Obserwatorzy

czwartek, 10 listopada 2011

Pielegnacja stóp z Biedronka ;-)

Wpis trochę nie wczas, bo przedstawiony zestaw według mnie spełnia swoją rolę głównie latem. Teraz moje stopy potrzebują intensywniejszej pielęgnacji. Także pożegnalnie przedstawiam Wam trzy produkty Be Beauty Foot Expertiv z Biedronki, które można nabyć łącznie za około 10 zł :-)





Be Beauty, Peeling do stóp


Bardzo lubię ten peeling, ponieważ jest dość mocny i skuteczny. Dzięki zawartości pumeksu ekspresowo złuszcza martwy naskórek. Drobinki są dość duże i mocne - naprawdę w szybkim czasie pozbywam się suchej skóry wykonując przy tym przyjemny masaż. Peeling ma cytrynowy zapach. Po jego zastosowaniu konieczne jest nałożenie jakiegoś dobrego kremu nawilżającego.





Be Beauty, Krem do stóp i paznokci


Fajny i przyjemny w stosowaniu krem. Zdecydowanie dla stóp bez problemów, bo z bardzo suchą skórą raczej sobie nie poradzi. Ładnie wygładza, uelastycznia i zmiękcza stopy. Krem bardzo szybko się wchłania i ładnie pachnie. Uczucie nawilżenia można potęgować poprzez ilość warstw.





Be Beauty, Kremowy żel do stóp
  

Ten żel ma dość płyną i lekką konsystencję. Jest to idealny produkt na lato, ponieważ daje stopom prawdziwą ulgę i ukojenie. Zawiera mentol, więc uczucie chłodu jest bardzo przyjemne. Dzięki niemu można zapomnieć o efekcie ciężkich nóg, chociaż na kilka dobrych chwil. Ponadto żel ten całkiem fajnie się sprawdza na wszelkie ugryzienia po muszkach i komarach - sprawdziłam ;-)


Wszystkie trzy produkty występują w takich samych miękkich tubkach. Muszę przyznać, że wygląd tych tubek bardzo mi się podoba - niby prosto, ale kolorki przyjemne. Cała seria nie jest zbyt wydajna, ale nawet tego nie oczekiwałam za taką cenę. Generalnie warto spróbować, bo produkty te wzajemnie się uzupełniają i pomogą kompleksowo zadbać o niezbyt wymagające stopy :-)

20 komentarzy:

  1. Dzięki za recenzję :) Mam ochotę na te produkty już od dłuższego czasu. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze a ja jeszcze nie używałam żadnego z ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. peeling jest ok, ale tego kremu nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam styczność z tymi produktami też mi się wydaje, że warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te produkty chociaz dawno juz ich nie kupowalam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię tych produktów za okropny zapach. Mam je od kilku miesięcy i wciąż nie mogę ich zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam peeling i krem do stop i jestem bardzo z nich zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam peeling i krem i służą mi już dosyć długo. Trochę nie mogę się przemóc do zakupu żelu bo nie miałabym cierpliwości go stosować;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam żadnego z nich, ale zamierzam kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam tylko kremowego żelu.
    Lubię je, bo nie mam problemu ze stopami i są idealne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Peeling do stóp i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie żel sprawdza się tylko na komary.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam na rozdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze się jakoś na nie tak czaiłam i w rezultacie jeszcze nie kupiłam ;p może się skuszę?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling to mój numer jeden.Jakoś zapach mi nie przeszkadza. Mam też ten fioletowy krem i jest ok.Nie ideał ale na szybkie odświeżenie stópek w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tych produktów, ale zawsze chodzę jak lwica obok nich. Czekałam na jakąś dobrą ich recenzję :) Następnym razem na pewno je sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten krem do stóp, ale nie byłam z niego zadowolona. Podobał mi się tylko jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja z tej serii mam 2 produkty miedzy innymi peeling i zel do stop. Nie mam kremu bo nie było ale bede go szukac jestem pozytywnie zaskoczona jak działają te produkty;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)