Obserwatorzy

czwartek, 29 marca 2012

KissBox - obiecana rekompensata!

Przed chwilą do moich drzwi zapukał kurier.
Zdziwiona odebrałam taką małą kopertę!

A w środku...



Trochę długo to trwało, ale lepiej późno, niż wcale!

Rekompensata jest dla mnie jednoznacznym dowodem, że jednak coś było na rzeczy...
Kosmetyki nie są długowieczne i chyba każdy o tym wie.

Niestety, moje zaufanie zostało na tyle nadszarpnięte, że nigdy już KissBox u mnie nie zagości.
Zresztą, pisałam już o tym w pierwszej relacji z lutowego pudełka - KLIK



A Wy już dostałyście swoją rekompensatę?

Polecam poczytać na blogu Em jak u niej została rozwiązana kwestia rekompensaty - KLIK

19 komentarzy:

  1. fajnie, ze strony firmy, że zdecydowali się zrekompensować fakt iż narozrabiali. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a w nowym kissboxie znów isadora...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż tyle, ważne że w ogóle coś z tym faktem zrobili... Ale KissBox u mnie też stracił całkowicie zaufanie. Pozostanę wierna chyba tylko BlogBoxom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przynajmniej jakoś się zrehabilitowali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się zapisuję na glossyboxa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie skusiłam się na żadnego boxa i po tej akcji z kissboxem chyba jeszcze poczekam na swoje pierwsze pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze milej, że jakoś "przeprosili" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm... ja na razie nie dostałam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo pozytywnego rozpatrzenia mojej reklamacji, zraziłam się zarówno do KissBoxa jak i do kosmetyków IsaDora. Dziwię się, że w tym miesiącu po raz kolejny w pudełku znalazły się produkty tej marki (dodatkowo czytałam, że mają znów krótki termin ważności).

    OdpowiedzUsuń
  10. ...czyli firma się poniekąd zrehabilitowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie jakoś ta ich pożal się boże rekompensata nie dotarła - widzę, że nawet tu sobie wybrali kilka osób, do których to wysłali. Choć może i lepiej, bo po co mi kolejny badziew od IsaDory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KissBox napisał, że na paczkę można czekać do 3 dni, więc prawdopodobnie do wielu osób tusz dotrze jutro.

      Usuń
    2. No właśnie to samo chciała pisać... Ale to też jest dziwne, że nie potrafią tego zorganizować tak, żeby wszyscy dostali równo. Przecież to było tylko około 500 osób bodajże... Bo chyba tyle sprzedano lutowych pudełek.

      Usuń
  12. Według mnie niesmak pozostał szczególnie że na blogach widziałam, że w nowym są aż trzy produkty z Isadory, bardzo dziwna polityka

    OdpowiedzUsuń
  13. przynajmniej jakieś zadość uczynienie...nie można skreślać na pewno odrazu...takie przeprosiny są ok...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie,ze jakos sie zrehabilitowali ale na bank stracili mnostwo klientek szczegolnie,ze na rynku nie tylko oni rozprowadzaja pudeleczka

    OdpowiedzUsuń
  15. lepszy rydz niż nic.. ale Kissbox mocno stracił w moich oczach już na samym początku i szczerze dziwię się troszkę osobom, które nie zrezygnowały z subskrycji, bo ja sama bym tak już dawno zrobiła..

    OdpowiedzUsuń
  16. również otrzymałam tusz w ramach rekompensaty, miło z ich strony, bo mimo obietnic jakoś nie chciało mi się wierzyć, że w tym ich bałaganie będą o tym pamiętać ;-)
    tak poza tym... chyba lepiej, że już zakończyli działalność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)