Obserwatorzy

poniedziałek, 19 września 2011

BE BEAUTY, MASŁO DO CIAŁA - SPA BRAZYLIA

Oczywiście ja także uległam manii zakupowej w Biedronce! W dniu w którym wchodziły produkty kosmetyczne z oferty Tajemnice Urody byłam już o 7 rano w sklepie! Na szczęście wszystkiego było tak dużo, że raczej nie było opcji, że czegoś zabraknie, a i tak później udało mi się kupić kilka rzeczy na wyprzedaży za grosze :-)

Be Beauty, Ujędrniające masło do ciała z ekstraktem z guarany
SPA BRAZYLIA


Masło ma kremową konsystencję i bardzo łatwo je rozsmarować. Nie jest mocno gęste. Wchłania się niemal błyskawicznie, jednak na skórze zostawia delikatną warstwę ochronną. Ładnie nawilża, jednak nie zauważyłam, żeby skóra była bardziej sprężysta i ujędrniona.


Według producenta masło to ma pobudzać zmysły i wyzwalać niezapomniane emocje. Coś w tym jest, ponieważ zapach masła jest bardzo charakterystyczny. Patrząc na obrazek z pudełka myślałam, że to będzie ciepły zapach słońca, wody, plaży...


A tymczasem jest cytrynowo-kwiatowy smrodek... Na szczęście zapach dość szybko się ulatnia, ale ja nie mam przyjemności w smarowaniu się nim. Lubię, kiedy masła mają takie otulające i miłe zapachy, a tutaj jest sama czystość i świeżość. Niestety, to nie dla mnie.


15 komentarzy:

  1. Mnie ono w ogóle nie przypadło do gustu niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  2. a teraz są tańsze. ;-) ja swoje masła z biedronki nie mam, nie zdecydowałam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dziś o nim pisać notkę, wyprzedziłaś mnie :). Zapach faktycznie nie powala, ale mi specjalnie nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te produkty z Biedronki są strasznie ciekawe:) Tego masła nie miałam, tym bardziej z wielką ciekawością o nim u Ciebie przeczytałam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma cudowną konsystencję! :) Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie, który organizuję wraz z internetowym sklepem odzieżowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go , podzielam opinie na temat zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja skusiłam się na afrykę i bardzo jestem z niej zadowolona jak również z zapachu, brazylię mogłam powąchać w sklepie ;) i faktycznie nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam to masełko ale jeszcze nie uzywałam

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro ten zapach odstrasza ja postaram się znaleźć Afrykę, o ile jeszcze są w sklepach!
    Bardzo podoba mi się u Ciebie, ładnie, przejrzysto, dobre zdjęcia. Dodaję do obserwowanych ! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też właśnie słyszałam niezbyt pochlebne opinie o Brazylii, więc zakupiłam sobie Azję i jestem mega zadowolona:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się,zapach odstrasza,skutecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z masełek biedronkowych najbardziej przypadła mi do gustu Afryka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. również nie lubię tego zapachu ; d
    ale właściwości są całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  14. To masło śmierdzi jak jakis srodek do czyszczenia muszli klozetowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)