Obserwatorzy

sobota, 1 sierpnia 2015

Moja toaletka


Witajcie! Postanowiłam się trochę pochwalić nowym wystrojem pokoju. Wreszcie mam swoje małe centrum dowodzenia z toaletką. Zawsze marzyłam o takim kąciku tylko dla siebie. Ten pokój od zawsze był mój, ale wcześniej głównie pełnił rolę sypialni i miejsca do nauki. Teraz to strefa relaksu i spędzania wolnego czasu. Moje małe babskie królestwo! :) Jeszcze nie jest idealnie. Kilku rzeczy jeszcze brakuje, coś chcę wymienić, coś dokupić. Będzie okazja, żeby za jakiś czas zrobić aktualizację tego wpisu. Wiecie jak to jest. Głowa pełna pomysłów, a w portfelu pustka! ;)


Początkowo chciałam kupić słynną już toaletkę HEMNES (KLIK). Jest bardzo ładna i stylowa. Nadal mi się podoba! Jednak uznałam, że nie do końca będzie pasować do naszego mieszkania. Staramy się, żeby wszystkie meble były proste w formie i w miarę nowoczesne. Dzięki temu możemy dość łatwo je przestawiać i dowolnie łączyć. Po wizycie w Ikea utwierdziłam się w przekonaniu, że lepszym wyborem będzie minimalistyczna toaletka MALM (KLIK).


Wchodząc do pokoju po lewej stronie stoi rattanowy fotel z Jysk (KLIK). Podobał mi się od dawna, ale odstraszała mnie cena. A ta jest bardzo zmienna i zależna od promocji. Cena standardowa również się waha i jednego dnia fotel potrafi być w cenie 319 zł, żeby jutro kosztować już 349 złotych! Nie wiem od czego to jest zależne, ale polecam obserwować stronę przez kilka dni i wyczekać odpowiedni moment. Ja za ten fotel zapłaciłam tylko 130 złotych! Niesamowite, prawda? :) Początkowo fotel był taki, jak na stronie, czyli rama była rattanowa, jednak nie odpowiadał mi taki kolor. Mąż pomalował go na biało farbą w sprayu. Wyszło bardzo dobrze. Nic się nie łuszczy, ani nie odpada, także jest ok. Sam fotel jest fajny i wygodny. Poducha jest miękka i siedzisko można regulować w zależności od tego, czy chce się siedzieć bardziej prosto, czy w pozycji leżącej. Jestem niesamowicie zadowolona z tego zakupu i bardzo Wam polecam ten fotel.


Obok fotela wisi półka ścienna LACK (KLIK). Jest dosyć masywna i przez to wydaje mi się solidna.
Wahałam się, czy ją kupować, ale to była dobra decyzja. Gdyby jej nie było, to by mi brakowało miejsca.


Toaletka MALM jest świetna i funkcjonalna, chociaż jak dla mnie blat mógłby być delikatnie szerszy. Szuflada jest bardzo pojemna i wszystkie moje kosmetyki do makijażu zmieściły się tam bez problemu. W zestawie jest szklany panel, który idealnie chroni blat przed pobrudzeniami, czy zarysowaniami. Krzesło planuję wymienić na inne, ale to za jakiś czas. Ten model to najtańszy z możliwych ADDE (KLIK). Muszę przyznać, że nawet jest wygodne i wytrzymałe, bo zdarza mi się na nim stać.


Komoda ALEX (KLIK) jest idealna do przechowywania wszystkich kobiecych skarbów. Bardzo pojemna!
Jak tylko lepiej zorganizuję wnętrze szuflad to pokażę co tam trzymam ciekawego! ;)


 Lampkę kupiłam już jakiś czas temu w Pepco. Musiałam na nią zapolować, ale udało się! ;)


Lustro, które lustrem nie było! ;) No tak, niestety takiego lustra kupić w Ikea nie można. Trzeba kombinować. Biała rama jest po prostu ramką na zdjęcie UNG DRILL (KLIK). Lustro o takim kształcie występuje tylko w kolorze czarnym UNG DRILL (KLIK). Mąż kupił mi obie te rzeczy i po prostu lustro zostało włożone do białej ramy.


To małe lusterko dwustronne kupiłam kiedyś w Biedronce. Jest solidne i świetnie się sprawdza przy wykonywaniu makijażu.


 Często dostaję zapytania odnoście tej mini komódki na biżuterię. Kupiłam ją dwa lata temu na Allegro.
Kosztowała mało, bo jest trochę gorszej jakości, ale sprawdza się dobrze. Drzewko bonsai kupiłam w Biedronce.


 Moje okno na świat! ;) Polecam rolety typu dzień/noc. Świetny bajer. 
Kupiłam je w Bricomarche, ale zdecydowanie lepszej jakości są w Obi (mam w innych pokojach, stąd możliwość porównania).


Jak Wam się podoba mój kącik? Czy też macie takie miejsce dla siebie?
Jeśli robiłyście wpis na temat swojej toaletki - zostawcie link w komentarzu! Chętnie popatrzę! :)


P.S. Druga część pokoju to po prostu garderoba!



96 komentarzy:

  1. Ale ślicznie, jasno i subtelnie :) Pewnie lubisz tam przebywać. Ja jak na razie nie mam swojego kąta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię ten pokój :) Może jeszcze kiedyś będziesz mieć taki kącik!

      Usuń
  2. Super to wygląda. Też mam toaletkę Malm, jestem barrdzo zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Biało dość :D.
    Niedługo też mnie czeka remont, już przebieram nogami. Mam w planie kupno właśnie tej toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię biało ;) Toaletka jest świetna! dobry wybór :)

      Usuń
  4. Jeju jak pięknie :) Aż miło popatrzeć :) Zazdroszczę strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w szafie z drzwiami przesuwnymi przechowujesz kosmetyki? hhihi ;D

    ładnie ale przydałoby się ciut koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapasy tam trzymam ;) Z tym kolorem to masz rację!

      Usuń
  7. Ale świetnie to urządziłaś! Chciałabym mieć pokój tylko dla siebie, gdy będę mieć swoje mieszkanie. Bardzo podoba mi się jak jest u Ciebie i mimo, że pokój jest złożony z większości bardzo dobrze znanych elementów i mebli to wygląda inaczej niż większość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ten pokój jest trochę taki ''powtarzalny'', ale na swój sposób taki mój. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Super miejsce. Pokój bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wystrój, taki minimalistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Rolety dzień i noc mam w całym mieszkaniu, ale bez firanek (nie podobają mi się).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rolety są super. Sama najchętniej bym zrezygnowała z firanek!

      Usuń
  11. Bardzo uroczy ten twój pokoik :) marzy mi się taki kąt kiedy doczekam się własnego gniazda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. toaletka o której ja marzę!!
    Ciekawe jest również opakowanie na chusteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kącik:) Jak dla mnie za biało, ale co kto lubi:) Ja niestety aktualnie nie mam za wiele miejsca, więc o toaletce mogę sobie pomarzyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lubię biało ;) Może kiedyś dodam trochę koloru!

      Usuń
  14. jak pieknie :) szkoda ze ja miejsca na toaletke nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie, mi się marzy taki własny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny pokój, jak jasno! piękna toaletka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie białe wnętrza, są takie czyste, delikatne i kobiece <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne miejsce, bardzo mi się podoba pomysł na urządzenie tego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam taka prostote :) ja do swojego pokoju potrzebuje jeszcze jakiejs malej kanapy i wykonczeniowe detale jak firanki hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny, naprawdę! jedyne, czego bym się pozbyła, to te jaskrawe kwiaty w wazonie na podłodze - wyglądają na sztuczne (?) i trochę nie pasują do skandynawskiego minimalizmu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kwiatki akurat prawdziwe ;) Czasami trochę koloru trzeba. Kupuję sobie różne bukiety i czasami stawiam na kolorowe, chociaż wiem, że białe wyglądają najlepiej ;)

      Usuń
  21. Piękne jasne i przestronne wnętrze-taki mój klimat.Ja mam w sypialni toaletkę i jestem bardzo zadowolona -wszystkie kosmetyki w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne centrum dowodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kącik :) Ja mam toaletkę Hemnes, więc większe lustro mam z głowy, ale to Twoje w ramce wygląda bajkowo :) Fotel też super i tanio udało Ci się go zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moja toaletka również jest biała, bardzo podoba mi się szafka po lewej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam identyczne lustro z tą różnicą, że było zeliwne i miało ze 100 lat ;) Niestety ktoś z rodziny uznał je za niepotrzebny grat i wyrzucił, do tej pory jestem zła.. Pokój może nie do końca w moim stylu, ale kolor ścian jest niezwykle przytulny, elegancki i piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jaka strata z tym lustrem... To z Ikea to badziewny plastik :/

      Usuń
  26. Świetne miejsce, fotel jest świetny "choruję" na taki i komoda świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pokój, ta toaletka i półka obok fajnie się prezentują, sama bym chciała coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak pięknie i delikatnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie, jasno i czysto:) Miłego malowania i odpoczynku we własnym kącie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj jak mi się marzy toaletka :) Może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale uroczo! I jaki porządek :) Podoba mi się bardzo też fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny pokój :) A zdradzisz jaki to kolor ścian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To kolor cappuccino z firmy Beckers. Świetne farby - polecam!!!

      Usuń
  33. Ślicznie to wygląda :) ja teraz nie mogę robić żadnych zmian w moim pokoju, a marza mi się białe meble. Za to teraz mam ciemno brązowe :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo gustownie urządziłaś ten swój kącik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie urządzone :) mam te rolety i też jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Marzę o toaletce i może niedługo te marzenia się spełnią bo zaczynam generalny remont :D

    OdpowiedzUsuń
  38. KLASA!!! Podoba mi się minimalizm ,drobna dekoracja i robi efekt !WOW!A kwiaty w wazonie są żywe czy gdzieś kupiłaś sztuczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kwiaty są żywe :) Akurat taki bukiet miałam :)

      Usuń
  39. Przepięknie <3 Ja mam malutkie mieszkanko i brak miejsca na toaletkę, więc strasznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mogłabyś zdradzić jaką farbą pomalowałaś ściany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolor cappuccino z firmy Beckers. Świetne farby - polecam!!!

      Usuń
  41. Super to wygląda :)

    Zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudnie to wygląda! Ten minimalizm i biel - idealnie :) Chciałabym mieć taki pokój.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wygląda ta twoja toaletka - podoba mi się ta biel, chociaż dodałabym trochę więcej akcentów kolorystycznych.
    To, co rzuciło mi się w oczy, to pędzle do makijażu. Ale masz kolekcję!
    Ja mam chyba ze cztery na krzyż i używam ich do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię takie toaletki, jednak ja nie lubię koloru bieli, zdecydowanie wolę drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super aranżącja pokoju :) Mam podobnie ale zamiast fotela mam worek do siedzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)