Obserwatorzy

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Upolowane na Allegro

Pod koniec października Allegro i Visa zorganizowały ciekawą promocję. Kupując przez aplikację mobilną Allegro i płacąc kartą Visa nie ponosiło się kosztów przesyłki do 25 złotych. Można było wykonać aż 20 transakcji. Na Allegro jest dużo przedmiotów w niskich cenach, ale czasami koszty przesyłki odstraszają i wręcz zmuszają do zakupów stacjonarnych. Teraz mogłam sobie odbić i zaszaleć. W czasie trwania promocji udało mi się kupić sporo rzeczy związanych z wyposażeniem mieszkania, prezentów świątecznych, ale też uzupełnić kilka kosmetycznych braków. Nie będę wskazywać sprzedawców u których robiłam zakupy, bo niestety nie ze wszystkich transakcji jestem zadowolona. Najistotniejsze są jednak niskie ceny! :)

Seche Vite to moje odkrycie 2012 roku [recenzja]. Od tego czasu jestem mu wierna. 
Zużyłam niezliczoną ilość butelek. Ten utwardzacz sprawdza się u mnie idealnie. Nie jest bez wad, ale wybaczam mu.
CENA 3,55 zł (3,6 ml)


Nie byłabym jednak sobą, gdyby nie chęć spróbowania czegoś nowego. 
O Insta-Dri od Sally Hansen jest głośno od dłuższego czasu. Niedługo przekonam się sama...
CENA 12,99 zł (13,3 ml)


 Instant Cuticle Remover od Sally Hansen był również moim odkryciem 2012 roku [recenzja].
Preparat do usuwania skórek jest niezbędny przy każdym manicure. Niezastąpiony!
CENA 9,99 zł (29,5 ml)


Co jakiś czas kompleksowo wymieniam narzędzia służące do wykonywania manicure. Zamówiłam nowe pilniczki o różnej gradacji, patyczki z drzewa pomarańczowego, separatory do pedicure, radełka z kopytkiem oraz szklany kieliszek do henny.
CENY od 1 zł do 3 zł


Kupiłam też zapas mojej ulubionej henny w żelu RefectoCil [recenzja]. Jest najlepsza na rynku! Te w proszku się chowają...
CENA 12 zł (15 ml)


A z takich fanaberii to kliknęłam balsam do ust EOS, o którym długo marzyłam. Wybrałam smak mleka kokosowego.
CENA 16 zł (7 g)


W sobotni poranek na klamce od drzwi sypialni znalazłam świąteczną skarpetę!
A w środku skryła się srebrna sowa i czekolada. :-) Mikołaj się spisał!


Jednak Mikołaj zawsze przychodzi dwa razy! ;) 
Perfumy Amor Amor  od Cacharel można albo lubić, albo nienawidzić. 
Dla jednych słodkie, nudne, powtarzalne... A dla mnie to zapach do którego mam sentyment. Lubię je!

A u Was był Mikołaj? :)


Robiłyście już zakupy w aplikacji mobilnej Allegro?
Nie ma już darmowej wysyłki, ale są do pobrania kupony o wartości 20 zł (przy zakupach za minimum 50 złotych).
Naprawdę fajna sprawa dla osób, które regularnie robią zakupy na Allegro. Można zaoszczędzić!


40 komentarzy:

  1. Same perełki :) Mam to jajeczko i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No kojarzy mi się z amerykańskimi filmami ;)

      Usuń
  3. Również zamówiłam sobie ostatnio mini Seche oraz Insta Dri ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kurczę, szkoda, że nie wiedziałam o akcji :(, bo pewnie też bym zrobiła jakieś zakupki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... Reklamowali też w TV, ale jak widać chyba mało skutecznie...

      Usuń
  5. Żałuję, że nie wiedziałam o tej akcji :(
    Ps. Też uwielbiam Seche.. Zazwyczaj kupuję tę wielgachną butlę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ja też kupuję duże butelki, ale jednak szybko mi gęstnieje i teraz postawiłam na mniejsze. Nie maluję tak często paznokci...

      Usuń
  6. EOS <3 Muszę do Ciebie napisać u kogo kupowałaś po ponoć często trafić na podróbki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? Nawet nie wzięłam tego pod uwagę. Zamawiałam w dwóch miejscach (na prezent jeszcze) i z obu zakupów jestem zadowolona. Jednak nie daję pewności, że to oryginały. Wyglądają OK i chyba są OK, ale nie mam porównania...

      Linki do sprzedawców:
      http://allegro.pl/show_user.php?uid=17366924
      http://allegro.pl/show_user.php?uid=36234384

      Usuń
  7. Ja już kupowałam 2 razy przez tę aplikację - jestem zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te perfumy <3 szkoda, że moje są już na wykończeniu ;'(

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety dla mnie Amor są nie do przetrawienia... ale sówka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię Insta Dri, przepadam za to za tym preparatem do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, mam nadzieje, że ja jednak polubię ;)

      Usuń
  11. Perfumy Amor Amor uwielbiam ! :) Ciekawa jestem tego balsamu o smaku mleka kokosowego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam jest fajowy :) I tak smakowicie pachnie! Polecam :)

      Usuń
  12. Że też nie wiedziałam o tej promocji;( A Twoje zakupy super, szczególnie Seche Vite bo go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, myślałam, że to była popularna akcja...

      Usuń
  13. na Seche Vite czaje się od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu skusić się na Instant Cuticle Remover :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie robiłam jeszcze takich zakupów na allegro - ale widzę że się co nieco obkupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Insta-Dri mam i jestem zadowolona, ale Seche Vite chętnie bym wypróbowała :)
    Mikołaj się postarał, sówka jest niezwykle urocza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowności..czekam na post z Twoimi prezentami ...:)zawsze co roku czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna akcja, czasem koszty wysyłki jest większy niż sam towar! :D Nie mam Visy, więc mnie ta oferta ominęła - i dobrze, bo i tak przyszalałam w czasie DDD. Swoją drogą też przygarnęłam Seche Vite, z tym, że ja dopiero dzisiaj się z nim zapoznam, mam nadzieję, że również będę zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam o takiej akcji, a czasem kupuje na Allegro, muszę się temu bliżej przyjrzeć :) A powiedz mi, na zdj w rogu widzę taką jakby szkatułkę z szufladkami? Gdzie kupiłaś takie cudo? Wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie robiłam nigdy zakupów przez aplikację mobilną Allegro :) Ale chyba czas to zmienić :) Sówka przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)