Obserwatorzy

środa, 6 lutego 2013

Wibo, Pomadka Eliksir, Nr 5


    Nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie!
    Trwalsza niż błyszczyk!
    Najmodniejsze odcienie sezonu!

Nabłyszczająca formuła pomadki  zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.


Kupiłam ją na fali popularności ;-) Najpierw macałam wszystkie testery, ale się nie zdecydowałam. Jednak podczas promocji -40 % na kolorówkę postanowiłam już nie walczyć ze sobą. Opakowanie pomadki jest według mnie bardzo brzydkie, tandetne i mało wygodne. W ogóle nie zachęca do zakupu. Na dodatek po czasie nieestetycznie ścierają się napisy.  No, ale przymykam na to oko, bo najbardziej liczy się wnętrze ;-) Sztyft jest dość miękki, konsystencja pomadki kremowa, zapach kojarzy mi się z kokosem. Wybrałam odcień numer pięć. Myślałam, że ten kolor będzie bardziej beżowy, ale na moich ustach to po prostu taki zgaszony róż. Nie mniej, kolor jest bardzo ładny. Naturalny i twarzowy. Z racji transparentności koloru efekt można stopniować. Pomadka faktycznie działa jak eliksir ;-) Sprawia, że usta wyglądają na nawilżone oraz mają zdrowy połysk. Szminka nie podkreśla suchych skórek, nie zbiera się, ale trwa na ustach dość krótko. Maksymalnie to 2-3 godzinki, jednak ściera się w równomierny sposób. Pomadka może jakoś mocno nie nawilża, ale najważniejsze, że nie wysusza ust. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona. Warto spróbować!


Jakie jeszcze kolory polecacie? Polubiłyście te pomadki?

81 komentarzy:

  1. ja je bardzo lubię :) Mam kilka kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. okropne opakowanie, ale na ustach mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj kupiłam czerwoną, bo za 5 zł była i szkoda było nie wypróbować. Mam nadzieję, że też będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam zamiar teraz kupić, bo akurat jest na nie promocja :)

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć o promocji :) Dzięki ;-*

      Usuń
    3. A gdzie ta promocja jest jeśli można wiedzieć ?? :-) Ładnie prezentuje się na ustach :)

      Usuń
    4. Rossmann :) Dzięki :-*

      Usuń
    5. To super, może jeszcze u mnie będą :-) Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jak się trochę wzbogacę to zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam tą pomadkę na tej same promocji ;)
    Ja mam fiolet, ale twój kolor też jest niezły.

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowanie zdecydowanie nie zachęca do zakupu, ale efekt i cena wręcz przeciwnie, kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam kolor 7,ale ten też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kojarzą mi się trochę z pomadkami z Celii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Chyba bardziej nawet lubię Eliksir :)

      Usuń
  10. mam tą pomadkę, również w tym samym odcieniu :D
    moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też ją mam i jeszcze 08, równiez polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam o5 i jeszcze o7 - oba kolory świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tej pomadki, ale chyba się na nią zdecyduję. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie one poki co nie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam (jeszcze) żadnej pomadki z tej serii, tandetne opakowanie mnie skutecznie zniechęca do zakupu ;) Ale czytałam już sporo pozytywnych recenzji o nich i pewnie w końcu przełamię swoją niechęć ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się skusiłam po pozytywnych opiniach :) Środek rekompensuje zewnętrzną brzydotę ;-)

      Usuń
  17. szukałam je wszędzie i nie znalazłam,ale jeszczew roskach jest ich szafa to na czasie zakupie;)
    A strasznie przypomina mi moją ukochaną Celię 603;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie kicha... ale wnętrze doskonałe :) Lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. akurat wczoraj pokazywałam u siebie kolorek 06, też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałam ją kupić jak była w jakieś promocji to wszystko było przebrane ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Na zdjęciach mi się podoba, ale robiłam do niej podejścia, macałam testery i ani razu się nie skusiłam..

    OdpowiedzUsuń
  22. Fakt opakowanie nie jest ciekawe, choruję na nie od jakiegoś czasu, ale testery w moim Rossmannie były w opłakanym stanie i zdecydowanie nie zachęcaly :), więc zrezygnowałam jak narazie :)
    Ale fakt jest naprawdę super, lubię takie naturalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat trafiłam na świeże nieśmigane testery ;-)

      Usuń
  23. ładnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam te pomadki :D
    mam ciemny i jasny róż ^^''

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie zwracałam na nie uwagi, prawdopodobnie ze względu na opakowanie. Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny dają efekt na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor! Miałam zamiar kupić ten sam po wieelu blogowych recenzjach, ale zamknęli mi w mieście dwie drogerie, w których jako jedynych były te pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie wygląda na twoich ustach :). Ale ja już kolejnej pomadki z tej serii nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  29. takie pomadki to ja lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda super soczyście, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię te pomadki, na ustach zachowują się rewelacyjnie. A opakowania są beznadziejne, oprócz brzydoty bijącej na kilometr są też nietrwałe:(

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam te pomadki :) mam czerwoną, ale ten kolor tez wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam 08 i jest cudowna, uwielbiam ją chociaż zgadzam się co do ogromnie tandetnego opakowania :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Są świetne, mam 1, 5 i 6, cała trójka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nigdy jej nie używałam, ale na pewno się na nią skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dizsiaj kupiłam w promocji nr 3 i 4 :) Mam nadzieję, że również będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mam:) polecam jeszcze nr 6:)

    OdpowiedzUsuń
  38. kolorek naprawdę ładny, chyba muszę się wybrać po nią:)

    OdpowiedzUsuń
  39. też myślałam, że będzie bardziej beżowy, ale ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam numerek 6, bardzo lubię, nawet już do opakowania się przyzwyczaiłam i mnie tak nie razi jego brzydota. ;) Bardzo ładnie u Ciebie ta piąteczka wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam - są świetne - ja posiadam kolor 01 i 06 oba świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. moje względy skradła szóstka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten kolor wpadł mi w oko, muszę się chyba wybrać do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny kolorek :)
    Przyjemnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znałam tych pomadek wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Opakowanie za przeproszeniem do kitu, ale produkt genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. juz samo opakowanie zachęca do zakupu;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Już mnie nie kusi.
    Kilka dni temu dorwałam Celię :)
    Nareszcie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Co tam pomadka - USTA jakie!!! Dawaj buziaka :-D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam 03 i bardzo się polubiłam z tą pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czerwona ósemka to mój ostatni ulubieniec :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Na ustach wygląda naprawdę ładnie :) Ja się na nią ciągle nie mogę zdecydować właśnie ze względu na to paskudne opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Podoba mi się ten efekt, jak jeszcze spotkam to upoluję jedną. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. oja Cię !Ta pomadka dodaje seksapilu...Twoje usta wyglądają ponętnie i są takie duże! Efekt jest super!Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  55. czyli nie ważne jak wyglądasz, ważne jaka jesteś w środku ;) baaaaardzo ładny efekt!
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  56. wszyscy piszą o opakowaniu :D ale za taką cenę to ja się nie dziwię

    szminka śliczna, bardzo chciałam ją kupić ten kolor niestety szybko rozszedł się, za to mam 06 :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Poluję na 6 , ale wiecznie wykupiona ;]

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja się na nią jeszcze nie skusiłam ale pewnie kiedyś na nią zapoluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam takie kolorki i na pewno skuszę się na jakiś będąc teraz w PL.

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo lubię te szminki, mam już kilka i dziś własnie skusiłam się na nr 5, ale niestety jest sporo jaśniejsza od mojego naturalnego koloru ust i wyglądam w niej trochę trupio z takim...malinowym środkiem ust..dziwnie, może jednak wykorzystam ją w połączeniu z innymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Widziałam je w Ross. Szczególnie mi się spodobała taka cukierkowa różowiótka, ale tester był opłakanym stanie- wymacany cały, roztopiony, z jakimiś śmieciami. Makabra..

    OdpowiedzUsuń
  62. Tez kupiłam ją w tej promocji :D mam 05 i 06. Ta 05 na moich ustach jest brązowa :O Planuję jeszcze kupić 03.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)