Obserwatorzy

sobota, 22 grudnia 2012

Swiety Mikołaj jednak istnieje! Mam dowody!

Zdradzę Wam tajemnicę! On naprawdę istnieje i napisał do mnie list...
Proszę, czytajcie! Sama długo nie mogłam się pozbierać po tym liście ;-)


A oto mój prezent :-)


Co my tu mamy...


No i najważniejsze, czyli...


No dobra, już nie będę taka. Znam nawet płeć tego Mikołaja ;-)

A powyższe dary to moja nagroda wygrana w rozdaniu!

Ale co jest ciekawe to mój komentarz z lipca pod recenzją tego szamponu.


Chciałam i oto mam :-) Mikołaj widzi i pamięta wszystko!
Dziękuję!



Ostatnio okazało się jednak, że Mikołaje się mnożą ;-) I spotkało mnie totalne zaskoczenie...
Przyszło do mnie takie zawiniątko...


Otwieram...


Niespodzianka od sklepu internetowego

Nie wiem co, jak i gdzie,  ale bardzo dziękuję!


To nie koniec dobroci... Jak zwykle nie zapomniała o mnie marka Rimmel :-)
Bardzo lubię ten płyn do demakijażu oczu i żałuję, że nie można go kupić samodzielnie.


No i ostatni już prezent, a właściwie wygrana w rozdaniu organizowanym przez Agatę pod patronatem drogerii Rossmann :-) To na środku to pierniczki! Już wiszą na mojej choince :-)


Wszystkim Mikołajom ślicznie dziękuję :-)

65 komentarzy:

  1. ten lakier GR to moj ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, Mikołaje się mnożą :D zazdroszczę, ja chyba taka grzeczna nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiem, czym sobie zasłużyłam ;-)

      Usuń
  3. Mikołaj się postarał :) a w zasadzie cała rodzina Mikołajów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciebie to rozpieszczają :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze powtarzam, że On istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj Cie bardzo lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bello, chyba byłaś baaaaaaaaardzo grzeczna;))

    OdpowiedzUsuń
  8. musiałaś być naprawdę grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie za dobrze? :D świetne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich Mikołajów to z świecą szukać ;) Medaaaa te prezenciki ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świąteczny czas jest pełen dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, ale musiałaś być grzeczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę byłaś grzeczna w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to się Mikołaj postarał, też bym takiego chciała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mikołaj pierwsza klasa!:) Świetne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Same wspaniałości:) Pozdrawiam Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to Mikołajowie się postarali:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiałaś być bardzo grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty urwisie na pewno przekupiłaś tego Mikołaja hahahhaah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty ;-) On jest Święty i nieprzekupny!

      Usuń
  20. Chciałam się zapytać, czy te dowody na istnienie Mikołaja są twarde, ale po przeczytaniu posta wiem, że są :D. Musiałaś być bardzo grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wiesz ten list... Jak nic, istnieje!

      Usuń
  21. A mówią że mikołaj nie istnieje! wystarczy być grzecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne paczki, jaka to przyjemność wielka :)) Fajnie dostać coś czego się nie spodziewamy.

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak wiadomo, że niegrzeczna byłaś przez cały rok i Mikołaj tak tylko się nad Tobą zlitował :D

    OdpowiedzUsuń
  24. kooochany Mikołaj :D musiałaś być naprawdę bardzo grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kurczę, faktycznie MIKOŁAJ ISTNIEJE. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. i jak nie kochać Mikołaja ;)?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, może Mikołaj odwiedzi też Olsztyn? ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. super prezenciki, zwłaszcza rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hihi super list a fajowe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. musiałaś być naprawdę grzeczna :) miło bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ilu masz tych Mikołajów, tylko pozazdrościć! :)
    Chociaż u mnie w tym tygodniu też paru było :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile Mikołajów! U mnie to Dzieciątko jest :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mikołaj jest kobietą, wiadomo od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hohoho ile mikołajów!:) fajne te pierniczki, ja bym je zjadła;P

    OdpowiedzUsuń
  36. Milutko ! Musialas być meega grzecczna;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ALe mile gesty! WEsolych swiat

    OdpowiedzUsuń
  38. No nie, Mikołaj jednak naprawdę istnieje :D :D!

    OdpowiedzUsuń
  39. chciałam się zapytać. Czy te rossmanowe pierniki nadają sie do zjedzenia ??? :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Myoma ni a tumo ti o ti wa ni julọ igba ti ri lori awọn obirin ibisi eto. Myoma, Obat Miom tun mo bi uterine myomas, leiomyomas, tabi fibroma, duro, iwapọ tumo ṣe ti dan isan ẹyin ati fibrous àsopọ ti o ndagba ni inu. O ti wa ni ifoju-wipe laarin 20 to 50 ogorun ti awọn obirin ti ibisi ori ni myoma, biotilejepe ko gbogbo ti wa ni ayẹwo. Diẹ ninu awọn nkan beere pe soke si 30-77 ninu ogorun awon obirin yoo se Mengenal Penyakit Miom Serta Gejalanya Yang Perlu Di Waspadai agbekale myoma igba nigba won ibimọ years, o tilẹ nikan nipa kan eni ti awọn myoma ni o tobi to lati Penyebab Miom ṣee wa-ri nipa a itoju ilera olupese nigba kan ti ara ibewo.
    Ni diẹ ẹ sii ju 99 ogorun ti igba ti myoma, ko lewu (ti kii-cancerous). Biaya Operasi Miom Awọn wọnyi ni èèmọ ko ba ti wa ni nkan ṣe pẹlu akàn ati ki o ko mu a obirin ewu fun obo akàn. Nwọn ki o le jẹ ti awọn orisirisi titobi, Vig Power lati iwọn ti a pea si awọn iwọn ti a Softball tabi kekere girepufurutu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)