Obserwatorzy

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Nowe ozdoby do domu

Nie wiem, czy już zdążyłyście zauważyć, a jeśli nie, to przyznaję otwarcie, że jestem gadżeciarą. Mogłabym spędzać długie godziny w sklepach z wyposażeniem wnętrz i artykułami dekoracyjnymi. Do moich ulubionych należą Pepco, Home&You, Jysk oraz oczywiście Ikea. Wizyta w takim sklepie to nie zawsze zakupy. Czasami wystarcza mi samo oglądanie i podziwianie, które bywa inspirującym doświadczeniem. Jednak jak już coś mi wpadnie w oko to zazwyczaj szybko się decyduję, żeby potem w domu nie żałować, że nie kupiłam... Tak też było z tym drewnianym kalendarzem z Pepco (24,90 zł). Uważam, że to świetny i efektowny gadżet. Mój pierwszy zakup był trefny, bo okazało się, że klocki były różnej wielkości i nie każda data była możliwa do ułożenia. Taka złośliwość rzeczy martwych! ;) Ale już po wymianie wszystko jest ok i jestem bardzo zadowolona z domku. :)


Również w Pepco kupiłam taką oto drewnianą skrzynkę (19,90 zł) w kolorze białym z szarymi napisami.
Na razie nie mam jeszcze na nią pomysłu i myślę o dokupieniu kolejnej, bo w głowie mam już wizję! ;)


Srebrne świeczki (7,99 zł) również pochodzą z Pepco. Dostępne są cyklicznie, bo podobne kupiłam trzy lata temu KLIK.
Raczej nie polecam ich zapalać, bo to chwilowa przyjemność ze względu na nikłą ilość wosku. 
W poprzednie wypalone wkładam podgrzewacze.


I ostatnia rzecz z tego sklepu to świecznik w srebrnym kolorze (9,90 zł). Muszę kupić długie świece!


 Na Mikołajki dostałam srebrną sowę z Obi. Nie znam ceny, ale wiem, że pochodzi ze świątecznej kolekcji.


 Wcześniej bez okazji dostałam jeszcze sowę, która spełnia rolę lampionu. Również pochodzi z Obi.
Od kilku lat motyw sowy bardzo mi się podoba i ta miłość nie ustaje!


Motyw róż także trafia w moje serce. Z poprzednich zakupów mam już puszki i kubek KLIK.
Wreszcie zdecydowałam się na zakup słynnej doniczki w Ikea (15,99 zł).


Wzięłam również dużą owalną doniczkę (19,99 zł). Tylko kwiatków do środka brak! ;)


Wzorem innych blogerek zakupiłam podkładki, które mogą być fajnym tłem do zdjęć (3,99 zł). 
Na razie jakoś nie mam weny na ich wykorzystanie. Pewnie jednak skończą jako zwykłe podkładki na stół. ;)


 Kupiłam też uchwyt na serwetki (9,99 zł) i serwetki ze wzorem róż (5,99 zł).


A na koniec to co tygrysek lubi najbardziej, czyli świeczki (3,99 zł)! 
Skusiłam się na zapach określany jako ''uspakajające spa'' i ''rozkosz wanilii''.


 Zaopatrzyłam się też w duże bezzapachowe podgrzewacze do świeczników (9,99 zł) i mniejsze pachnące (7,99 zł).


To tyle! Ze względu na remont mieszkania już myślę o kolejnych zakupach! :-)


59 komentarzy:

  1. Nie wiem czy taki kalendarz sprawdziłby się w moim przypadku, ale wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zdarza się, że zapominam zmienić datę ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się taki styl :) Świetna jest ta drewniana skrzynka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dekoracje, wszystkie bardzo trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te dodatki :) urządzanie mieszkania jeszcze przede mną, narazie czekam jeszcze pół roku na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wszystko! :D srebrne świeczniki mam podobne i stawiam na nich grube, białe świece z Ikea i też wygląda to super :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również kupiłam ten drewniany domek w Pepco przed świętami i miałam ten sam problem - nie dało się ułożyć wszystkich dat, ale po wymianie w sklepie teraz już wszystko gra i mogę się cieszyć efektownym kalendarzem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, myślałam, że tylko ja trafiłam na taki feralny egzemplarz :)

      Usuń
  7. Biała sowa bardzo mi się podoba i ten kalendarz drewniany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. srebrne świeczniki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepękne dodatki! żałuję strasznie, że Ikea jest ode mnie tak daleko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No to jest minus, że ich sklepów jest mało i daleko. Ale niedługo ma być sklep internetowy :)

      Usuń
  10. W Pepco w tym stylu widziałam fajny gazetownik i chyba się skuszę:) Iza może ty się z zawodem minęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bym chętnie przygarnęła do siebie:) Ten kalendarz z Pepco oglądałam i teraz żałuję że go nie wzięłam:) Niedługo wybieram się do Ikei bo urządzamy mieszkanie więc sporo rzeczy już mam na swojej liście a między innymi te podkładki pod talerze w paski i również w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te rzeczy z motywem kwiatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super akcesoria. Ja też uwielbiam świeczki, a zwłaszcza ten nastrój, który panuje w pokoju po ich zapaleniu. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://littleworldaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile cudownych gadżetów <3 Nie mogę się doczekać aż z moim N. w końcu coś wynajmiemy i będę mogła urządzać po swojemu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne dodatki, mam ten biały uchwyt na serwetki z IKEA, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta skrzyneczka z pepco jest super!!! A skąd podkładki na stół?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super dodatki :) kalendarz i biała sówka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne rzeczy :) uwielbiam haule domowe ;d ta skrzynie wykorzystalabym na gazety mniejszych rozmiarow :))
    musze wybrac sie do tesco :))
    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że mi też kiedyś będzie dane urządzać własny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś mi się zdaję że wstąpię dziś do Pepco :) Można tam czasem ciekawe rzeczy do domu wyszukać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko w takiej kolorystyce jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kalendarz fajny - zwłaszcza do pokoju dziewczyny - boje sie tylko ze kurz na nim znać nieprawdopodobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te doniczki w róże są urocze :))
    I piona- też jestem gadżeciarą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne są te doniczki! I bardzo mi się spodobała drewniana biała skrzyneczka :) w poniedziałek ruszam do pepco :) mam nadzieje ze jeszcze bedą! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam Pepco za te wszystkie cudowności do domu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne ozdoby szczególnie spodobał mi się z tym kalendarzem no i ta sówka też śliczna :* A wygląd bloga ciekawy i interesujący :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie http://fashionozi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne, biel srebro kwiatowe motywy to coś co bardzo mi się podoba :) Dodaje wnętrzom świeżości, ale i elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. :-) Kalendarz super, pasuje do prostego(skandynawskiego) stylu ;-)
    zapraszam do mnie po nowości ;-)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta biała skrzynka jest extra;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też kocham motyw sów <3

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku ale to wszystko jest słitaśne - do mojego różowego pokoiku w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam IKE'e i Pepco za gadżety do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi Bella!
    You have nice blog! love too owls! Rather bake and decorate cookies owls. http://vkusnosbety.blogspot.com/2014/12/cute-owls-cookies.html
    Maybe you'll like.

    Got a great ethereal collection.

    Would you like to follow each other? I'd be so happy! :)

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też uwielbiam gadżety do domu. Wszystko mi się podoba :) D.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak działa kalendarz skoro kostka ma tylko 6 ścian?

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne sowy, to jeden z moich ulubionych motywów, stąd też często pojawiają się na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Information Here Agen Pusat QnC Jelly Gamat can help overcome, treat until heal all the problems of illness / weight from A-Z and wound / scar until thoroughly without traces

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)