Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Nowości kilka...

Zimowe wyprzedaże powoli dobiegają końca... Nie zrobiłam praktycznie żadnych zakupów. 
Wyjątkiem są poniższe szpilki z Zary! Urzekł mnie kolor i złote elementy. Były przecenione na 49,90 zł (ze 169 zł).


W Pepco dorwałam dwie urocze doniczki z ptaszkami. Niestety w sklepie było jakoś tak ciemno, że dopiero w domu robiąc te zdjęcia dostrzegłam, że mam dwa różne kolory tych doniczek... Szczerze mówiąc lekko się tym zirytowałam. Wiem, że różnica jest niewielka, ale ja jestem perfekcjonistką, lubię symetrię i trochę mi to teraz nie pasuje. Możliwy jest zwrot lub wymiana, ale już nie będę robić cyrków, bo blisko by mi było do nerwicy natręctw ;-) Opanuje się! Za obie płaciłam około 10 zł :-)


 Z okazji Walentynek Candle Room przygotował niespodziankę w postaci darmowej wysyłki.
Skorzystałam i zamówiłam trzy kolejne woski. Zapachy już bardziej wiosenne...


No i żeby wiosna nadeszła szybciej to w Carrefour kupiłam trzy produkty firmy Zielony Dom
Zamierzam wspomóc moje storczyki ;-)


Miłego poniedziałku! I oby do piątku ;-)

90 komentarzy:

  1. butki bardzo fajne :) ciekawa jestem jak je zestawisz :)))
    storczyki uwielbiam i mam ich w domu mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpileczki piękne! a cena jeszcze lepsza:)
    Doniczki urocze, a różnicy między nimi nie dostrzegłabym gdybyś nie napisała, że jakaś jest, wiec spokojnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzialam te szpilki u Eweli z YT, fajne chociaz ja bym wolala wyzszy obcas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Której Eweli? Oglądam kilka kanałów, ale Eweliny nie kojarzę :) Ktoś nowy?
      Faktycznie, obcas jest niski :)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się zapachy nowych wosków :)
    Tzn. jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. buciki wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa ogromnie stylizacji z użyciem tych butów :) Może być interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają ostro, ale chyba zwykłe rurki, biały t-shirt i jakaś marynarka będą niezły towarzystwem :) Czekam na wiosnę...

      Usuń
    2. rzeczywiście, do takich butków pasuje bardziej łagodny wygląd całej reszty. Nie zmienia to faktu, że są czaderskie :D

      Usuń
  7. Świetne szpilki :). To się zgrałyśmy, bo ja też na dzisiaj przygotowałam post z nowościami :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lecę do PEPCO - doniczki są przesłodkie :) Były może jakieś inne motywy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Były jeszcze chyba sowy i ogólnie spory wybór kolorów :)

      Usuń
  9. Buty przepiękne! Lecę dzisiaj do Pepco. Może jeszcze nie wykupili tych doniczek! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś z Poznania, prawda? To w Pestce było ich pełno :)

      Usuń
  10. Mam Pink Sands - boski zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz od dawna jest na YT:)
    Ewela 1988 to jej kanal , ma tez bloga: http://szafanaemigracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-* To już kojarzę :) Nie mam jej akurat w subskrypcjach, ale kilka filmików widziałam :)

      Usuń
  12. Storczyki również mam , uwielbiam te kwiaty:)
    Przepiękne te szpilki z Zary, ale chyba tylko dla małych rozmiarów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja noszę 36/37 :) Ale faktycznie przy dłuższej stopie efekt może być średni przy takich butach z czubkiem...

      Usuń
  13. Widziałam te doniczki w Pepco, chciałam kupić, ale nie miałam jak się zabrać z nimi do domu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te szpilki z zary :). Zainteresował mnie ten wosk ,,a child's wish", chętnie bym go powąchała (żeby przy zamówieniu w ciemno nie przejechać się tak jak na ,,white christmas", który swoim aromatem przypomina tani, gryzący w nos odświeżacz toaletowy :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na razie go nie otwierałam. Przez folię pachnie świeżo :)

      Usuń
  15. Doniczki mają uroczy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci się udało z butami:)
    Uwielbiam Pink Sands:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w Pepco, ale doniczek nie widziałam, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty cudowne *.*
    a po kubki to się pewnie przejdę do Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojoj, ale piękne doniczki <3 chcę je! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny motyw na doniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marudoo ;P Doniczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile czasu palą się woski YC? :) Doniczki bardzo ładne, naprawdę nie widać wielkiej różnicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski palą się długo :) Jedną tartę dzielę zazwyczaj na 2 lub 3 części. I daną część palę tak długo, aż nie czuć zapachu. Zazwyczaj starcza na około 5 użyć :) Generalnie jest to kwestia bardzo indywidualna, ale są bardzo wydajne.

      Usuń
  23. Dla mnie doniczki są cudowne i takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Butki ładne :))

    Zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia perfumy:)
    http://lifenatalki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ojojjjjjjjj, te doniczki są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. doniczki z Pepco chwyciły mnie za serce, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od kilku lat hoduję storczyki, mam pokaźną ilość :) Z doświadczenia mogę powiedzieć, że tak samo jak nasza cera nie lubi chemii, tak te delikatne kwiatki. Najlepiej chowają się bez żadnych odżywek, karmione jedynie wodą i kontrolowane w kwestii podcinania i likwidowania obumarłych korzeni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię :) Do tej pory tak robiłam, ale już w zeszłym roku kupiłam tego typu produkty i się sprawdziły. Także na razie nie zauważyłam szkodliwego efektu ''dokarmiania'' :)

      Usuń
  28. ja w tym roku też nie zaliczyłam przecen

    OdpowiedzUsuń
  29. Mimo że dużo rzeczy nie wyłapałaś na wyprzedaży to te buty po prostu cud, miód , malina ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne szpliki, sama pewnie bym się skusiła ;)
    A tych wosków zapachowych jeszcze nie miałam muszę spróbować wreszcie skoro wszyscy tak kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szpilki genialne, w takiej cenie grzechem byłoby nie wziąć! Tylko pewnie mojego najpopularniejszego 39 już bym nie dorwała :P
    Doniczki urocze, a różnica kolorystyczna nie rzuca się tak w oczy. Jednak jeśli masz do Pepco niedaleko, nie widzę problemu w wymianie, takie masz prawo i na pewno nikt nie będzie miał o to do Ciebie pretensji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Ev akurat było ostatnie 36 i 39 :D
      No akurat mam daleko do Pepco i rzadko ostatnio jestem :/ Gra nie warta świeczki...

      Usuń
  32. bardzo ladne doniczki:)mozna zasiac w nich rzezuche na swieta:)

    OdpowiedzUsuń
  33. alee boskie szpilki, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. W takim razie musze iść do Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne donniczki i woski :) Ja również muszę zakupić jakieś bardziej wiosenne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne te Twoje szpileczki :)

    Z tej promocji CandleRoom także skorzystałam i kupiłam kilka wosków, właśnie pali się u mnie Strawberry Buttercream :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, nie wiedziałam, że są takie preparaty do storczyków :)
    Piękne buty sobie sprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocze buciki i cena bardzo na plus:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Mama Ci zazdrości, uwielbia storczyki! Niestety w moim dom na dłuższą metę egzystują jedynie rosiczki, kapturnice, dzbaneczniki i kaktusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też mam taką osłonkę z Pepco - pokazywałam ją jakiś czas temu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szpileczki są świetne, bardzo odważne :) I ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  42. O ja właśnie wczoraj na YT sobie przeglądałam storczykowe porady. Muszę sobie poszukać jakichś odżywek!

    OdpowiedzUsuń
  43. Doniczki są urocze!!:) mój storczyk w końcu wraca do żywych:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Doniczki przemilusie :) a szpileczki odważne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne są te doniczki, a różnica minimalna, wręcz niezauważalna ;D Swoje storczyki też muszę zreanimować jakąś odżywką, bo tylko liście im rosną ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie piękne doniczki! i dzisiaj przez Ciebie będę biegała i ich szukała:P urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moim storczykom też przydałoby się wzmocnienie, bo są dość smętne takie wymęczone przez koty...

    OdpowiedzUsuń
  48. PEPCO <3 cudne doniczki, wow...

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam,
    Ja również zakupiłam sobie pachnące woski! A że był to mój pierwszy zakup to tym bardziej czekam aż przyjdą! Nie mogę się doczekać !! Idzie wiosna więc przyda się wiosenny zapach w domu ! Pozdrawiam i zapraszam na moją nową recenzję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Buty na zdjęciu wyglądają na co najmniej rozmiar 40 a tutaj tymczasem widzę, że jesteś posiadaczką drobniutkiej stópki 36, ach zazdroszczę!
    kupiłabym je gdyby nie miały tych dżetów, ale jeśli Tobie się podobają,życzę miłego noszenia i gratuluję tak udanych zakupów
    żałuję że przegapiłam promocję na darmową wysyłkę wosków, bo bardzo chciałabym w końcu nabyć swój pierwszy wosk
    ps. w weekend pojade do Pepco, już nie mogę się doczekać co w nim znajdę

    OdpowiedzUsuń
  51. doniczki są przecudne;)

    mimo delikatnej różnicy kolorów - bardzo do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kolor butów ciekawy ;) a doniczki wprost genialne i mówię to ja,ogromna przeciwniczka kwiatów ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. takie butki tylko w czerni byly by idealne!

    OdpowiedzUsuń
  54. Urocze są te doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. http://nugatowa.blogspot.se/2013/03/rachunek-sumienia-mojej-szafy.html

    o tutaj dziewczyna też kupiła sobie takie butki jak ty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)