Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

Nowe gadzety


Ostatnio rzadko jestem na zakupach, ale przy okazji podróży udało mi się dorwać fajne pojemniki.
Są idealne na sałatki do pracy. Kupiłam od razu dwa, bo kosztowały tylko trzy złote!
Oczywiście jest to produkt chiński, ale wyparzyłam i używam bez obaw ;-)
Takie cuda dostępne są na Dworcu PKP w Poznaniu.


W Biedronce dorwałam silikonową formę z takimi uroczymi ludzikami. Już nie pamiętam ile kosztowała, ale jest idealna do kostek lodu, czy też zrobienia czekoladek domowej roboty.


Udało mi się też kupić golarkę do swetrów. Możecie się śmiać, ale to bardzo przydatny gadżet. Na dodatek taki fajny, że usuwanie supełków stało się przyjemnością ;-)
Nie sądziłam, że to takie wciągające...


Biedronka 12,99 zł


No i komplet mini miseczek do dipów :-) Podkładka jest co prawda plastikowa, ale miseczki ceramiczne. Za piątaka i tak wyglądają nieźle ;-)


Już się cieszę na jutrzejszy dzień, chociaż baner trochę zdezaktualizowany, bo spotkanie jest o 12 :-)


A na koniec rozwiązanie konkursu z Original Source :-)


Zestaw wygrywa...


Gratuluję! 
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie :-)

86 komentarzy:

  1. Ja MUSZĘ sobie kupić takie pojemniki na sałatki :) Do pracy idealne :)Choć nie wiem dlaczego, ale rozglądam się za tymi wysokimi - jak kubki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobały takie wysokie jak kubki, ale strasznie drogie widziałam :/ A jak była okazja na te to nawet się nie zastanawiałam ;-)

      Usuń
  2. foremka na czekoladki badz kostki lodu bardzo by sie spodobala mojej coreczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pojemniki to bardzo przydatna rzecz. Muszę sobie w końcu takie kupić. Może to mnie zmotywuje to robienia sobie śniadania do pracy... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty jak to bez śniadania tak? Nieładnie ;-))

      Usuń
  4. Poszukuję takiego pojemnika na sałatki już długo, niestety jeszcze nie znalazłam :(
    Pamiętam jak kiedyś kupiłam golarkę do swetrów, tak mnie to wciągnęło, że ogoliłam chyba wszystkie jakie miałam :D

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz non stop siedzę i golę wszystko co mi wpadnie w ręce :)

      Usuń
  5. oj golarka to mi kiedyś tyle czasu skubana kradła... dobrze, że się zepsuła ;) ale za to foremki na lód są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że golarka na wszystkich tak działa, że wciąga ;-))

      Usuń
  6. o kurde!
    ten pojemnik jest super! a cena jeszcze "supersza" ;)))))))
    ludziki cudowne, przydałyby mi się do moich wyrobów. nie wiesz, czy we wszytskich biedronkach są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pasowałoby by :) Widziałam w kilku Biedronkach. Były różne wzory do wyboru. One co jakiś czas się pojawiają...

      Tutaj Mallene kupiła swoje w sierpniu: http://mallene.blogspot.com/2012/08/pani-gadzet-silikonowa-forma-do-kostek.html

      Albo tutaj: http://babska-torebka.blogspot.com/2012/08/silikonowe-foremki-z-biedronki-d.html

      Usuń
  7. Fajne pojemniczki na sałatkę. Tez mam foremkę z Biedry, ale w serduszka. Golarka to podstawa, wciąż szukam takiej na prąd w rozsądnej cenie. Miseczki do dipów kupiłam w zeszłym roku w Kołobrzegu za 3zł z przeznaczeniem na podgrzewacze. Szkoda, że ta podstawka to plastik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie taka golarka lepsze jest na prąd, bo baterie szybko padają :/ Ale doraźnie sprawdza się ok :)

      Usuń
  8. Takie pojemniki są na PKP? a możesz napisać gdzie dokładnie :) do pracy jak znalazł :D do zobaczenia jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwałam je w ''chińskim sklepiku'', który jest przed wejściem do Biedronki :)

      Do zobaczyska :-*** Ale super :))

      Usuń
    2. przy następnej okazji muszę zajść i sprawdzić :) dzięki za info

      Usuń
    3. Mnie również było miło Cię poznać :) i trzymam kciuki za wszystkie Twoje przygotowania :D

      Usuń
  9. Ale zakupy:) Foremki są świetne! Również muszę się zaopatrzyć w taką golarkę, sweterki odzyskają dawny blask:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomyslowe te pojemniki na salatki! Ja swoje lunche tez przechowuje w plaskich, plastikowych kontenerach a zapas widelcy mam w szufladzie biurka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pojemniki na sałatkę! jak gdzieś u siebie zobaczę na pewno będą moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham takie dodatki, za tą cenę też bym brała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze te ludziki do lodów :, no i do zobaczenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie kupiłas te do dipów poluje na takie od dłuzszego czasu !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakimś przypadkowym sklepie typu ''wszystko za 5 zł'' ;-) Chociaż to chyba był sklep - wszystko za 1 euro ;-) W końcu Unia zobowiązuje do wypasionych nazw!

      Usuń
  15. Bella, mogłaś wziąć jeden pojemnik dla mnie:D Świetnie się prezentują i bardzo pomysłowe to miejsce na sztućce:)

    Silikonowe foremki do lodów kupuję w Ikei - moje ulubione to takie w kształcie puzzli:)

    A golarka to super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko wiedziała, że potrzebujesz ;-)

      Usuń
  16. We wtorek wybieram się do Biedronki. Ciekawe czy w mojej dostanę taką golarkę, chociaż mam jedną w Polsce to chciałabym zaopatrzyć się w taką na Cypr. Foremki są piękne chociaż ja wolałabym petitkowe, misiowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. łaaaa :D wygrałam, dzięki :) już pisze maila z adresem.

    a pojemniczki i foremka cudne - uwielbiam takie rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) Twój wierszyk spodobał mi się najbardziej!

      Usuń
  18. łooo te pojemniki sa extra! sama bym sobie taki strzeliła za 3 zeta:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Na dworcu w Poznaniu takie fajne miseczki? Dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super miseczki ! zbieram te foremki z Biedronki, mam już 2, ale tej u mnie nie było jeszcze. One są za 4.99 :) w ogóle Biedronka ma fajne produkty ostatnio ( albo ja wszystkiego potrzebuję po prostu :P )

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę rozejrzeć się za golarką do swetrów w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. te ludziki i miseczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten pojemnik na sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pojemniki na sałatki. Poluje na podobne od roku i jeszcze nie znalazłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne gadżety! ta foremka silikonowa - mistrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Golarka do swetra bardzo by mi się przydała:))

    OdpowiedzUsuń
  27. foremka jest przeurocza! udane zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  28. te silikonowe foremki kochana są boskie! Muszę koniecznie sobie je sprawić:) Dobrze, że o nich napisałaś:) czego to nie można się dowiedzieć na blogach:)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne te pojemniki na sałatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podobają mi się pojemniki na swoje jedzonko w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Foremki na lód są urocze :) Golarkę do ubrań też mam i dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcę taki pojemnik na drugie śniadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Przydałby mi się taki pojemnik na sałtkę *__* Może znajdę na Allegro...

    OdpowiedzUsuń
  34. Super te pojemniczki, chyba też zaraz pobiegnę po taki:) Te wysokie są często w promocji w Rossmanie za jakieś 7zł :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne te pojemniki, i mi by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  36. gratki..uwielbiam takie posty hehe

    OdpowiedzUsuń
  37. też by mi się taka golarka do sweterków przydała

    OdpowiedzUsuń
  38. Maszynka do golenia potrafi uzależnić;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Foremki świetnie wyglądają. Niestety chyba nie są we wszystkich Biedronkach. Dzisiaj byłam i niestety czegoś takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Foremki z Biedronki są świetne z fajnego tworzywa bardzo plastyczne,ja używam ich do wykonania kosteczek musujących do kąpieli.Tylko po zazdrościć spotkania blogerek

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam ten pojemnik na sałatkę - zielony oczywiście - i spisuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Te pojemniki na sałatki są boskie! A golarka to faktycznie przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Silikonowa foremka wymiata,ma świetne kształty - śmiechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie ma jak biedronka! ja kupiłam sobie śliczny różowy szlafroczek <3
    bawcie się dobrze i wypijcie moje zdrowie bo chora leżę :(

    OdpowiedzUsuń
  45. kiedyś kupiłam taki fajny pojemniczek na sałatki w Biedronce - wysoki jak kubek, na zatyczce ma pudełeczko na sos, a z boku zakładkę na widelczyk (w bonusie był plastikowy) ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pojemniki faktycznie bardzo praktyczne a foremki urocze! :)

    Na golarkę skusiłam się jakiś czas temu, zamówiłam z koleżanką na allegro. Świetna sprawa, kilka ciuchów mi odżyło jak się za nie zabrałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. Też mam taką golarkę, fajnie się jej używa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne gadżety. mi sie foremki do najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Interesujące gadżety, każdy praktyczny:) Miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  50. No i smutno mi się zrobiło.
    Dopiero teraz dowiedziałam się o spotkaniu.
    Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też się skusiłam na tą golarkę z Biedronki i nawet na ten sam kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. super, że mogłyśmy się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. miseczki suuuuuper, na pewno bym kupila:)))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  54. foremka na lód jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam takie gadżety:)
    A golarkę do swetrów też mam i to bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Foremkę widziałam, jednak kupiłam wersje z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  57. tak bardzo chciałabym Cie poznać :) Czemu Poznań tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja kupiłam golarkę w tchibo, widzę że przepłaciłam, ale z drugies strony tata kupił jakąś kiedyś, która w ogóle prawie nie działała i wolałam już zaufajnego sklepu.

    Podoba mi się foremka na lód :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Foremki i pojemniczki są świetne : )
    Podobają mi się : D są urocze :)

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  60. Te foremki do lodu są przecudne, zarówno jak miseczki, za piątaka???? Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ludzikowe-love-foremkowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  62. A ja mam pytanie, a czy takie małe golarki są warte kupna czy jednak warto to omijać szerokim łukiem http://www.open-youweb.com/tanie-golarki-i-maszynki-do-zmechaconych-ubran-opinia/ są różne sprzeczne opinie o nich, jedni mówią że działa całkiem dobrze a inni że praktycznie nic się nie da tym zrobić. Proszę napisać co sami myślicie, warto ryzykować?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)