Obserwatorzy

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczny stroik

Witajcie! Jak Wasze przygotowania do Świąt? U mnie wszystko przebiega bardzo spokojnie. Niestety, ale od dwóch tygodni jestem nieustannie chora i ogólnie źle się czuje. Chyba też z tego powodu nie odczuwam zbytnio świątecznego szaleństwa. Kiedy tylko mogę zaszywam się pod kocem z kubkiem herbaty. Wczoraj poczułam impuls i stworzyłam taki oto stroik na stół...


Do wykonania takiego stroika potrzeba niewiele. Przede wszystkim potrzebne są zielone gałązki oraz dodatki. U mnie są to suszone plasterki pomarańczy, które zrobiłam w zeszłym tygodniu. Okazało się to prostsze, niż myślałam. Wystarczył dobrze nagrzany piekarnik oraz godzinka wolnego czasu, żeby kontrolować, czy nie spalają się zbyt mocno. Oprócz tego zaopatrzyłam się w sznurek, szyszki, anyż, laski cynamonu i inne drobne elementy. Przyda się też pistolet do kleju na gorąco.


 U mnie podstawę stanowi szklana misa z Ikei.


 Zielone gałązki uformowałam w okrąg i związałam sznurkiem.


Wieniec nie wyszedł perfekcyjny...


 ...ale do misy pasuje idealnie!


 W kwestii dodatków jest dowolność, ale u mnie wygląda to tak...


 Hop do misy ;-)


 Dodałam jeszcze szyszki oraz świeczkę.


 Może jednak czerwona świeca?


 Ostatecznie stanęło na białej. Stroik na pewno znajdzie się w Wigilię na naszym stole.


Korzystają z okazji chciałabym Wam wszystkim życzyć zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. 
Dużo ciepła, pomyślności, pogody ducha oraz odpoczynku.

"Szczęście polega na tym, aby mieć co robić, aby mieć kogo kochać, aby mieć w co wierzyć."
Mike Yaconelli


P.S. Świeczka choinka została ręcznie wykonana z wosku pszczelego przez kolegę z pracy. Cudnie pachnie!

30 komentarzy:

  1. Piękny stroik! Ja też praktycznie nie czuję świąt. Ciągle tylko praca i praca... Wesołych! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale musi cudownie pachnieć ten stroik, jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pozór skomplikowane, ale w rzeczywistości bardzo proste do wykonanie, i efektowne! :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stroik! Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stroik kochana, nie dość że cudnie wygląda to pewnie jeszcze bosko pachnie.
    Zdrowiej i wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stroik, widać, że własnoręcznie robiony, a takie są najlepsze! Co do odczuwania świątecznego klimatu - ja potrzebuję śniegu, bym w 100% wczuła się w Boże Narodzenie. A że jest, jak jest, to troszkę niefajnie, że tak na ciepło, ale co zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny jest ten stroik... :) świetny efekt i jaka satysfakcja z wykonanej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Swiąt Izo :)
    A stroik wyszedł Ci piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak magicznie :)

    Wesołych Świąt! ☃

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stroik :)
    Wesołych Świąt i zdrówka przede wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny stroik jak i świeczkowa choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stroik Ci wyszedł!

    Tobie również życzę wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stroik:) Ja ograniczyłam się do ułożenia bombek na podstawce;)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i jaki uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie wyglada, jednak ja jestem za leniwa na wlasnoreczne kombinowanie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny stroik no i pomysł z misą super - nie będą się igiełki sypać :)
    życzę Ci spokojnych, radosnych Świąt oraz spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny stroik Ci wyszedł! z białą świeczką lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny stroik, też nad takim rozmyślałam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie Ci wyszedł ten stroik! Bardzo ładny! :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I just added this website to my favorites. I really like reading your posts. Tyvm!
    Dora games gymnastics

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna choineczka :) Stroik równie piękny

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyszedł ci ten stroik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyszło! Takie ozdoby są znacznie cenniejsze niż zwyklaki, kupione gdzieś w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stroik wyszedł Ci genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)