Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Acerin HOT & COOL



Acerin, Hot Cream, Krem na zimne stopy i dłonie z hesperydyną

Krem przynosi ulgę zmarzniętym stopom i dłoniom. Unikalna kompozycja składników czynnych przeciwdziała marznięciu słabo ukrwionych części ciała. Można go nakładać również na zaczerwieniony od zimna nos, policzki i uszy.

Wskazania do stosowania:
Problemy krążenia, zimne dłonie, stopy, nos i uszy. Skóra skłonna do zaczerwień, wrażliwa, z problemami naczyniowymi.

Stosowany systematycznie skutecznie zmniejsza zaczerwienienia i przywraca ładny, naturalny kolor skóry.


Zaczęłam używać tego kremu z niewłaściwym przekonaniem... Myślałam, że będzie rozgrzewał. Mam ogromne problemy z krążeniem i wiecznie zimne stopy. Krem ma przyjemną konsystencje i łatwo go rozsmarować. Wchłania się szybko, ale zostawia lepką warstwę. Do tego ma dość specyficzny zapach z serii mało przyjemnych. Bardzo dobrze odżywia, nawilża i wygładza, jednak nic poza tym. Stosowałam krem regularnie i szczerze mówiąc nie zauważyłam, żeby mój problem zostałby chociażby zminimalizowany... Możliwe, że jedna tubka to za mało na realne zmiany...




Acerin, Cool Relax, Żel chłodząco relaksujący na zmęczone i ciężkie nogi

Żel skutecznie i szybko zmniejsza uczucie zmęczenia, napięcia i ciężkości nóg. Hesperydyna, wyciągi z kasztanowca i arniki poprawiają ukrwienie, zmniejszają obrzęki, przywracając stopom i nogom komfort. Mentol przyjemnie chłodzi i odświeża.

Sposób użycia:
Żel wcierać w zależności od potrzeby wielokrotnie w ciągu dnia.


Ciężko mi było przetestować ten żel... O ile w okresie letnim taki chłód jest przyjemny, o tyle teraz jest to dla mnie nie do przejścia ;-) Konsystencja lekka i żelowa. Zapach typowo mentolowy, który dość długo się utrzymuje. Żel łatwo się aplikuje i ekspresowo wchłania. Mimo alkoholu w składzie nie zauważyłam wysuszania. Żel stosuję nie tylko na stopy, ale także na łydki. Działa bardzo mocno. Chłodzi ekstremalnie na około dwie godziny. Faktycznie nogi robią się lżejsze i znika uczucie ciężkości. Żel pozostawia uczucie świeżości. Na pewno powrócę do niego w okresie letnim ;-)


23 komentarze:

  1. kurcze szkoda, że ten kremik nie rozgrzewa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie producent nawet tego nie obiecuje. Jednak ja o tym marzyłam ;-)

      Usuń
  2. cool mam, ale na zimę to nie bardzo on :D latem go używam
    szkoda, że tamten nie rozgrzewa, chciałabym jakiś taki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie by było jakby krem dawał uczucie ciepła :) Hmm :)

      Usuń
  3. tez mam wiecznie zimne stopy i ciagle szukam idealnego kremu do stop ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te kremy, nie przepadam za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam że są takie produkty na zimne stopy i dłonie oO Ciekawe... muszę spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mnie. Zawsze mam zimne stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić ten cool na lato ! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ten krem nie działa na zimne stopy, bo też mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja, przyznam, że nie słysząłm o nich wcześniej!
    Wersja na zimne łapki, to coś dla mnie!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu :( szkoda, że ten pierwszy nie rozgrzewa stóp :) przydałby się właśnie teraz idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lekko się rozczarowałam. On ponoć działa dogłębnie, ale nie odczułam poprawy :/

      Usuń
  11. Mam ten na zimne stopy, ale nie pomaga mi wcale. Z zimnymi stopami problem mam cały rok, a zimą odczuwam to najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam uczucie chłodzenia! Będę musiała go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem rozgrzewający, który nie rozgrzewa :) Dobrze, że działa chociaż nawilżająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam do tej pory tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że to będzie coś skuteczniejszego. Szkoda. Mam zimne dłonie i stopy przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  16. słyszałam że dla kobiet najlepszym "lekarstwem" na złe krążenie jest ciąża... ale nie testowałam bo mam jeszcze czas :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nad Hot Cream się zastanawiałam, ale skoro nie rozgrzewa to już go nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Chłodzące kremy zimą wywołują u mnie dreszcze;P Ale dobrze, że pojawiają się takie wersje kosmetyków, ponieważ wiele osób wskutek wykonywania takiej, a nie innej pracy, boryka się z problemem zmęczonych nóg. Takie chłodzące preparaty mogą przynieść im ukojenie.

    Mam nadzieję, że w końcu trafisz na dobry, rozgrzewający krem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)