Obserwatorzy

niedziela, 11 września 2011

Etiaxil vs. Bloker

Krótkie porównanie dwóch antyperspirantów, które używane na noc kilka razy w ciągu tygodnia, mają nam pomóc wyeliminować pocenie się. Bardzo lubię takie produkty. Nie mam problemów z nadmierną potliwością, ale nie chcę sobie nawet pozwolić na taki dyskomfort jaki powodują mokre pachy, dlatego zapobiegam.



Riemann & Co., Etiaxil
Pojemność: 12,5 ml
Cena: ok. 30-40 zł na Allegro


Nie będę owijać w bawełnę - Etiaxil jest bezkonkurencyjny! Ma dwa minusy - mała pojemność i wysoka cena. Ale jego działanie wynagradza wszystko. To jest po prostu bardzo dobry produkt, który realnie hamuje wydzielanie potu. Podczas jego stosowania nigdy nie spotkała mnie jakaś nie miła niespodzianka. Aplikacja jest łatwa i przyjemna. Należy tylko pamiętać o tym, żeby skóra pod pachami była czysta, sucha i nie bezpośrednio po depilacji, bo inaczej możemy poczuć szczypanie.


Ziaja, Bloker
Pojemność: 60 ml
Cena: ok. 5-6 zł w drogeriach


Blokerem jestem totalnie rozczarowana. Myślałam, że to będzie większy i tańszy zamiennik, ale niestety nie spełnia moich oczekiwań. Nie dość, że opakowanie jest jakieś dziwne, bo produkt z niego wycieka, to jeszcze powoduje podrażnienia i jest nieprzyjemny w stosowaniu. Strasznie długo schnie, powoduje nieprzyjemne uczucie oraz szczypie. Ale co najgorsze - nie daje żadnej ochrony, po prostu nie działa. Próbowałam zużyć go na stopy, ale strasznie mi je wysuszył, więc tutaj także porażka...

Wiem, że na rynku jest wiele tańszych odpowiedników i zamienników, które bywają dobre, a czasami nawet i lepsze od oryginałów. W tym przypadku jednak nie udało mi się zaoszczędzić...

7 komentarzy:

  1. No proszę, dobrze wiedzieć, że Bloker nie jest taki dobry. Też nie mam problemu z nadmiernym poceniem, ale chciałam mimo wszystko kiedyś przetestować. Dobrze, że się nie zdecydowałam. Strasznie nie lubię kiedy coś co ma pomóc dodatkowo podrażnia delikatną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że Etiaxil to kosmetyk genialny. Owszem, drogi ale zdecydowanie wart swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam to szczęście, że z potliwością nie mam najmniejszych problemów, w zapobieganiu wystarcza mi najzwyklejszy antyperspirant choćby mineralny z Garneira ;) Ziajke kupiłam jedynie na stopy by chodząc latem po górach nie przegrzewać stóp, jednak mi również tylko je wysuszył, więc zgodzę się, że to zdecydowany niewypał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez jestem rozczarowana Blokerem,strasznie podraznia,nawet poparzył mi skóre:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. To widzę, że nie tylko mnie tak rozczarował Bloker...

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie bloker się sprawdza:) a szczypał mnie tylko raz i to niemiłosiernie, kiedy zastosowałam go zaraz po depilacji9o ja głupia):P poza tym jest super i faktycznie pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuj Antidral (do kupienia w aptece) idealny zamiennik, który działa i jest tańszy :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)