Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2013

Eveline, Super Long Lasting Liquid Tint Glow - REWELACJA


Ultratrwała Pomadka w płynie 16H 
Super Long Lasting Shine Liquid Tint Glow

Wyjątkowe połączenie intensywnego koloru i długotrwałego blasku!
Intensywny wielowymiarowy kolor przez długi czas!
Wibrujący ultra trwały blask bez wysuszania!

Już nie musisz wybierać pomiędzy lustrzanym połyskiem błyszczyka a głębokim i trwałym kolorem pomadki do ust!
Pomadka w płynie 16H Super Long Lasting Shine liquid lip laquer stworzona w oparciu o innowacyjny kompleks Lipocire™, zawiera w 100% naturalne składniki, które intensywnie nawilżają i wygładzają skórę ust!
Receptura wzbogacona o olej palmowy i kompleks witamin (A, E, F) gwarantuje potrójny efektu makijażu ust: idealnie wygładza, doskonale nawilża i chroni, gwarantuje intensywny kolor oraz głęboki połysk przez cały dzień.


Kolejny produkt, który łączy w sobie błyszczyk oraz pomadkę. Przyznam, że podoba mi się to rozwiązanie i w tym przypadku jest bardzo udane! Może od razu wyznam, że jestem tym produktem zachwycona! Opakowanie jest proste i nieszczególnie urokliwe. Aplikator to płaska gąbeczka. Jest precyzyjny i niezwykle wygodny w użyciu. Kosmetyk posiada słabo wyczuwalny lekko owocowy zapach. Kolor... W pierwszym momencie wydawało mi się, że jest bardziej brzoskwiniowy, ale na ustach wygląda jak róż. Początkowo też ten róż mnie raził i wydawał mi się zbyt neonowy. Ale po kilku użyciach doszłam do wniosku, że to bardzo twarzowy odcień. Na ustach pomadka wygląda bajecznie. Kolor jest intensywny, a do tego bardzo ładnie błyszczy. Nie ma żadnych drobinek. No i najważniejsze, czyli fenomenalna trwałość! Co prawda nie sprawdziłam, czy jest to 16 godzin sugerowane przez producenta... Ale na pewno jest to kilka dobrych godzin! Im więcej mówimy, jemy i pijemy, tym bardziej błyszcząca warstwa zanika i dzieje się to w sposób równomierny. Jednakże kolor nie znika! On cały czas trwa, ponieważ trwale zabarwia usta. Oczywiście nie jest już tak intensywny, jak na początku, ale nadal wygląda ładnie. Dopiero przy wieczornym demakijażu jestem w stanie w pełni pozbyć się koloru z ust! Nie zauważyłam wysuszania ust za co ogromy plus. Podsumowując jestem bardzo zadowolona i polecam Wam ten produkt :-)


Posiadam odcień numer 116.


Po ponad 8 godzinach :-)


Na dłoni kolor wygląda trochę inaczej... Dwa mniejsze zdjęcia to próby starcia produktu. 
Jak widać kolor daje się lekko rozmazać, ale w miejscu pierwotnego nałożenia zostaje wyraźny ślad!


Jeśli jesteście zainteresowane to do wyboru jest tylko sześć odcieni!
Cena to około 10 zł za 7 ml :-)

115

 116
 117
 118
 119
 120

Źródło: Eveline


99 komentarzy:

  1. Jak go gdzieś zobaczę to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny efekt daje, i ta trwałość *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Muszę je gdzieś dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Pewnie z dostępnością nie jest zbyt łatwo...

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda na ustach ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne najbardziej mi pasuje kolor 118 :D
    Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten róż :D
    chciałabym jeszcze nudziakową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygląda na ustach :) na pewno kupię jak gdziekolwiek zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędne usta!!
    Muszę kupić sobie tego tinta, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rajusiu, jestem w ciężkim szoku! Pomyślałam sobie, no hej, ale czego się można spodziewać po Eveline? :P A tu proszę bardzo, jaka miła niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie podeszłam do tego... Myślałam, że to taki zwykły błyszczyk ;-) A tu niespodzianka i dziad trwa jakby był przyklejony do ust!

      Usuń
  10. Wybrałaś piękny kolor, chyba też się za nim rozejrzę, już od jakiegoś czasu chodził mi po głowie dobry tint. Tylko te zdjęcia promocyjne jakieś chyba przekłamane wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dostałam go od portalu Uroda i Zdrowie, więc trafili z kolorem :)
      Faktycznie te zdjęcia promocyjne różnią się!

      Usuń
  11. ale ekstra efekt !
    muszę go mieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. 118 i 120 mi się widzi - muszę ich poszukać, bo nigdzie wcześniej ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. 116 rewelacja! Też bym była zachwycona! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny kolor i ogólnie połączenie pomadki z błyszczykiem - jak dla mnie rewelacja :) będę musiała poszperać i znaleźć coś dla siebie. poza tym muszę powiedzieć, że wybrałaś sobie bardzo ładny kolorek! Zawsze mi się takie podobały, ale jakoś nie wiem, nie widzę ich u siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kwestia kilku prób z różnymi makijażami i można się przekonać do intensywniejszego koloru :)

      Usuń
  15. Oj to coś zdecydowanie dla mnie! Muszę się zorientować gdzie jest do dostania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj.. muszę się za nim rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  17. masz najładniejszy kolor z całej gamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. łooo, ale cudak! pieknie Ci Izuś! idealnie pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie z nim wyglądasz :) Będę musiała się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś żaden z tych kolorów nie przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go i potwierdzam, bardzo fajny efekt daje. Szkoda tylko, że nie jest tak koralowy jak w opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie - ostateczny kolor jest zaskoczeniem!

      Usuń
  22. Witaj Izo:) Bardzo spodobała mi się propozycja Eveline i kolor również,wydaje mi się,że taki błyszczyk to coś lepszego niż farbki do ust ze Sleeka,bo mam jedną,ale jestem średnio zadowolona,no i cena znacznie niższa...Mam jeden mały sklepik u siebie,gdzie często mają kosmetyki Eveline,to zapytam o to cudo,pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Basiu :) Ostatnio coś rzadko piszesz! No propozycja Eveline pozytywnie zaskakuje i warto chociaż pomacać testery [o ile będą] :)

      Usuń
  23. no no faktycznie nieźle się trzyma!

    OdpowiedzUsuń
  24. Loreal może się przy nim schować :P Zmacam przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, wygląda nieźle, chcę go! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. chcę go! kolor, który wybrałaś wydaje sie być najbardziej interesujący;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mój boże, lecę dziś szukać szaf bell!

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze ją mieć!!! ale zobacze jak będzie na żywo wyglądał kolor 217 jak będzie to malinowa czerwień to biore!! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam go ostatnio w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. I nawet ściera się lepiej niż Bell, chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  31. To, że usta tak dobrze wyglądają jak zejdzie bardzo pozytywnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. strasznie fajnie wygląda na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 120 rewelacja na reklamie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny kolorek! na pewno skusze się na niego:)! może na jakieś jeszcze inne;)? ale milo, że w końcu jest coś tak świetnego w tak przyjemnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kolor, muszę się przemóc i dać szansę Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tą pomadkę :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdzie nie mogę jej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  38. przyznaję wielkie odkrycie! chętnie na nią zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie wygląda,ale gdzie to kupić??:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, cudowny kolor:) Jak tylko je gdzieś spotkam, to się przyjrzę z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  41. W ostatnim czasie miałam w zamiarze ich zakup,ale zrezygnowałam z myślą,że mam wszystkiego aż za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten kolor jest cudowny a w połączeniu z Twoimi ustami wygląda obłędnie! zapisuję na listę i rozpoczynam polowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nawet nie wiedzialam ze takie cacko istnieje:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny kolor i piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  45. Na ustach wygląda przeslicznie! Szkoda tylko, że zdjęcia promocyjne nie oddają prawdziwych kolorów;/
    Ale wydaje się przynajmniej, że kolorystyka jest bardziej stonowana niż w Bell:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te kolory Bell są odważniejsze. Ale i tak mam ochotę sprawdzić jeszcze Bell!

      Usuń
  46. Kazdy odcień kusi, a mnie najbardziej pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  47. jest świetna :) mam ochotę na inne kolory

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niezły efekt po 8hb ;) Na pewno kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. wow świetny efekt i kolorek...;:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ślicznie wygląda na Twoich ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Wygląda pięknie. Mam nadzieję, że nie będę miał problemu ze znalezieniem tego produktu, choć czasem to plus, bo mój portfel skacze z radości xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :D Eveline to chyba w małych drogeriach głównie...

      Usuń
  53. Ale masz śliczne usteczka

    OdpowiedzUsuń
  54. ja mam z Maybelline i jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bosko ten kolor wygląda na ustach, szukałam ostatnio tych tintów ale coś ich u mnie nie widać ;/

    OdpowiedzUsuń
  56. kusi mnie oj kusi żeby w końcu spróbowac tego typu produkt ale wiem że parę razy użyje i będzie tak leżało jak reszta moich pomadek, taki już mój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  57. już je gdzieś widziałam :D
    faktycznie zupełnie inaczej wygląda na dłoni niż na ustach

    OdpowiedzUsuń
  58. wow! przyznam szczerze, że nie zwróciłabym na niego uwagi na półce, a tu takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Są piękne! Muszę na nie zapolować:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Muszę zobaczyć odcienie na żywo, jeśli mi się któryś spodoba to kupię :) Produkt zbiera dobre recenzje, więc mam nadzieję, że uda mi się go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  61. szkoda, że na ustach ma zupełnie inny kolor, wolałabym taką brzoskwinkę jak na dłoni

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeśli go gdzieś dopadnę, z chęcią kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawy ciekawy :) Jak rzuci mi się gdzieś w oczy to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Najbardziej podoba mi się 117. Jeśli się na nie natknę to z pewnością ją kupie :).

    OdpowiedzUsuń
  65. Muszę go mieć! Kolor jest przepiękny.
    Ja tak miałam przy kupowaniu lip tinta z Bell, że na ręce wyglądał jak delikatny róż, więc kupiłam, w domu pomalowałam usta i były one czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi produktami to jest chyba wieczna niespodzianka ;-)

      Usuń
  66. bardzo ładnie wygląda, serio :D

    OdpowiedzUsuń
  67. gdzie można go kupić ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem :( Dostałam go do testów od portalu Uroda i Zdrowie.
      W niektórych Rossmannach są szafy Eveline z produktami do makijażu. Może tam?
      Albo małe osiedlowe drogerie.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)