Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Moja pielegnacja włosów z Green Pharmacy

Jakiś czas temu obkupiłam się w kosmetyki Green Pharmacy na promocji w drogerii Rossmann. Teraz jestem w tracie zużywania kolejnych buteleczek i myślę, że mogę już ocenić te kosmetyki :-)


Green Pharmacy, Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych
RUMIANEK LEKARSKI

Tradycja stosowania ziół w leczeniu różnych dolegliwości sięga czasów starożytnych. Wiele niezastąpionych receptur nadal potwierdza swoją aktualność i efektywność. Rośliny lecznicze są sprawdzonym lekiem po który często sięgamy w czasie choroby czy osłabienia organizmu i otrzymujemy skuteczną pomoc. Dlatego głównym składnikiem szamponu jest wyciąg z koszyczków rumianku lekarskiego o działaniu ogólnie wzmacniającym,  przeciwzapalnym i antyalergicznym. Wyciąg z rumianku, bogaty w witaminę C, zwalczającą wolne rodniki - powoduje opóźnienie starzenia się skóry, a także witaminę PP, wzmacniającą naczyńka krwionośne - dzięki czemu poprawia wygląd skóry oraz  wspomaga procesy regeneracyjne włosów na całej ich długości. Wzmacnia cebulki włosowe i chroni końcówki przed rozdwojeniem. Rumianek to naturalny filtr UV oraz bogate źródło życiodajnej energii z przyrody, która przywraca włosom zdrowie. W ziołowych szamponach serii Green Pharmacy zebraliśmy wszystko najlepsze, czym obdarza nas matka-natura.


Szampon bardzo przypadł mi do gustu. Pachnie lekko ziołami, ale jest to dość słodki zapach. Ze względów ekonomicznych szampon oceniam bardzo pozytywnie. Duża pojemność 350 ml, niska cena i gęsta konsystencja gwarantują dobrą wydajność. Szampon robi to co ma robić, czyli myje :-) Bardzo dobrze oczyszcza włosy (w składzie SLS) i pozostawia je lekkie. Pieni się przeciętnie, nie plącze nadmiernie włosów. Ponad to w moim przypadku, szampon zmniejszył przetłuszczanie. Polubiłam go na tyle, że stosowałam jako codzienny szampon i teraz jestem w trakcie zużywania drugiej butelki. Mam też wrażenie, że rumianek pozytywnie wpłynął na kolor moich jasnych włosów...



Green Pharmacy, Balsam do włosów przeciw wypadaniu
OLEJEK ŁOPIANOWY

 Olejek łopianowy, proteiny kiełków pszenicy, witamina E. Szybko wyhamowuje wypadanie włosów dzięki swym odżywczym i zdrowotnym właściwościom.  Daje widoczne wyniki w walce z łysieniem oraz osłabieniem włosów stymulując pracę cebulek włosów. Substancje aktywne zawarte w balsamie pobudzają mikro krążenie skóry głowy, wzmacniają włókna włosowe oraz przedłużają fazę wzrostu włosa. Balsam odżywia i wzmacnia włosy zapewniając im siłę niezbędną do intensywnego wzrostu. Już po pierwszym zastosowaniu balsamu zauważalne jest zmniejszenie wypadania włosów, które stają się zdrowsze i pełne blasku oraz łatwiej się rozczesują.


Balsam nakładałam po każdym myciu włosów. Na moje włosy do łopatek potrzeba go dość sporo, tym samym jest średnio wydajny. Ładnie i dość świeżo pachnie. Na pewno zmiękcza, wygładza i odżywia włosy. Po spłukaniu są jedwabiście gładkie i łatwiej się rozczesują. Nie obciąża włosów, co mnie bardzo cieszy. Jednakże nie zauważyłam żadnego wpływu na wypadanie włosów, no bo nie było takiej możliwości. Balsam ten traktuję tak jak odżywkę, czyli nakładałam na włosy, a nie na skórę głowy. Tym samym w moim przypadku główna obietnica producenta nie została spełniona...



Green Pharmacy, Eliksir ziołowy do włosów, wzmacniający, przeciw wypadaniu

 Eliksir ziołowy do włosów wzmacniający, przeciw wypadaniu. Łubin wąskolistny, skrzyp polny, owoce kasztanowca, łopian. Naturalny preparat ziołowy wyprodukowany w oparciu o receptury ze starych ksiąg zielarskich. Wskazany do wzmocnienia włosów, zapobiega ich wypadaniu.  Eliksir wzmacnia mieszki włosowe, odbudowuje rdzeń włosa, poprawia jego stan u nasady i na końcówkach. Wzmacnia włosy, dając im siłę niezbędną do dalszego wzrostu. Efektem regularnego stosowania są gęste, zdrowe, pełne blasku włosy.


Eliksir ma dobrze działający atomizer, ale samo opakowanie jest średnio wygodne do trzymania w dłoni. Eliksir stosowałam bardzo często, ponieważ preparat ten w żaden sposób nie przetłuszcza włosów i ładnie pachnie. Jest to lekka mgiełka, którą głównie stosuję na skalp, a nie na włosy. Eliksir nakładałam po umyciu włosów oraz na noc. Włosy pozostają dłużej świeże, mniej się przetłuszczają. Niestety, nie sprawdziła się główna obietnica producenta i włosy nadal mi wypadają.


Podsumowując...

Na pewno nie są to kosmetyki, które w jakiś magiczny sposób poprawiły kondycję moich włosów i zupełnie je odmieniły. Jednak jestem z nich zadowolona i oceniam je pod kątem codziennych tanich kosmetyków, które na pewno nie szkodzą włosom. Dzięki Green Pharmacy moje włosy pozostają zdecydowanie dłużej świeże oraz są w dobrym stanie. Żałuję tylko, że kosmetyki te w żaden sposób nie zminimalizowały wypadania włosów. Myślę, że w promocyjnych cenach warto się im przyjrzeć :-)

37 komentarzy:

  1. U mnie w Rossie na razie widziałam tylko szampony :( i po Twojej recenzji zapoluję na ten rumiankowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się męczę z wypadaniem włosów i póki co nie znalazłam swojego numeru 1 w walce z tym ;( idealny produkt na wypadanie chyba nie istnieje;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio skusiłam się na eliksir - pachnie pięknie, mam nadzieję, że chociaż trochę wzmocni włosy.
    Cieszy mnie, że zaobserwowałaś dłuższą świeżość włosów przy jego stosowaniu :-)
    Biorę się za niego!

    OdpowiedzUsuń
  4. one sa bardzo taniutkie, na pewno siegne po nie z ciekawosci za jakis czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a może jest to spowodowane złą dietą, brakiem witamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam przyczynę wypadania włosów i nie szukam porad w tym zakresie...

      Napisałam tylko, że akurat te kosmetyki, mimo obietnic producenta, nie hamują wypadania włosów, a ja na to po cichu liczyłam...

      Usuń
    2. Nie ma jak czytanie ze zrozumieniem i "dobre rady"....
      Wybacz Bello ale czasami nie mogę:P

      Usuń
  6. Ja mam właśnie ten łopianowy i mam nadzieje że wygładzi moje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również było bardzo miło :)

    Ps. Podasz nam numer tego lakieru GR? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się rozejrzeć za tymi kosmetykami, może coś dla siebie wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Eliksir jest najlepszy z tego wszystkiego, najwięcej wyciągów zawiera, też pryskałam nim skórę głowy i wykonywałam masaż. Natomiast reszta całkiem przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O:) zaciekawiłaś mnie nim w takim razie:) Może będzie okazja.

      Usuń
  10. Na pewno kupię, moim przetłuszczającym się włosom na pewno będzie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie widziałam w drogeriach tych szamponów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie też wrzuciłam recenzję
    mi przestały hurtowo wypadać włosy, 3 tyg. temu miałam tragedię, teraz wypada ich tylko kilka, normalna ilość...

    a najbardziej mi przypasował olejek do włosów z papryką, jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  13. kupilam ostatnio ten eliksir bo czytalam opinie ze przyspiesza porost wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te kosmetyki :). Nie są w 100 % ziołowe jak się chwali producent, ale mimo wszystko dają radę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy kosmetyków z tej firmy.Na pewno się na coś kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety z szamponu z nagietkiem nie byłam zadowolona i przez to nie skusiłam się na inne produkty tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe te kosmetyki, na pewno wypróbuję i jeszcze są w kuszącej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś je chętnie przetestuję, ciągnie mnie przede wszystkim do eliksiru ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny wpis , możliwe że kupię ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszyscy kuszą tymi produktami.:-) czas coś zakupić. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie spróbowałabym tego z rumiankiem ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. kupiłam sobie ten sam szampon z Green Pharmacy i na razie stoi w kolejce i czeka na swoją kolej ;)

    niestety, innych produktów, oprócz szamponów, nie było w moim Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam eliksir ale do włosów zniszczonych. Faktycznie ma ładny zapach ale za krótko by powiedzieć czy działa. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy-jakoś omijam je w Rossmannie....może w najbliższym czasie skuszę się na szampon.

    OdpowiedzUsuń
  25. ze wszystkiego najbardziej kusi mnie eliksir.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja o dziwo znalazłam jeszcze w Rossmannie ich szampon jeden jedyny został do włosów przetłuszczających się... ale butelka była otwierana :( cała oblepiona szamponem :(

    mam kilka ich produktów i po kilku testach są dobre, szamponów brak :(

    OdpowiedzUsuń
  27. A długo je stosowałaś? Bo wiadomo w kwestii wypadania włosów to trzeba daną rzecz jednak długo używać, nie raz efekty dopiero po 2 mies. są

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam probke tego szamponu i musze przyznac, ze wywarł na mnie jak najbardziej pozytywne wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś otagowana :>
    http://wariacjeizi.blogspot.com/2012/08/10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dostałam na testy 3 ich produkty, szampon i eliksir łopianowy i o szamponie mogę już powiedzieć, że jest GENIALNY!!! Recenzja wkrótce, oraz wcierkę z papryką, której jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że jeżeli pojawi się okazja to kupię Eliksir, wielkiego problemu nie mam ale lubię takie wspomagacze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Stosowałam ale jakoś nie zauważyłam super efektów. Natomiast obecnie stosuje kosmetyki, których używa mój fryzjer i jestem mega z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)