Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lutego 2012

BlogBox juz u mnie :-)

Wiem, że niektóre z Was jeszcze nie wiedzą co to jest BlogBox! A jest to wspaniała akcja pod patronatem Obsession, w której udział biorą blogerki! Po dokładne informacje zapraszam TUTAJ :-)


A tymczasem przedstawiam świeżutkiego BlogBoxa, który dotarł do mnie dzisiaj!
Serdecznie dziękuję AngelMakeUpWorld i zapraszam na jej blog TUTAJ :-)

Ojej, ale duży karton!


O kurczę, to chyba mój BlogBox!


Jakie piękne pudełeczko!


Będzie idealnie pasować do wystroju mojego pokoju :-)


A w środku...


Cukierki?


O, jest i sprawca całego zamieszania :-*


Tak ładnie zapakowane, że aż żal otwierać...


No dobra, ciekawość zwyciężyła...


O jaaa, to wszystko dla mnie?



Dziękuję!

Muszę przyznać, że rozpakowując pudełko cieszyłam się jak małe dziecko :-)  
AngelMakeUpWorld sprawiła mi ogromną niespodziankę. BlogBox jest w 100 % trafiony! 
Ogromną radość sprawiło mi już samo pudełeczko :-) Jest piękne! Biorę się za kosmetyczne testy!

Obsession liczę na kolejną edycję :-)

74 komentarze:

  1. Ale tego dostałaś! Ciekawa jestem, jak sprawdzi się u Ciebie miętowa maska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałam zamówić maskę na Allegro w dużym opakowaniu, a tutaj niespodzianka - mniejsza wersje do wypróbowania :) JUPI!

      Usuń
  2. O matko jak pięknie zapakowane! :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też mi się strasznie podoba :)

      Usuń
  3. Cudowne! Jestem mile zaskoczona jak wszystkie podeszły do tego sumiennie i w pełni profesjonalnie. Pudełka, pakowanie, dobór kosmetyków. :-) Gdyby nie ta "mała" afera na początku, akcja mogłaby zyskać status udanej w 200%. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, gdyby nie ta mała afera... Trochę to rzuciło brzydkiego światła na akcję BlogBox...

      Usuń
  4. Pudełko cudowne :) zawartość niesamowita :) szczególnie ta CZEKOLADA xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, uwielbiam takie zapachy :)

      Usuń
    2. Ja bym się obawiała, że będę próbowała posmakować ten żel w trakcie kąpieli xD

      Usuń
  5. Super:-) bardzo fajna zawartosc i mysle, ze bedziesz miala duzo przyjemnego testowania. Brawa za oprawe BlogBoxa dla AngelMakeUpWorld :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AngelMakeUpWorld włożyła w to pudełko naprawdę sporo pracy :)

      Usuń
  6. Wow jak ładnie zapakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, faktycznie dużo dostałaś :)
    Ślicznie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że tak szybko dotarł :) Ale fotki :D sprawienie komuś radości daje jeszcze większą radośc :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dzięki! Jak widać dziewczyny są zachwycone i też by chciały takie pudełeczko od Ciebie ;-)))

      Usuń
  9. I zjadło mi komentarz. No nic- super box, przyjemnego testowania. Bardzo ciekawi mnie zwłaszcza ta oliwka Ziai.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pudełko i jego zawartość :-) Ciekawi mnie zwłaszcza żel

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło jest dostać od kogos tyle prezentow;) ale jak sa jeszcze tak swietnie zapakowane to juz wogole bomba. Widać ze dziewczyna sie postarala.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, szkoda że dopiero teraz się o tym się dowiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowności:) Życzę udanych testów:)
    A sama idea Blogboxów jest strzałem w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie pudełko, jeszcze fajniejsza zawartość :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam, z tego Bingo miałam czekoladowy szampon - genialny! I jak on pachnie <3 Super paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny BlogBox! i widzę, że wszystko nowe i nie maźniete :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Im więcej czytam podobnych postów tym bardziej mam ochotę wziąć udział w następnej edycji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CENA kolejnego boxa została ustalona na 30 zł. Obaiwam się, że kolejne boxy nie będą takie fajne jak te, bo jednak 10 zł robi różnicę. Trudno będzie za 30 zł kupić 3 pełnowymiarowe - F A J N E - produkty plus ładne opakowanie. Osobiście głosowałam za 50 zł po tym wydaniu, ale widzę, że się ta cena nie przyjmie :(

      Usuń
    2. głosujemy jeszcze, głosujemy ;) nic jeszcze nie przesądzone co do ceny :]

      Usuń
    3. Ale ponad 50% przewagi to już całkiem sporo. Ja jeśli cena spadnie nie wezmę udziału. Bo nie będę potrafiła nic kupic :/

      Usuń
    4. A mi się wydaje, że jest sporo kosmetyków w cenie około 10 zł -> szczególnie w jakiś promocjach.

      Usuń
  18. Świetny box - i jak uroczo opakowany!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudnie zapakowana świetna przesyłka ;) Koniecznie daj znać jak czekoladowy płyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
  20. Nooo zawartość faktycznie imponująca :) No i do tego tak ładnie to wszystko zapakowane :) Widać, że bloggerka bardzo się postarała. Może i ja skuszę się na drugą edycję tej zabawy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ale zazdroszczę,bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy na to patrzę to aż... aż Was bardziej lubię, Dziewczyny :D

    No, bo jedna z Was wpadła na świetny pomysł [w sumie nie spodziewałabym się takiej akcji zorganizowanej przez same blogerki, myślę że dowodzi ona jak bardzo zżyte jesteście ze sobą w blogosferze].
    Po drugie widzę tu właśnie efekty - dziewczyna włożyła wysiłek najpierw w dobranie "składników", a potem w śliczne opakowanie :)

    Super, tak trzymać -
    zaś Tobie, Bello życzę zadowolenia w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogosfera faktycznie się spisała :) Myślę, że kolejna edycja będzie jeszcze lepsza!

      Usuń
  23. Super paczuszka! I do tego jakie opakowanie!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, fajne kosmetyki a opakowanie.. cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super paczuszka, i pięknie zapakowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pudełko faktycznie przepiękne, a zawartość jeszcze lepsza! Ciągle pluję sobie w brodę, że nie zapisałam się do akcji, ale z drugiej strony, jak patrzę na to, co dziewczyny dla siebie pokupowały, to chyba mnie nie stać na taką pomysłowość ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugiej edycji koniecznie musisz wziąć udział :)

      Usuń
  27. Łał, to się nazywa perfekcyjnie zrobiony prezent ;-) Oczarowało mnie pudełeczko oraz kosmetyk z Bingo mmm cudownie wygląda, moja ulubiona marka :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. też miałam kupić ten bingo do box :D
    piękny boksik, linkuję :]

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna sprawa, pełna niespodzianka:-) Dostałaś ziajkę- ekstra. Miłego użytkowania kosmetyków;*

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna zawartosc :D jestem bardzo ciekawa recenzji maski :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny ten Twój Blogbox :) widzę, że jedna rzecz powtórzy się w tym, który ja wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bez jaj, slicznie zapakowane :D I zawartosc tez super :) Jakie to odswiezajace po tym weekendzie pelnym "przejsc" ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. swietne kosmetyki a pudeleczko wprost przepiekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dostałaś szampon Bingo :D :D będziesz nim na pewno zachwycona :)! Teraz troszkę żałuję, że nie wzięłam udziału, ale może następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie i ja dostałam boxa OD CIEBIE!!!!! Kochana, jest świetny!!! Jestem przeszczęśliwa!!! Zaczynam pisać posta na ten temat. Bardzo Ci dziękuję za świetne kosmetyki, trafiłaś naprawdę ze wszystkim. Pozdrawiam i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajne kosmetyki, też bym się cieszyła:) z kosmetyków BingoSpa jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczny box bardzo mi się podoba :D zawartość świetna, u mnie też już dotarł :D

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny! woow jestem pod wrażeniem produktów z queen helene, czaję się na tą mint julep już długi czas :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny box :D A zapakowany jest po prostu przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny box! cudownie zapakowany i bardzo ciekawa zawartość. zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniołek się postarał! :) ja już nie mogę doczekać się swojego :P

    OdpowiedzUsuń
  42. super.. a to pudełko serduszkowe cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku, ale cuda dostałaś! I jeszcze jak zapakowane. Szał jak nic! :) Bardzo jestem ciekawa tej czekolady w płynie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. super prezenciory... zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluje , super prezent i tak pięknie zapakowany

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)