Obserwatorzy

sobota, 16 lutego 2013

KOKARDI - nowy sklep internetowy warty uwagi


Dziewczyny dzisiaj został otwarty nowy sklep internetowy Kokardi.

Nie jestem w żaden sposób powiązana z tym interesem, ale chciałabym go zareklamować!

Dlaczego?

Sklep ma bardzo bogaty asortyment kosmetyków trudno dostępnych.
Głównie są to kosmetyki rosyjskie i niemieckie.

A co najważniejsze - ceny są dużo niższe, niż w innych sklepach!

Dobra wiadomość dla Poznanianek - towar można odebrać osobiście na Jeżycach!


Sprawdźcie to! Z okazji otwarcia przewidziane są różne gratisy i konkursy!
Śledźcie fanpage tego sklepu!

Właścicielką sklepu jest blogerka, czyli jedna z nas :-)


Rewelacyjna maska o której niedawno pisałam kosztuje tylko 15 zł!

Jeśli stale odkładałyście zakup rosyjskich kosmetyków, to teraz jest najlepszy moment na ich wypróbowanie ;-)


58 komentarzy:

  1. Ja już szybciutko wchodzę :D akurat miałam zakupy robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już idę poszperać na stronce !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nie słyszałam o tym sklepie, ale muszę zaglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze w tym jest to, ze można osobiście odebrać w Poznaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze, że przypomniałaś :) Zrobię dopisek dla Poznanianek :)))
      Bez kosztów wysyłki to już w ogóle ceny są bajeczne!!!

      Usuń
  5. o, super, dzięki za info :)
    na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale numer, a ja chwilę temu zamówiłam sobie maskę drożdżową, ale w innym sklepie internetowym - na szczęście dużo na tym nie straciłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baner zachęca, muszę tam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, podoba mi się:) Może to będzie mój pierwszy raz z drogerią internetową:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście ciekawa i zachęcająca propozycja :) rosyjskie i niemieckie kosmetyki - super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna wiadomość, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też odkryłam ;) jednak z zakupami muszę poczekać już do przyszłego miesiąca, w lutym już tyle wydałam na kosmetyczne cudowności, że głowa boli i mój portfel też cierpi :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, zaraz patrzę bo akurat jestem na etapie zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czuje, że mój portfel zrobi sie o wiele cieńszy, głównie przez to, że możliwy jest odbiór osobisty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie dzis przejrzałam ofertę :]
    nie wiedziałam, że możliwy jest odbiór osobisty? to jest super wieść bo odchodzą koszty przesyłki
    niach niach niach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si, trzeba się tylko wcześniej umówić na ten odbiór :)

      Usuń
  15. Bardzo kuszący asortyment i ceny. Muszę odłożyć moje oszczędzanie na później :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny asortyment - kilka produktów wpadło mi w oko. Już wiem gdzie zrobię moje następne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś po południu jeszcze stronka nie działa, ale chętnie przejrzę asortyment, na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, że też wczoraj musiałam wydać większość moich zaskórniaków z tego miesiąca ;) ale nic to, w marcu chętnie skorzystam z oferty sklepu, która jest naprawdę ciekawa :)) i do tego nazwa urocza

    OdpowiedzUsuń
  19. O jestem bardzo ciekawa ich asortymentu! Już idę buszować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sklep ma świetny asortyment:) Kilka rzeczy wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno zajrzę :) I oczywiście trzymam kciuki za właścicielkę, która znalazła bardzo fajny pomysł na sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super informacja :D Lecę na tę stronę, żeby wiedzieć, na co zbierać ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja akurat 2 dni temu złożyłam na All zamówienie na Baleę (pierwsze w życiu swoją drogą :P), więc dziś już w tym sklepie zakupów nie poczynię... Ale za to udało mi się wygrać rozdanie! :) Mam nadzieję, że trafią do mnie jakieś rarytasy, bo jeśli wygrane kosmetyki zdublują mi się z tymi zakupionymi to będzie ciut smutnawo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie Twoje nazwisko :) Także super! Gratuluję :)

      Usuń
  24. Już oglądam asortyment i chyba zamówię sobie Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za info:)przyda się bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością przejrzę co mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy sklep i zapewne zrobię zakupy, ale czekam na trochę większy asortyment kosmetyków do twarzy.Ostatnio zamawiałam na biokarpie maskę do włosów łopianową i tam za 20zł tu jest za 15zł ale co tam trudno się mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale się cieszę :D Wreszcie coś w Poznaniu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny sklep, nawet balea i alverde są :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie, że odbiór osobisty jest w Poznaniu, w dodatku mam blisko :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do zaobserwowania mojego :)
    marionetka115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie przejrzałam ofertę i faktycznie świetny asortyment, może kiedyś się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za info, zaraz wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bello, Bello jak możesz!! :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeżyce! Jakie to piękne, to musi być jeżowy raj!
    Zauważyłam w zeszłym roku wzmożone recenzowanie rosyjskich kosmetyków wśród blogerek. Wciąż mnie to intryguje ale jeszcze jakoś nie korci by samej wypróbować.
    Chyba, że jest jakaś wypasiona maseczka rozjaśniająca przebarwienia i regenerująca! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie zajrzę do tego sklepu i zobzczę co ma w ofarcie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, tak, tak! Wreszcie coś w Poznaniu : ))

    OdpowiedzUsuń
  37. Leci do zakładek, jak będę przy kasie to poszaleję :-D

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, że się podzieliłaś taką informacją :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Prowadzenie biznesu przez Internet niestety jest ciężką sprawą i muszę przyznać, że jak najbardziej warto jest się na nim skupić. Kiedy chcemy zająć się importem i eksportem towarów z zagranicy to polecam przeczytanie http://www.wlasnybiznes.eu/jak-uzyskac-numer-eori aby wiedzieć skąd wziąć numer EORI.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)