Obserwatorzy

środa, 23 listopada 2011

DZIEN DARMOWEJ DOSTAWY

DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY odbędzie się 30 listopada. Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku wyczekuję tego dnia. Pamiętam, że zeszłego roku nie skorzystałam z tej akcji, ponieważ nie znalazłam żadnego sklepu, gdzie chciałabym coś zamówić. Tym razem na szczęście jest inaczej!


Z racji ograniczonych możliwości finansowych zamierzam zrobić zamówienie tylko w trzech sklepach internetowych :-) Ale całkiem możliwe, że jakiś fajny sklep przegapiłam. Dlatego też jestem ciekawa, czy Wy też planujecie w tym dniu jakieś małe zakupy? Jeśli macie jakieś swoje typy - chętnie poczytam. Ogólnie uważam, że jest to bardzo fajna akcja i żałuję, że nadal tak mało firm przystępuje do tej akcji... A tymczasem zobaczcie, gdzie ja zamierzam coś kupić ;-)






15 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej akcji! Dzieki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza ja też przymierzam się do zakupów OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się skuszę na zakupy w Asian Store, Jadwidze i może w My Organique, bo mam kupon 50% :) zależy od funduszy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ciekawa akcja, nigdy o niej nie słyszałam! Będę musiała posprawdzać, które sklepy oferują darmową wysyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie wiedziałam, że jest taka akcja! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też pewnie zrobię jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie znalazłam nic dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sie czaje na Jadwige :) chcialam tez perfumy, ale z racji tego, ze byla na nie promocja, zamowilam wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam wśród tych sklepów jakąś drogerie gdzie zaoszczędziłabym na wysyłce kupując podkład Revlon Color Stay, ale takiego sklepu nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do zabawy:)
    http://tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej akcji, ale właśnie nie wiem czy się na nią zdecyduję, jakoś te sklepy, które biorą w niej udział nie są zbytnio wpasowane w moje gusta, ale na pewno jeszcze poszukam, bo aż żal ominąć taką okazję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety jestem TOTALNIE spłukana wiec raczej nie skorzystam, ale jeszcze sobie przejrzę listę sklepów na "wszelki wypadek" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda tylko, że niektóre sklepy robią gratis przesyłkę powyżej jakieś sumy :O p.s. zostałaś otagowana :) http://sauria80world.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)