Obserwatorzy

czwartek, 15 września 2011

Mades Cosmetics - znacie?


Dostałam takie dwa cudaki w prezencie na imieniny. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z firmą Mades Cosmetics. A Wy ją znacie? Według informacji z Wizażu jest to: Holenderska firma specjalizująca się w kosmetykach do pielegnacji skóry, ciała, do kąpieli i do pielęgnacji włosów. Właściciel takich marek jak: The Bath Batch, Cultures, Vitamino, Core and Pure, Galant, Medallion, Amadora, Serenity, Body Resort.

Jeszcze nie otworzyłam, bo staram się nie dublować zbyt wielu kosmetyków, ale muszę przyznać, że jestem zauroczona opakowaniem, kolorem i zapowiedzią nuty zapachowej - makadamia...

15 komentarzy:

  1. Witaj Izo.Nigdy nie słyszałam o tych produktach,więc tym bardziej jestem ciekawa:-)Wygladają fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale chętnie poznam :)

    Zapraszam na rozdanie do mnie:)
    http://ksiezycowyswiat.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze widzę, ale podobają mi się opakowania. Ciekawa jestem, jak będą się sprawowały.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też ich niegdy nie widziałam ;) ale zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nigdy wcześniej nie widziałam, ale lubię takie mało znane produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm ciekawią mnie - kolorki elektyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ładnie, ciekawe jak pachne :) Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o nich, chętnie przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam pojęcia co to za firma, ale wyglądają bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postaram się jak najszybciej je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale wyglądają zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmetyki z tej firmy są bardzo dobre >>>przetestowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dostałam balsam do ciała tej firmy w prezencie,jestem zachwycona działaniem,zapachem....jest super.Polecam warto go miec i używać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nigdy nie słyszałam o tej firmie. Opakowania bardzo mi się podobają..

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam serie Green, zel do kapieli i balsam do ciala.Super!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)