Obserwatorzy

niedziela, 1 marca 2015

Uwielbiam Pepco!

Witajcie! Chyba robię się monotematyczna. Mój ostatni wpis dotyczył ozdób do domu. Dzisiaj również zapraszam na post w tym stylu. Trochę mi się przestawiło i teraz moim głównym celem odwiedzin nie są drogerie, a sklepy z wyposażeniem domowym. Wszystko to wynika z faktu, że jestem w trakcie remontu, no i można powiedzieć, że wreszcie mieszkam na swoim! Także czas na kolejny nowy etap w życiu... Aktualnie żyję na kartonach i w totalnym rozgardiaszu, ale mam już w głowie wizję na wszystko. Non stop kupuję jakieś dodatki, chociaż mebli jeszcze brak. ;) Zacznę od przypadkowego zakupu, czyli hiacynty w szkle. Wypatrzyłam tę ozdobę w OBI. Bywam tam rzadko, ale jak już jestem to zawsze coś mi wpadnie w oko. Można tam kupić coraz więcej fajnych rzeczy, ale ceny są zazwyczaj zawyżone. To szklane wiaderko również było drogie (ok. 50 zł) i początkowo odpuściłam ten zakup, jednak od czego ma się męża? ;) No i tym samym mam i jestem bardzo zadowolona. :-)


Będąc w Pepco wypatrzyłam urocze kapcie (19,99 zł)! Mam fioła na ich punkcie. Są cudne!


Kolejny zakup to stojąca lampa (39,99 zł) w geometryczny biało-czarny wzór. 
Wymieniłam w niej kabel na przezroczysty, bo ten biały wygląda na taki ordynarny.


Wzięłam także ramkę na zdjęcie z tym samym wzorem (14,99 zł).


Do kompletu dobrałam jeszcze poduszki w szaro-czarny zygzak (14,99 zł). 
Już jutro przyjeżdża do mnie szary narożnik, więc mam nadzieje, że będą idealnie pasować!


Na zmianę kupiłam szare poszewki z sercem i napisem (14,99 zł).


Tak się prezentuje...


Dorwałam jeszcze metalowe serce (7,99 zł).


Ostatni zakup to drewniana skrzynka w szarym kolorze (19,99 zł).


Do kompletu mam już białą. Obie są świetne!


Na razie to tyle, jednak muszę się przyznać, że od momentu zrobienia tych zdjęć byłam już kolejny raz w Pepco!
Jakoś ostatnio nie umiem się oprzeć zakupom tam. Bardzo dużo rzeczy mi się podoba.
Zawsze lubiłam ten sklep, ale w ostatnim czasie ich design idealnie trafia w mój gust.
A Wam coś wpadło w oko? Miłej niedzieli! :)


83 komentarze:

  1. Wszystko piękne. Szkoda, że mam tak daleko do Pepco...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dodatki, w pepco zawsze można trafić na coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Pepco i mam je 4minuty od domu a awsze mi nie po drodze:(
    Do ktorego Pepco chodzisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jakbym się cieszyła jakbym miła tak blisko :) Czasami odwiedzam Pepco w Plazie (Poznań) albo w miasteczku w moich rejonach.

      Usuń
  4. Ja też jestem wielką fanką pepco i cieszę się, że moje tak bardzo rozbudowano jednak wydaje mi się, że ciągle więcej w nim ciuchów niż akcesoriów do domu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Pepco :) Super rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, też lubię Pepco ;) a ta pastelowa torebka, ta, którą pokazywałaś na fb jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie, zapomniałam o torebce! :)

      Usuń
  7. Ja również uwielbiam Pepco, takie cuda można tam znaleźć i to za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko czarno biale jak w psychiatryku normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy w psychiatryku wszystko jest czarno-białe, bo nie byłam. Ale dobrze, że jesteś w temacie. ;)

      Usuń
    2. Anonim made my day hahaha :D
      Podoba mi się ten zestaw czarno-biały jaki sobie dobrałaś, ramka chyba najbardziej :)
      My kobiety mamy bzika na różnych punktach, u mnie ostatnio coraz częściej wpadają książki nie wiedzieć czemu, bo czasu na czytanie mam raczej mało :)

      Usuń
  9. Skrzynie są świetne, muszę częściej zaglądać do Pepco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tę skrzynkę muszę zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pepco to jeden z tych sklepów do których wchodzę i wpadam w panikę i albo nie wiem co wybrać albo brałabym milion rzeczy. Super rzeczy wybrałaś, te skrzyneczki mega:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile razy wpadam do Pepco zawsze z czymś wychodzę :) Muszę zerknąć na te skrzynki bo zawsze gdzieś mi umkną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się Pepco jest fantastyczne ! :) mają ładne dekoracje i to w przyzwoitych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pepco jest super, ostatnio kupiłam istownik, w którym trzymam palety cieni na toaletce, i zestaw pojemników do łazienki. Skrzynie są świetne, nie widziałam ich u mnie, ale będę polować ;) I lampkę też planowałam kupić, ale potrzebuję większą moc niż 40 W... Czarno-białe dodatki też dobrałaś świetnie ;)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad tym listownikiem - fajny jest!

      Usuń
  16. Ja jakoś w Pepco nie spotykam tych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo, nareszcie wróciłaś :) ja też nie mogę przejść obojętnie koło Pepco - ostatnio skusiłam się tam znów na kilka rzeczy, tym razem wybrałam ubrania - co do wyposażenia domu to dodatki wybrałaś genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy! A te pudełka... chyba muszę się wybrać do pepco! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam gadżety z Pepco.... ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze są tam jakieś świetne dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skrzyneczki mi się najbardziej podobają. Tak się zastanawiam, gdzie ja bym je postawiła...

    OdpowiedzUsuń
  22. Szklane wiaderko prezentuje się bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też przepadam za Pepco :) Ostatnio mam to samo co Ty - więcej frajdy sprawia mi chodzenia po sklepach meblowych, z dodatkami aniżeli po drogeriach :) Też właśnie wykańczamy mieszkanie i odkryłam w sobie duże pokłady miłości do urządzania mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty:) Kosmetyki poszły w odstawkę ;)

      Usuń
  24. Dawno nie byłam w Pepco, muszę się przejść może coś wynajdę ;)) Mają otworzyć mi go bliżej, więc jest szansa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio nie widzę tam niczego dla siebie :(. Ciekawe zakupy, podoba mi się ta lampa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaaakie kapcie *.* A co do ubrań, to ostatnio nie mają nic dla mnie interesującego. O ile zawsze coś znalazłam, tak teraz kiszka...

    OdpowiedzUsuń
  27. kapciochy są zarąbiste :) sama mam mnóstwo rzeczy z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. co za babsko...

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy! Do czego wykorzystasz skrzynki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na razie stoją na podłodze. Albo będę w nich trzymać koce/poduchy lub kupię lampki, które będą na nich leżeć :)

      Usuń
    2. O, cotton balls by świetnie w nich wyglądały :D Zastanawiałam się nad tymi skrzynkami, ale stwierdziłam, że nie kupię dopóki nie będę miała pomysłu co w nich trzymać ;)))

      Usuń
  30. Biegnę dziś po te poszewki :) Mam dwie małe poduszki i czekają na cos nowego,a nie zwykle białe wdzianka :) te są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko prezentuje się świetnie - uwielbiam tego typu dodatki i muszę chyba wybrać się do Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  32. niemalże wszystko mi się podoba ;) a ja nigdy nie byłam w pepco, hmm...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczności, muszę w końcu zajrzeć do nich i coś sobie wybrać, żeby odświeżyć dom na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię ten sklep bo mogę się zaopatrzyć w wiele ciekawych rzeczy po ,,normalnych" cenach. Jako nauczyciel przedszkolny znajduję wiele pomocy-tanie książki, gry, czy artykuły papiernicze.
    Nie polecam ubrań bo jakość jest różna, ale dodatki dekoracyjne jak najbardziej a wzornictwo fajne takie często ikeowskie

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie piękne rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Pepco, dla mnie to taka mniejsza i tańsza Ikea;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zakochałam się w tej czarno białej serii. Mam 3 poszewki i dwie ramki, do tego kupilam podkładki w ikei w czarno białe pasy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne rzeczy-uwielbiam pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne rzeczy-uwielbiam pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne rzeczy. Uwielbiam Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio też zrobiłam trochę zakupów w pepco lubię ten sklep. Ceny bardzo przystępne. super post.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. jutro kupię poszewki te w serduszka

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię chodzIć do Pepco, ale jakoś nigdy nei mogę znaleźć nic dla siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodatki są genialne, z resztą zaobserwowałam Bello, że mamy podobny gust :) jakkolwiek nieskromnie to nie zabrzmiało:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Odkupię skrzynki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie lubię Pepco, to taki sklep z chińską tandetą. Z wymienionych tu produktów spodobały mi się jedynie skrzynki i ten wazon ze sznurem ;) I tyle. Większość rzeczy w tym sklepie jest bez gustu i fatalnej jakości - nawet koszulki z czystej bawełny nie uświadczysz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)