Obserwatorzy

sobota, 23 lutego 2013

Chwalę się ;-)

Walentynki były już jakiś czas temu, a ja się jeszcze nie pochwaliłam ;-)
Dostałam świetny prezent, który był niesamowitą niespodzianką!


Mój Dolce Gusto Piccolo!


Teraz pewnie wiele z Was jest zdziwionych, bo wielokrotnie podkreślałam fakt, że kawy nie lubię i jej nie piję. Nadal tak jest! Sam zapach kawy sypanej mnie odrzuca. Ale takie cuda z ekspresu to zupełnie inna bajka ;-) Dla mnie to bardziej napoje kawowe, które bardzo mi smakują :-) Wiem, że dla wielu osób taki ekspres jest mało ekonomiczny z powodu cen kapsułek. Dla mnie jest to akceptowalne, ponieważ nie piję kawy każdego dnia. Jest to idealny ekspres dla kogoś kto nie lubi kawy ;-)


 Najbardziej cieszy mnie ta różnorodność i możliwość wyboru ;-)


W zestawie otrzymałam jeszcze trzy pudełka kaw.


A przedwczoraj dokupiłam kolejne smaki :-)
Aktualnie jestem w fazie testów i próbuję wszystkiego, żeby wybrać te najlepsze i ulubione ;-)


A co dostał mój Narzeczony? W sumie prezent bardzo przewidywalny i prawie identyczny, jak rok temu ;-) 
Ale po prostu jesteśmy zwolennikami użytecznych prezentów. No i to taki prezent imieninowy w sumie...


Na Allegro zamówiłam też perfumy z FM. Moja mama chciała jeden z zapachów, a przy okazji odkryłam coś niesamowitego. Kilka lat wstecz bardzo lubiłam zapach Naomagic sygnowany przez Naomi Campbell. Ale oczywiście musieli go wycofać! Okazało się, że w FM nadal ten zapach jest. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że to podróbka, ale nawet nie wiecie jak miło było poczuć chociaż namiastkę tego zapachu. Zapach jest oddany idealnie! Jest taki, jakim go zapamiętałam...


Kolejne przechwałki ;-) Od dłuższego czasu współpracuję z serwisem Uroda i Zdrowie.
Kilka dni temu otrzymałam telefon od Pani Małgosi i...


...otrzymałam taki oto certyfikat :-)
Dziękuję!


A na sam koniec kwestia bardzo ważna, czyli nowy wygląd bloga :-) 
Wiem, że już od jakiegoś czasu taki jest, ale dopiero teraz jest idealnie! 
A to zasługa Kasi, której bardzo dziękuję :-) Zajrzyjcie do niej i podziwiajcie jej inne realizacje!



96 komentarzy:

  1. same cuda! świetny prezent sprawiłaś ukochanemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawy dolce gusto są całkiem dobre! :) Fajne jest to, że kapsułki można kupić wszędzie :) Bardzo fajny prezent sprawiłaś swojemu Narzeczonemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kawę wielbię ;D nie ma dnia bez niej ;)
    a dziś jak na złość skończyła się, jak żyć? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie cierpię kapsułkowych ekspresów... ;-) Człowiek jest uziemiony jak przestaną to produkować, no a po drugie - jesteś uwięziona przy jednej marce kawy. Ja nie wyobrażam sobie pić teraz Tchibo czy Nescafe, odkąd zaczęłam swą przygodę z Lavazzą i innymi dobrymi kawami w ziarnach. Trzeba różnicować smak. ;-) (Też kiedyś nie cierpiałam kawy!)

    Mam jeszcze perfumy FM sprzed 3 lat bodajże... Zaczęły śmierdzieć po roku. :-/ Należę do tego z mamą praktycznie od początku, ale nic nigdy nie przykuło mojego oka. Taki trochę niewypał z tą firmą (moja mama raz zamówiła jakieś środki czyszczące i w ogóle nie pomagały).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) No ja nie jestem smakoszką kawy i na pewno nią nie zostanę :) Ten rodzaj uwięzienia w pewnym sensie mi się podoba, bo jestem osobą, która przywiązuje się do danych marek. Nescafe mi odpowiada :)

      Moja mama też ostatnio zamówiła jakieś środki czyszczące z FM. Jeszcze nie sprawdzałam. A śmierdzące perfumy to pewnie kwestia wybranego zapachu. Wiadomo, że wolę perfumy za 3 stówy, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi te za 3 dychy ;-)

      Usuń
    2. Mam 6 butelek... Jaki wybrany zapach? Na szczęście te najaromatyczniejsze - Mango i Pomarańcza - nie śmierdzą. ;-)

      Usuń
  5. oj takie cudo do kawy i mnie by pobudziło do życia, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia :D Nareszcie ktoś kto pokazał co dostała druga strona, zawsze mnie to ciekawiło ;D Ekspres też mam, ale najlepiej smakuje z niego czekolada :D Nich Ci dobrze służy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No właśnie ostatnio czekolada mi najbardziej zasmakowała!

      Usuń
  7. Też mam ekspres dolce gusto tylko troszkę starszą wersję. Uwielbiam go:)

    Espresso Macchiato jest przepyszne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej mamie ta kawa bardzo smakuje :) Również pozdrawiam :-*

      Usuń
  8. Dolce gusto piccolo, ale wersję w serduszka - zaprojektowaną przez Agathę Ruiz de la Prada mam od prawie 2 lat :) I chyba wypróbowaliśmy już z mężem wszystkie dostępne w PL napoje do tego ekspresu :) Świetna sprawa, ale trochę kosztowna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi uroczo wyglądać :) Ja kojarzę tylko ten w kropki ;-) Też fajny!

      Usuń
  9. Widzę, że walentynki na bogato:D

    Ja jednak wolę kawę świeżo zmieloną przez ekspres, dlatego raczej nigdy nie skuszę się na wariant ekspresu w kapsułkach. Wolę mieć wybór jaką kawę kupię, a w sklepach jest naprawdę ogromny wybór (od zwykłych, po te aromatyzowane). A do kawki zrobię spienione mleko i cappucino gotowe :)

    Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem zapachów FM, ale tak w ciemno bez powąchania nie chciałabym strzelać, czy dane perfumy przypadną mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent, mnie też trochę odstraszają ceny tych kapsułek, no ale jak się wypije jeden taki napój dziennie to i tak wychodzi po stokroć taniej niż za płacenie za takie kawy w lokalach... Zazdroszczę!
    No i gratuluję certyfikatu :) Ja miałam niby współpracować z UrodaiZdrowie, ale jakoś nie mogłam się w to wkręcić i w końcu nic z tego nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ zazdroszczę prezentu ! Nie ma nic lepszego niż kawa z ekspresu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę odpowiedzieć przy komentarzu Lii.

    W każdym razie moja mama też należy, i nigdy mi nie śmierdziały po roku. Może właśnie kwestia zapachu, albo przechowywania? :)
    Tak samo ze środkami myjącymi. Bardzo je lubimy z mamą. Dużo też zależy od twardości wody. My mamy w całym domu miękką wodę, co powoduje że wszelkie sprzątanie i pranie jest łatwiejsze, detergenty dobrze działają, i mniej się ich zużywa (np. szampon czy płyn do prania ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że woda może mieć na to znaczący wpływ :) Mama kupiła jakieś płyny w sprayu do czyszczenia łazienki ;) Muszę je przetestować.

      Usuń
  13. Cudowny prezent, masz może porównanie do ekspresu tradycyjnego? Ja własnie taki mam, tylko przeszkadza mi, jego ciągłe sprzątanie. Po po każdej kawie muszę te fusy opłukać. Ciekawa jestem jak ze smakiem, bo szukam alternatywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam porównania, bo unikam kawy, więc raczej nie mogę się wypowiedzieć :)
      Smak jest wg mnie niezły, ale nie znam i może dla kawoszy będzie to zbyt mało kawowe :)
      A z drugiej strony to Nescafe, więc jeśli normalnie komuś smakują ich kawy to te z kapsułek też zasmakują :)

      Usuń
  14. Rzeczywiście bardzo fajny prezent dostałaś! :) Jednak ja należę do tej grupy osób, dla których taki ekspres na kapsułki jest mało ekonomiczny, fakt :D. Ale słyszałam, że te kapsułki można zhakować :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już oglądałam na ten temat filmik na Spryciarzach, ale nie zamierzam kombinować ;-)

      Usuń
  15. majtki?:D haha ja jak mialam 16 lat kupilam chlopakowi bokserki i mama sie ze mnie smieje do teraz z tego:D juz nigdy wiecej nie kupilabym facetowi majtek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jak Ci zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny ekspres, sama bym taki chciała.

    OdpowiedzUsuń
  18. też nie lubię kawy, ale od czasu do czasu takie cappuccino to co innego;D

    sprytnie zasłoniłaś swoje nazwisko w certyfikacie, gratuluje;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. I neihc mi ktoś jeszcze powie, że walentynki to nie jest fajny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne spotkanie blogerek u Ciebie robimy :D haha :) Wyglad bloga bardzo fajny, podoba mi sie ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki długi wpis :) Zazdroszczę ekspresu :) i mężczyzny który takie prezenty sprawia :) Bella obserwuje Twojego bloga już ponad pół roku, jestem tutaj codziennie :P Teraz postanowiłam się odezwać bo wreszcie założyłam swoje konto. Będę tutaj bywać dalej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szykuj się, bo jadę na kawę! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. super prezent dostałaś!:) dla mnie byłoby to nie ekonomiczne bo pochłaniałabym co najmniej 3 takie kawy dziennie!:) ale Ty też zrobiłaś super prezent jak zawsze Twoje prezenty są takie "dokładne" i strasznie lubię oglądać co dajesz innym:):)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezła z Ciebie kawoszka :) Dzięki Karola :) Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Uwielbiam kawę więc tego expressu zazdroszczę, ja kupilam inny ale to nie to

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też jakoś specjalnie za kawą nie przepadam i hektolitrami jej nie pijam więc nie obraziłabym się gdybym dostała taki express :D
    Ogólnie bardzo fajne prezenty sobie wzajemnie podarowaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chwal się, chwal, zdecydowanie JEST czym! :*
    Chciałoby się dostać takie rzeczy, są naprawdę bardzo atrakcyjne.
    Ekspresik <3

    Gratuluję Ci tytułu, zgadzam się z nim - należy Ci się. Super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nabrałam ochoty na kawę.
    Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi też się taki ekspres marzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląd bloga mi się jak najbardziej podoba.

    Ja kawę uwielbiam, pijam ją nałogowo (tylko w ciąży jak byłam to nie miałam na nią ochoty), ale nie pogardziłabym taką pysznością z ekspresu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bello, gdzie kupujesz kapsułki do kawy?
      Bo przez Ciebie i ja w końcu się skusiłam na ten ekspres, chodziłam za nim i chodziłam :P

      Usuń
  30. Ja też kawoszem raczej nie jestem, ale ile razy teściowa poczętuje mnie kawą z ekspresu, to zawsze mi smakuje :) Świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bella nie ma to jak sprawdzone bokserki prawda? :D hahaha lubię kupować takie prezenty :P zawsze pośmieje się z tych ich wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super prezent moje marzenie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam DG już pół roku i opijam się kawą z czekoladą-Mocha.
    Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super prezent :) Widzę, że podobne perfumy męskie lubimy Chanel Allure mój Mąż dostał rok temu jako jeden z prezentów świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fiu fiu wpadam do Ciebie na kawę!:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam taką kawę, choć nie mam DolceGusto, to sama potrafię robić cudaczne smakołyki:)))

    A certyfikatu gratuluje, sama taki dostałam i poczułam się trochę jak w podstawówce, dyplom jak się patrzy:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje certyfikatu :) Podaba mi się nowy wygląd bloga, kupiłam kiedyś jakąś perfumę FM, ale zapach mi sę nie spodobał ;/ Mnie też odrzuca zapach kawy.

    OdpowiedzUsuń
  38. mam Dolce już jakieś 4 lata, ale przy naszym piciu kawy w nadmiarze nieekonomiczny jest bardzo ten ekspress:) kawki są wyśmienite, małemu kupuję kakao :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie :) Kakao jest na mojej liście zakupowej :D
      Dla mnie samej ;-))

      Usuń
  39. Moja mama ma Tassimo i chociaż lubię od czasu do czasu napić się kawy z jej ekspresu, to sama nigdy bym sobie czegoś takiego nie kupiła, bo moim zdaniem to strata pieniędzy. Wolę klasyczny ekspres, w którym zaparzę własną wybraną kawę i spienię sobie mleko. Dla smaku może dodałabym syropu smakowego ;) Mam jednak nadzieję, że Tobie będzie służyć skoro nie przepadasz za kawą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) No ja takiej prawdziwej kawy to nie przełknę, bo dla mnie są za mocne, ale rozumiem kawoszy :)

      Usuń
  40. Ja niestety jestem nałogowym kawoszem, więc z ekspresem kapsułkowym bym zbankrutowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak ;)) To nie jest opcja dla Ciebie ;-)

      Usuń
  41. Ja również mam swój Dolce Gusto,kawa jest na prawdę pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super prezent ;)

    gratuluję certyfikatu :))

    OdpowiedzUsuń
  43. prezent super-ja gdybym miała taki ekspres to ciągle piłabym kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję prezentu!
    I smacznych napojów kawowych życzę :)

    I mnie spotkał zaszczyt bycia Rzetelną Blogerką!
    Cieszy mnie to ogromnie, gdyż zupełnie się tego nie spodziewałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niestety nie potrafię się przekonać do kawy, nawet takiej z ekspresu. Po prostu nie znoszę jej zapachu i smaku. Próbowałam kiedyś takich napojów kawopodobnych, ale u mnie to rozwiązanie nie zdaje egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :) U mnie teraz ekspres zmienia trochę. Na razie najbardziej to polubiłam czekoladę do picia :D Ale inne kawki powoli testuję i wyłuskam te lepsze i gorsze smaki ;-)

      Usuń
  46. ekspres też bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nałogowo mogłabym pić cappuccino, wiec też chętnie przygarnęłabym jakiś ekspres do kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Super! Marzy mi się ten ekspres od dawna, ale wszyscy mnie zniechęcają, argumentując właśnie tymi kapsułkami! Daj znać jak Ci się będzie sprawdzał i oczywiście jak będą smakowały 'napoje' : )) Też jestem zwolennikiem praktycznych prezentów! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :) Na pewno kiedyś jeszcze coś o nim wspomnę :)

      Usuń
  49. z ilością wypijanych przeze mnie kaw dziennie ( ok 3) chyba bym się nie wypłaciła na te kapsułki :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Super prezent :) sama jakiś czas temu zastanawiałam się nad ekspresem,ale jakoś tak nie było nam po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję! Świetne prezenty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Też mam Dolce :-D i piję z niego głównie czekoladę i Nesquika :-D

    OdpowiedzUsuń
  54. szukam swojego komentarza i szukam..i znaleźć nie mogę :( może się nie dodał..

    a pytałam w nim, gdzie dorwałaś takie świetne bokserki? :)
    bo mój chłopak nie lubi tych obcisłych, a z luźnymi mam problem, żeby znaleźć jakieś fajne, bo zazwyczaj są takie nijakie, a te co Ty kupiłaś to chyba takie typowo luźne? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)