Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

REVITALASH ® ADVANCED - Efekty po 2 miesiacach kuracji


W listopadzie 2012 roku nawiązałam współpracę z PLAZANET-RevitaLash Polska z siedzibą w Poznaniu. Jest to wyłączny dystrybutor marki RevitaLash w Polsce. Z początkiem grudnia rozpoczęłam swoją kurację. Starałam się być systematyczna i codziennie wieczorem pamiętać o aplikacji odżywki. Dni, w których tego nie zrobiłam mogłabym policzyć na palcach jednej ręki, także stosowałam ją regularnie. Ku mojemu zaskoczeniu efekty pojawiły się po dość krótkim czasie...


RevitaLash®ADVANCED stosuje się na noc po dokładnym demakijażu, na czystą (umytą wodą z delikatnym mydłem) i suchą skórę powiek. Niewielką ilość preparatu nanosimy jednym pociągnięciem aplikatora tuż u nasady rzęs.  Produkt zalecany również po zakończonej chemioterapii. Odżywkę można stosować na przedłużone i zagęszczone rzęsy, ponieważ nie rozpuszcza kleju.


RevitaLash® Advanced światowy lider w stymulacji wzrostu rzęs i brwi.
Najbardziej skuteczna i bezpieczna odżywka stymulująca wzrost rzęs i brwi na świecie. 
Efekty i bezpieczeństwo udowodnione wielokrotnymi badaniami klinicznymi.

Odżywka sprawia, że rzęsy stają się spektakularnie dłuższe, grubsze i piękniejsze w rekordowym czasie. W niezależnych badaniach klinicznych 90% osób stwierdziło, że ich rzęsy wyglądają lepiej, a 97% badanych osób stwierdziło poprawę wyglądu swoich rzęs już w ciągu 3 tygodni zastosowania RevitaLash®Advanced. RevitaLash®Advanced jest odpowiedzią na marzenia kobiet o pięknych i długich rzęsach w postaci kosmetyku o łatwej aplikacji .


Składniki RevitaLash®ADVANCED to:
 Water/Aqua/EAU, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Panax Ginseng Root Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Biotin, Camelia Oleifera Leaf Extract, Swerita Japonica Extract, Biotinyl Tripeptide-1, Octapeptide-2, Calendula Officinalis Flower Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Glycerin, Cellulose Gum, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Phosphoric Acid, Disodium Phosphate.


Dzisiejszy wpis to tylko przedsmak, ponieważ najlepiej, żeby pełna kuracja trwała około pół roku. Jednak ja już teraz po ponad dwóch miesiącach widzę efekty. Nie są one spektakularne, ale dla mnie i tak satysfakcjonujące. Nigdy nie narzekałam na swoje rzęsy, ale skoro można mieć jeszcze lepsze to czemu by nie spróbować ;-) Przede wszystkim zauważyłam, że mam o wiele więcej rzęs. Szczególnie nasada rzęs została ładnie zagęszczona. Nie mam już żadnych przerw. Długość trudno mi ocenić, ale patrząc na skrajne strony oka to ewidentnie widać, że rzęsy się wydłużyły. Oprócz tego rzęsy ściemniały. Zrobiły się bardziej czarne. W moim odczuciu rzęsy wizualnie wyglądają dużo lepiej. Przede wszystkim są bardziej widoczne i jeszcze gęstsze. Teraz łatwiej się je maluje. Obojętnie jaki tusz daje całkiem niezłe efekty. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. Aplikator jest bardzo wygodny, nie odnotowałam żadnych podrażnień, ani innych niedogodności.


Trochę pobawiłam się kontrastem...


Tutaj szczególnie widać tę różnicę w zagęszczeniu przy nasadzie rzęs.


Kuracje zamierzam kontynuować tak długo na ile wystarczy mi preparatu.
Na pewno zrobię wtedy kolejną aktualizację z efektami i ogólne podsumowanie.

A ocenę dotychczasowych efektów pozostawiam Wam :-)


55 komentarzy:

  1. widziałam na żywo i wg mnie efekt jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, widać, że działa
    ale żeby efekt się utrzymywał używaj jej teraz przynajmniej ze 2 razy w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać różnicę, widać :)
    Z chęcią bym wypróbowała to cudeńko bo moje rzęsy ostatnio zaczęły mi wypadać i strasznie się przerzedziły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze jak napatrzę się na efekty Revitalash to mam ochotę go spróbować. Tylko ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, efekt świetny :) A próbowałaś wcześniej innych tego typu produktów? Jeśli tak to jak ich działanie ma się do tego? Moje rzęsy są w porządku, ale co jakiś czas funduję im jakąs odżywczą kurację. Najczęściej są to ogólnodostępne produkty jak na przykład olejek rycynowy, L'Biotica itp. U mnie świetnie się sprawdzają, więc jestem ciekawa czy ta odżywka daje takie same rezultaty czy jeszcze lepsze. Fajnie by było jakbyś porównała działanie tej do innych :) O ile oczywiście masz doświadczenie z innymi produktami tego typu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam doświadczenie z innymi produktami. Wydaje mi się, że inne odżywki działają tylko na długość włosków, a tutaj jest typowe działanie przy skórze u nasady rzęs.

      Byłam kiedyś bardzo zadowolona po kremie L'biotica, ale on właśnie sprawił, że rzęsy były bardziej sprężyste i błyszczące, jednak nie było takich efektów, jak zagęszczenie, przyciemnienie i wydłużenie.

      Wydaje mi się, że u mnie te efekty nie są aż tak spektakularne, bo właśnie zawsze miałam rzęsy w miarę ok :)

      Ale super efekt uzyskała Asia:
      http://kosmetasia.blogspot.com/2012/07/poroczna-kuracja-odzywka-revitalash.html

      Usuń
  6. Efekt bardzo mi się podoba,cena troszkę mniej

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym ją wypróbowała, tylko cena odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przed i po kuracji na każdym blogu są dla mnie zaskakujące! ;) W ogóle chyba czytasz mi w myślach, bo wczoraj przekopałam allegro i inne portale w poszukiwaniu jakiejś najtańszej oferty tego cuda i niestety czuję się zawiedziona, wszystko wsio po 300 zł ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tego typu odżywki są dość drogie :( Nawet z innych firm. One bazują chyba na podobnych składnikach, ale właśnie nie ma tańszego zamiennika :(

      Usuń
  9. Od jakiegoś czasu mam ochotę na tę odżywkę i jesteś już drugą osobą, która przekonuje mnie do niej. Z tym, że wybiorę chyba kurację na 6 miesięcy, bardziej się opłaca. Do tego biorę pod uwagę bazę pod tusz do kompletu :)

    Cena boli, ale wolę wydać raz i nie rozmieniać się na drobne, gdzie w dużej mierze tracę czas a efektów brak.
    Nie lubię swoich rzęs a w ostatnim czasie widzę, że ich kondycja znacznie się pogorszyła. Stres oraz przeżycia zebrały swoje żniwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie teraz jest spory wybór tego typu odżywek, ale RevitaLash jest chyba najbardziej znana. Ja teraz myślę nad czymś do brwi, bo mam kiepskie...

      Usuń
    2. Wpadł mi przez przypadek RapidLash, kojarzę że miał także dobre recenzje a jeżeli nie będzie efektów to wezmę RevitaLash, z którego akurat kupiłam bazę. Twoja recenzja przyspieszyła zakup i mam nadzieję, że będę zadowolona :)

      Wiem, że odżywek tego typu jest sporo, ale mimo wszystko nie chce mi się wypatrywać efektów i zaliczać kolejnych firm. Zaryzykuję :)

      Usuń
  10. W końcu coś konkretnego i wartego uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem!
    Efekt jest naprawdę widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz długie rzęsy!!! A efekty widać :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie z Firmoo.com
    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2013/02/chcesz-wygrac-modne-okulary-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Donia potwierdzam efekt na zywo spektakularny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekty rzeczywiście są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie teraz wyglądają Twoje rzęski :) Aż ciekawa jestem kolejnej aktualizacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. marzy mi się ta odżywka i postanowiłam sobie,że nie będę wydawać na drogie tusze, wystarczy mi Wibo a w zamian za kilka miesięcy kupię sobie to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różnicę widać, jednak pozostanę przy Lbiotice która świetnie się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne masz rzęski Bello i z przed i po;)

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt jak na razie bardzo fajny, ale czekam na aktualizację po jeszcze co najmniej 2 miesiącach i ciekawa jestem czy efekt długo się utrzymuje. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też jestem ciekawa, czy efekt się jeszcze pogłębi, czy to już maksimum możliwości... Zobaczymy :)

      Usuń
  20. Kupisz ponownie za własne monety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten moment nie wiem. Mam próbkę, która ma 1 ml i jestem ciekawa na jak długo mi starczy.

      Jeśli efekt się pogłębi i będzie jeszcze lepiej to kupię. Ale jeśli nie będzie jeszcze większej różnicy to raczej nie. Na swoje rzęsy nie narzekam. Obecny efekt zagęszczenia to spory wynik, ale chciałabym, żeby był jeszcze większy efekt WOW :)

      Usuń
  21. Efekt widoczny:) własnie wczoraj dostałam swojego i już jestem po pierwszej aplikacji:) jestem jeszcze bardziej rozochocona do jej stosowania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest widoczny, zwłaszcza na tym ostatnim zdjęciu porównawczym, ale trzeba też przyznać, że Twoje rzęsy dobrze się prezentowały jeszcze przed kuracją :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt świetny, zamierzam wypróbować póki co L'biotice :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać widać zagęszczenie ;)
    ja testuje Xlash i strasznie jestem ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt zdecydowanie na plus :)
    Szkoda, że revitalash jest taki drogi :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem fajny efekt :) No niestety dla mnie cena jeszcze jakiś czas będzie zaporowa, ale jak zacznę pracować w zawodzie na pewno uraczę się taką "kuracją".

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawie sobie kiedyś by mieć takie ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. rzeczywiście efekt jest już widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam coraz większą ochotę na ten produkt :) Zmiana widoczna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią zobaczę efekty po całym opakowaniu, bo te mnie nie przekonują do wydania takiej sumy

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam efekty kuracji u swojej koleżanki i są naprawdę powalające! Rzęsy jak firany :)

    OdpowiedzUsuń
  32. moja kosmetyczka mi mi polecała, bo zachwycałam się efektem na jej rzęsach
    i chyba w końcu się skuszę ;)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama nie miałam przyjemności go używać,ale słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda że taki drogi, buu ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za komentarze :) Zobaczymy, czy za jakiś czas efekt będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super efekt;) czekam na kolejną relację ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojj ale mnie kusi , by kupic to cudo :P

    OdpowiedzUsuń
  38. hej
    mam pytanie do Ciebie odnośnie współpracy z revitalash. Czy Ty do nich napisałaś czy oni do Ciebie? Prowadzę kanał na YT i chętnie przetestowałabym tą odżywkę. Podaj mi proszę namiary na nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)