Obserwatorzy

poniedziałek, 2 listopada 2015

Nowe dodatki do domu - KiK Textilien i Pepco

Kolejny post z serii tych ulubionych, czyli z nowymi dodatkami do domu! Od dłuższego czasu polowałam na szafkę do przechowywania kluczy. Miałam nawet upatrzony jeden model na Allegro, ale kiedy w końcu zdobyłam fundusze, to oczywiście aukcja już zniknęła i produkt jest niedostępny. Ostatnio często odwiedzam market KiK Textilien. Można tam kupić odzież damską i męską w przystępnej cenie oraz sporo dodatków do domu. Od 4 listopada będzie obowiązywać gazetka, z której kilka rzeczy udało mi się już zakupić. Nie rozumiem tego systemu, ale według mnie trzeba tam po prostu często zaglądać, żeby na coś trafić. Biała szafka z szarymi elementami od razu wpadła mi w oko. Dostępna była jeszcze odwrotna wersja kolorystyczna. Niestety, produkty te w większości znajdują się w koszach przez co ocierają się o siebie i niszczą. Jak widać, moja szafka też ma drobne niedoskonałości, ale postaram się ją naprawić. Wybrałam taką, która była najmniej brudna i zniszczona.Według mnie jest śliczna i idealnie pasuje do mojego mieszkania! Zawiśnie na szarej ścianie w korytarzu...


Środek prezentuje się tak... Sześć haczyków na klucze oraz zamykanie na magnes. Niewątpliwą zaletą jest niska cena tej szafeczki (24,99 zł). Na Allegro ceny sięgają około 50-ciu, a czasami nawet 100 złotych w zależności od wybranego modelu.


Tacka była moim kolejnym must have i takim małym niespełnionym marzeniem. Niby co to za problem kupić tackę? A jednak! Ta jest idealnej wielkości, bo nie za duża i nie za mała. ;-) Design super, a cena również była akceptowalna (14,99 zł).


Z tej samej serii w oko wpadły mi porcelanowe miseczki na zupę i wzięłam dwie, bo tylko tyle było (7,99 zł).


Ostatnio bardzo podoba mi się motyw gwiazd. Dostępne były białe i szare w kilku rozmiarach.
Ja wybrałam taką średniej wielkości w szarym odcieniu (8,99 zł). Fajnie się prezentuje...


Pozostając w temacie gwiazdek to z wieszaka z ozdobami świątecznymi zgarnęłam takie ratanowe gwiazdy do zawieszenia.
Już zawisły na korytarzu i Mąż się śmiał, że już przystrajam na święta... Dla mnie taki motyw może być całoroczny. 
Dostępne są różne rozmiary i kolory oraz kombinacje takich gwiazdek. Biała (4,00 zł), a szara (8,99 zł).


No dobra, tu już nie da się tego ukryć. To jest motyw typowo świąteczny. Spinacze renifery musiały być moje! (4,00 zł)


W Pepco kupiłam kolejny kominek na woski (9,99 zł). Spodobał mi się jego prosty i minimalistyczny kształt.


 W oko wpadł mi jeszcze taki mały lampion (5,99 zł). Pięknie rozprasza światło.


W Biedronce kupiłam mały zapas podgrzewaczy bezzapachowych. ;-)


Faza na poduszki trwa! Wiele osób wysyła mi zapytanie dotyczące tych poduch. 
Wszystkie pochodzą z Pepco, jednak były kupione w różnym okresie czasowym i raczej są już niedostępne.


Te poniższe poduchy to nowość! Prezent od Męża! :-) Dostępne są w Obi w kilku wersjach kolorystycznych (KLIK i KLIK).


Zapraszam Was na mój profil na Instagram, gdzie bywam zdecydowanie najczęściej!




40 komentarzy:

  1. Właśnie kupiłam łóżko i rozglądam się za takimi różnymi fajnymi poduchami, muszę się wybrać do Pepco i zobaczyć co tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, ja sama omijam Kik, bo nigdy nie mogę tam nic ciekawego znaleźć, ale chyba pora to zmienić. Zarówno tackę, jak i gwiazdki chętnie zabrałabym ze sobą do domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dodatki Iza - ale do tego to już nas przyzwyczaiłaś :D Zawsze z przyjemnością patrzę na zestawy poduszek u kogoś, u mnie doprowadzają mnie do szewskiej pasji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy udało Ci się upolować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dodatki, zwłaszcza poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wszystko wygląda, a ceny faktycznie są nieporównywalnie niższe od tych rynkowych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny kominek w pepco, nie widziałam....fajne zakupy, szkoda, ze u mnie Kika nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dodatki, ta szafka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z OBI widziałam ostatnio, są nawet na przecenie z 24,99 na 19,99 zł :) prezentują się bardzo fajnie i wydaje się, że nie będą wyglądały za chwilę na zużyte :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I właśnie za takie cudowne rzeczy uwielbiam te sklepy :D Cudowne poduchy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle świetne rzeczy :)
    Z Kik-iem spotkałam się pierwszy raz w tym roku na mazurach, szkoda że nie mam go w pobliżu bo na prawdę ciekawe rzeczy można tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam ten kominek :) muszę kupić tacę i te spinacze z reniferkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze ^^ już się nie mogę doczekać urządzania swojego domu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo fajnych rzeczy :) właśnie czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra te wszystkie dodatki. Nie spodziewałam się, że takie cuda w tych sklepach można znaleźć.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tacke i gwiazdki :) uwielbiam takie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudności, piękna taca i te gwiazdki, bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  19. Happy because always served with sites very useful thanks .

    OdpowiedzUsuń
  20. Previously we give a lot of information on these presentations thank you today .

    OdpowiedzUsuń
  21. An information is a very nice thank you for presenting it.

    OdpowiedzUsuń
  22. These sites are always present information every day thanks .

    OdpowiedzUsuń
  23. On the day of this holiday we will always wait for more news thanks

    OdpowiedzUsuń
  24. Although this holiday but we will always wait for the latest information thanks .

    OdpowiedzUsuń
  25. Glad to be able to visit a website that is very nice.

    OdpowiedzUsuń
  26. I thank you for the content on this blog is very useful
    Manfaat Kembang Telang Untuk Mata Merah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)