usuń
  5. Sówki wymiatają:)) tez takie skarpetki uwielbiam i ja je kupuje w PEPCO,ale widze ze w Biedronce sa tansze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Pepco mam z zeszłego roku :) Ale te są w lepszej cenie ;-)

      Usuń
  6. także uwielbiam te skarpetki z Biedronki, są świetne, ciepłe i tak samo w nich śpię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpety na pewno kupię, a sok za słodki dla mnie, czułam tylko cukier :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Obudowa do telefonu jest świetna, a sałatka wygląda tak smacznie, że i ja kulinarna łamaga chyba ją sobie przygotuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkości, idę do Biedronki po te skarpetki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta obudowa na telefon! A z racji tego że kocham cynamon pod każdą postacią na pewno kupię ten sok ! :) mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tę świeczkę i jeszcze kilka innych wersji zapachowych :)
    Uwielbiam je! Śmiesznie tanie i dobre jakościowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obudowa do telefonu jest przeurocza!
    Na zimowe LaRissy będę polować :) A sałatka bardzo trafia w moje kubki smakowe, lubię jadać podobne i chyba sobie zrobię taką niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sałatka wygląda pysznie:)
    a i obudowy świetne, zarówno stara jak i nowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te charakterystyczne skarpetki z mikrofibry to jedyne, jakie mogę nosić - czasem bowiem zdarza się, że puchną mi nogi, więc żeby nie wyglądały jak łańcuszek serdelków, noszę takie, są praktycznie bezuciskowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj noszę je tylko po domu i na noc, bo później w butach mam za ciasno ;))

      Usuń
    2. A, faktycznie: w butach czasem ciasno^^

      Usuń
  16. Sówki świetne! :) Też muszę sobie jakąś sprawić:) Skarpetki z biedronki kupiłam, uwielbiam z mikrofibry:) zawsze w nich chodzę po domu i zakładam na noc, w stopy strasznie marznę i muszę się ogrzewać non stop :) mam te jasne w kropki i czarne, też w kropki :) idealne na zimę!:) a Aero wygląda kusząco:D tak jak sałatka:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm sałatka pychotka, a przepis jest mój sese :]
    Niech służy wszystkim, bo jest smaczna i zdrowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, to nie doczytałam głupia ;) A przecież jest jak byk, że ''Szpilkowa'' ;) Pysznie to wymyśliłaś. Dzięki :-***

      Usuń
    2. tak, potwierdzam, Szpileczka go zadała :]\im wiecej pietruchy tym lepiej :]

      Usuń
    3. czuję się doceniona :)
      milutko mi :D

      Usuń
  18. ale sałatka, ciekawy pomysł:) nie dziwie się, że nie mogłaś oprzeć się sówkom:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodkie te sówki :)

    A tą świeczkę Larissa mam i moim zdaniem jabłko i cynamon jest najbardziej intensywne - idealny na zimę.

    Ale Czekolada i wiśnie i śliwka brzmi cudnie! Szkoda że to tylko podgrzewacze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że to nie świeczki :) Ale i tak wcześniej nie spotkałam takich zapachów podgrzewaczy, więc fajnie, że Biedronka wychodzi naprzeciw ;))

      Usuń
  20. ja do sałatki jednak dodałam ciut oliwy z oliwek i ciut octu balsamicznego ale i tak bez tego jest pyyyszna u mnie jeszcze nie ma tych świeczek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem trochę ją skropię ;-))

      Usuń
  21. Te pokrowce są świetne, też mi się taki marzy, ale niestety do mojego telefonu ciężko jest je dostać :(. A Ty gdzie kupiłaś te pokrowce ??
    Sowy są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na eBay jest spory wybór dla każdego telefonu :)

      Usuń
  22. już od dłuższego czasu obserwuje Twojego bloga i uwielbiam go! Twoje notki wszystko co na nim jest! pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze sowy, ja mam fazę na pingwiny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też zastanawiałam się nad taką obudową z pingwinkiem :) Może jeszcze ją zamówię ;-))

      Usuń
  24. No nie, jadę dzisiaj do Biedronki!
    Dzięki za wczorajszy komentarz, dawno nikt nie poprawił mi humoru w tak ekspresowym tempie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcxzoraj byłam w Biedronce i nie było już takich fajnych koszy na bieliznę,ani odświeżaczy powietrza ani olejków:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to jest minus, że dużo rzeczy szybko znika z Biedronki...

      Usuń
  26. czy te suszone pomidory sa w oleju czy oliwie z oliwek?? Szukam jakis dobrych i niedrogich. gdzie je zakupilas? :)

    obudowa w sowki jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie produkty do sałatki kupiłam w Biedronce.

      Niestety te suszone pomidory są w środku z serkiem czosnkowo-ziołowym, ale ja go wybieram ;) Kupiłam te pomidory, bo ja generalnie nie lubię pomidorów i myślałam, że mi nie zasmakują. Ale w sałatce nie czuć :)

      Są niestety w oleju roślinnym. Nawet nie wiedziałam, że mogą być w oliwie z oliwek :) Muszę poszukać!

      Usuń
  27. sówki urocze;)
    a w takich skarpetkach śmigam po domu zamiast kapci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam skarpetki w kropy! muszę odwiedzić biedronkę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Niekosmetycznie, ale fantastycznie! :D
    I sałatki mi się jakiejś zachciało... :P

    OdpowiedzUsuń
  30. SOk też kupiłam, ale nie widziałam u siebie areo, a szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja wczoraj kupiłam w biedrze pomadkę z oeparol mango jak ona pachnie mmmm :) na skarpetki patrzyłam, ale wydawało mi się, że są dla dzieci :O

    OdpowiedzUsuń
  32. skarpety super, sama mam takie, ale te mają uroczy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słooodkie te sowy :D ja też muszę się zaopatrzyć w jakiś nowy pokrowiec, bo mój ostatni pękł a wczoraj nawet kawałek odleciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obudowa jest bomba! Widze, ze tez masz chyba Samsunga?
    A skarpetki takie uwielbiam i zakladam jak jestem przeziebiona albo zwyczajnie mi zimno. Moj maz je nazywa 'Fluffy socks' ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te sowy są boskie! ;-)))
    Sałatka apetyczna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ fajne zakupy! Skarpety świetne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Biedronka rządzi;D
    Urocza obudowa na telefon:)

    OdpowiedzUsuń
  38. słodkie sówki, czy to może Galaxy Ace??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Mam go już ponad rok i jestem zadowolona :)

      Usuń
  39. Haha patrzac na te zdjecia od razu zglodnialam :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo dzisiaj wchodzi ta gazetka ze skarpetkami i powinny być!

      Usuń
  41. Są takie skarpetule w Biedronce???
    To ja musze lecieć koniecznie Juniorkowi takie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie skarpety!<3
    Mam już z 10 par :D haha .

    OdpowiedzUsuń
  43. Sowki są swietne. Mam ochotę na skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  44. te sowki i skarpetki sa cudowne! ja wczoraj kupilam za dwie pary za dwie dychy i widze, jak przeplacilam :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie ten sok z Hortexu smakuje jak szarlotka/jabłecznik ;D A obudowa śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Też kupuje te obudowy na telefon na ebay.:D
    Na ten sam model telefonu, co Ty.:)
    Ale ja wolę te gumowe. Mój telefon teraz ubrany jest w zeberkę.:D
    Ale sówki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę gumowe. Myślałam, że ta taka będzie, ale to plastik :/

      Usuń
  47. Musze kupić tą świeczkę. kocham takie cieplusie skarpetki;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Sowy cuuuudooowne *____* chce takie na mojego mini! Samsung rządzi tak swoją droga :D byłam dziś w biedronce i zapomniałem pójść na świeczki i obczaic te podgrzewacze. Sałatka wygląda super zrobię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obudowa jest świetna, wesoła i urocza:)
    Muszę iść do Biedronki, moje zapasy świeczkowe już na wyczerpaniu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka śliczna obudowa *___________* ja chcę taką do mojego gio :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczną miałaś tą jasną obudowę :) i ten deser aero wygląda smakowiicie, szkoda tylko, że z białej czekolady, wolę mleczną ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. a u mnie w biedronkach nie ma tych swiec z limitowanymi zapachami :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Ooo muszę zajrzeć do Biedronki i zobaczyć te desery :) I oczywiście skusić się na sałatkę :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj zjadłabym taki deserek nomnom :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Para skarpet za nie całe 5zł? ;o WOW!

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajna ta obudowa w sowy :D
    Muszę się wybrać do Biedronki po podgrzewacze :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mniami
    Uwielbiam takie sałatki- a zwlaszcza z suszonymi pomidorami! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurcze na mój telefon nie ma takich fajnych obudów :(( a jak już są to drogie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow, jaka słodka obudowa! W takich chwilach żałuję, że sprzedałam smartphona i przesiadłam się na tradycyjną Nokię xD
    Dobrze wiedzieć, że są te skarpety w Biedronce- muszę się zaopatrzyć! W tamtym roku też kupiłam 4 pary i byłam nimi zachwycona- są naprawdę ciepłe i bardzo miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajna ta nowa obudowa - wygląda uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  61. eBay jest kopalnią cudownych gadżetów :D! Strasznie uzależnia.
    Przesłodki case na telefon, uwielbiam motyw sowy. Podobne skarpety kupiłam w Tesco, 2 pary za 9,99 - w żadnych innych nie śpię, te są takie mięciutkie i milutkie ^^
    Mam tę świeczkę z Biedronki, pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Deser o smaku aero! o rany to musi być przepyszne, uwielbiam aero:) już wiem, gdzie się jutro wybiorę po pracy, prosto do Biedronki po te pyszności :) na świeczki i skarpetki też zapoluję :)super post takie lubię najbardziej :)!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ostatnio mam fazę na sałatki (muszę zrzucić przynajmnej 3 kilo :P) i ta wydaje się ciekawa :) Dostałaś suszone pomidory w Biedronce? Bo ser jest definitywnie z kropkowanego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. SAŁATKA WYGLĄDA APETYCZNIE. a SEREK MUSZE UPOLOWAĆ GDZIES W SKLEPIE !

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajna obudowa, urocze te sówki :) Fajnie, że dałaś cynk o "zimowych" świeczkach z Biedronki - na pewno się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)