Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

FOTO MIX #1

Trochę rozmyślałam nad tym, czy tego typu posty powinny mieć rację bytu na moim blogu i nadal nie jestem pewna... Nie mniej, sama chętnie oglądam takie wpisy :-) Więc może i Was to zainteresuje!? Chociaż myślę, że obrazki z mojego codziennego życia nie są jakieś nadzwyczajne. Wiem, że u mnie ostatnio mało kosmetycznie, ale żyję w jakimś biegu i nie mogę się skupić na recenzjach. Jednak obiecuję Wam, że styczeń będzie obfitował w kosmetyczne szaleństwo ;-) Gdybym pisała na siłę to od razu byłoby widać, a nie chcę się do niczego zmuszać. Dlatego dominują luźne tematy...

Choinka w moim domu :-) Wersja na bogato! Oczywiście sztuczna, bo do prawdziwej nie miałabym cierpliwości. Zapach sosny zapewniają mi woski Yankee Candle ;-) 
Wiem, że to nie to samo, ale jak się nie ma co się lubi...


Choinki w Galeriach Handlowych też niczego sobie!


Zakupy czasami potrafią zmęczyć...


Wtedy ogłupiona biegnę do przybytków rozkoszy, żeby chwilę odetchnąć. 
Gorąca czekolada z Costa tyłka nie urywa i jest dobra tylko od góry, potem to jakiś mdły ulepek... 
Za to Yo Yogurt wymiata, bo smakuje praktycznie jak lody :-)


Niestety, zakupowe szaleństwo musiało się jakoś odbić na zdrowiu... Czas choroby umilały mi seriale, książki oraz dziewczyny z YouTube ;-) Poznajecie? Oleska pozdrawiam! 
No i do tego moja ulubiona czekolada :-)


Przez mój stan listonosz miał przekichane ;-)


Deser Tiramisu z Biedronki. Po otwarciu lekko się przeraziłam, bo wygląda jakby był naszpikowany robakami ;-) Całkiem znośne, chociaż utwierdziło mnie to tylko w tym, że kawy nie lubię.


Mleko kokosowe i czekolada? Idealne połączenie ;-)


Dlaczego najlepsze ciacha wyglądają zawsze jak kupa? 
Przepyszne ciasto kakaowo-cynamonowe z jabłkami i orzechami włoskimi!



Świątecznie :-)

Samotny wieczór przez TV ;-) Frytki i ja = miłość ;-)


Ta zima jest jakoś mało zimowa...


W międzyczasie zaliczyłam jeszcze urodziny chrześniaka. Szaleństwo na tle dinozaurów trwa!


Na koniec moja łepetyna ;-) Czas na farbowanie!


46 komentarzy:

  1. Muszę spróbować Yo Yogurt, skoro polecasz :) Miło się ogląda takie zdjęcia, więc nie miej oporów przed kolejnymi postami tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O - frytki i tv - też uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam gorąca czekolada ;D Czas na farbowanie? Przecież masz łady kolor i nie widzę żadnych odrostów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety już się pojawiły ;-)

      Usuń
  4. Ładne włoski:) i policzek jak ładnie podkreślony.
    Do siego roku Bello:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że ktoś wyłapie taki szczegół ;-)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam narzekania Listonosza, który mnie odwiedza ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ile ja tu widzę smakowitych rzeczy! aż zrobiłam się głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dlaczego najlepsze ciacha wyglądają zawsze jak kupa?"
    Wygrałaś tą uwagą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O przypomniałaś mi ze dawno frytek nie jadłam jakby co polecam proste z Kauflanda najlepsze jakie jadłam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz ładny odcień blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie Twoja choinka bardzo sie podoba. Na kawusie tez bym sie pewnie skusila tylko juz za późna pora teraz jest;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna miałas choinke w domku ! :)) Podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciasto jak kupa mnie rozwaliło ;)

    Ja lubię takie posty o wszystkim i o niczym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednym słowem - działo się :) Super ujęcia! Wspaniałego Roku 2013. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  15. tort chrześniaka przeuroczy ;) więcej fot!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam mrożone jogurty :) ostatnio jest coraz więcej punktów, gdzie można je wypróbować. szkoda tylko, że przeważnie są sporo droższe od zwykłych lodów

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne zdjecia;))) ale tak zima malo zimowa;d
    az nabralam ochoty na czekolade do picia;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie posty :), fajnie się ogląda, dinozaur jest świetny :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubię takie zdjęcia od czasu do czasu zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  21. biedronka szaleje ;P zapraszam na swoj blog http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie wpisy i sama staram się robić, ale niekiedy, tak jak np. teraz, tyle siedzę w domu, że nie mam czego fotografować :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Również lubię takie posty. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz fantastyczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam frytki jadłabym tonami

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też muszę wybrać się na farbowanko. balejaż, bo odrost już widoczny. udanej zabawy sylwestrowej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tort z dinozaurem jest uroczy :) Narobiłaś mi ochoty na kawę! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. sama myslę nad tego typu postami u siebie :>
    zaraz po nowym roku :]
    najlepszego dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  29. też lubię takie przerywniki:) skoro nie są wymuszone to czemu nie, a na siłę recenzji nie ma co pisać, też nie bardzo miałam do tego w święta głowę:p

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz śliczną łepetynkę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. też lubię takie posty! oby więcej takich na Twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie też się zastanawiałam nad tego typu postami u siebie - chyba wprowadzę, bo mam teraz lepszy aparat w telefonie;)
    Sama lubię je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile paczek:) Ciekawa jestem co skrywają.

    Costy nie lubię, w ogóle mało kawiarni mi odpowiada, bo zwykle wszystko jest tak słodkie, że nawet dla mnie za słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Myoma ni a tumo ti o ti wa ni julọ igba ti ri lori awọn obirin ibisi eto. Myoma, Obat Miom tun mo bi uterine myomas, leiomyomas, tabi fibroma, duro, iwapọ tumo ṣe ti dan isan ẹyin ati fibrous àsopọ ti o ndagba ni inu. O ti wa ni ifoju-wipe laarin 20 to 50 ogorun ti awọn obirin ti ibisi ori ni myoma, biotilejepe ko gbogbo ti wa ni ayẹwo. Diẹ ninu awọn nkan beere pe soke si 30-77 ninu ogorun awon obirin yoo se Mengenal Penyakit Miom Serta Gejalanya Yang Perlu Di Waspadai agbekale myoma igba nigba won ibimọ years, o tilẹ nikan nipa kan eni ti awọn myoma ni o tobi to lati Penyebab Miom ṣee wa-ri nipa a itoju ilera olupese nigba kan ti ara ibewo.
    Ni diẹ ẹ sii ju 99 ogorun ti igba ti myoma, ko lewu (ti kii-cancerous). Biaya Operasi Miom Awọn wọnyi ni èèmọ ko ba ti wa ni nkan ṣe pẹlu akàn ati ki o ko mu a obirin ewu fun obo akàn. Nwọn ki o le jẹ ti awọn orisirisi titobi, Vig Power lati iwọn ti a pea si awọn iwọn ti a Softball tabi kekere girepufurutu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)