Obserwatorzy

piątek, 13 stycznia 2012

Uzupełnienie zapasów kosmetycznych

Przyznam szczerze, że zapasów kosmetycznych mam całkiem sporo, ale nie potrafię się oprzeć takim promocyjnym cenom. Wolę kupić coś na zapas, niż potem przepłacać ;-) Znacie to...


Powyższy zestaw pochodzi z drogerii Rossmann. Seria Kozie Mleko od Ziaji jest chyba wszystkim dobrze znana, ale ja dopiero teraz poznałam te kosmetyki. Jestem wręcz zachwycona i żałuje, że tak późno odkryłam te produkty! Mleczko do ciała jest tym czego szukałam od wielu lat!


Coś dobrego dla włosów! Szampon jest moim ulubieńcem od dawna. Owszem, ma wielu przeciwników, bo plącze włosy, ale dla skóry głowy jest zbawieniem. Uwielbiam jego zapach i działanie. Olejek Alterra prawdopodobnie także zostanie moim uniwersalnym ulubieńcem!


I kąpiel od razu staje się przyjemniejsza :-) Uwielbiam takie zapachy! Oba produkty godne polecenia.


W marketach Kaufland jest dość spora promocja 2 za 1 na produkty marki Bielenda. Za powyższe olejki do kąpieli zapłaciłam tylko 10,99 zł :-) Były jeszcze zestawy zawierające peeling + masło w cenie 16,99 zł oraz różne produkty do twarzy. Polecam zajrzeć, bo myślę, że się cenowo opłaca.


Powyższe produkty są mi jeszcze całkowicie nieznane i czekają sobie w kolejce na wypróbowanie.


Na koniec jeszcze zapasy witamin z Super-pharm! Ceny zaskakująco niskie, więc musiałam kupić!

37 komentarzy:

  1. Olejki z Bielendy chętnie bym wypróbowała. Bardzo fajna promocja, tylko szkoda, że u mnie w mieście nie ma Kauflandu;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore zapasy :). Muszę się przyjrzeć olejkom Alterra

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne uzupełnienie :) mleczko-tonik mnie zaciekawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mało kto umie oprzeć się promocjom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy to zawsze dobrze brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie serie kozie mleko ziaji!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy :) muszę się wybrać do superpharm

    OdpowiedzUsuń
  8. hah ;) promocje kochają wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. seria kozie mleko jest świetna :) Babydream zdarza mi się kupować a Isana ma również świetne produkty żele do mycia i płyny do kąpieli bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy,sama bym sobie kilka rzeczy kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy! Szczególnie zdobycze z SP i Kauflandu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. spore zapasy. Od jakiegoś czasu myślę nad wypróbowaniem tego szampony, ale wciąż nie mogę się przekonać... :)

    ale miodowe zapachy są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam z liren cały czas używam jest świetny!!!!
    Lakier też używam i jest ok;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę sporo znajomych produktów :)
    Lakier Taft to u mnie klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten lakier Taft to chyba jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w zapachu żelu pod prysznic z isany.Rewelacja!!Dla mnie to coś pomiędzy tofi a krówką.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zakupki! a ten olejek alterry to na wlosy czy do masażu stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zastosowałam go od stóp do głów ;) Ciało, twarz, włosy! Jestem zachwycona tym produktem!

      Usuń
  18. też zainteresowała mnie seria Ziaji z kozim mlekiem oraz olejek z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam balsam brązujący z Lirene i byłam z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zakupy, muszę sobie kupić coś z Isany i Altery, tak chwalą w koło
    widzę, że robisz fotki jak smieti:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię zapach serii Kozie Mleko :)
    Mialas juz kiedys Merx Special? Daje jakieś efekty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pierwszy raz kupiłam dopiero MS, ale słyszałam dużo dobrego o tych tabletkach. Zobaczymy na wiosnę, bo wtedy zamierzam przeprowadzić kurację :)

      Usuń
  22. Oooo! Napisz coś więcej o kozim mleczku, proszę. :) Jaka konsystencja, jak się wchłania... Od strasznie dawna szukam czegoś jednocześnie lekkiego i nawilżającego (bardzo suchej skóry nie mam, więc stopień nawilżenia nie musi powalać, ale niech będzie sens się tym smarować ;), i rozważałam właśnie to mleczko z koziej serii... A potem na kwc wyczytałam, że jest tłuste, i teraz już nie wiem. Chętnie przeczytam, jak Twoje wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to mleczko nie jest mocno tłuste. Ja też nie mam suchej skóry - spokojnie mogę się nie balsamować po kąpieli. To mleczko strasznie łatwo i przyjemnie mi się stosuje :) Wyciskam, nakładam, dwa ruchy ręką i ono już jest wsmarowane. Nie lubię jak balsamy robią się białe na ciele i nie można tego wmasować albo trzeba sporo się nawcierać. Tutaj skóra ekspresowo pije to mleczko :) Na pewno za jakiś czas napiszę o nim więcej, bo to są takie pierwsze wrażenia :)

      Usuń
  23. Muszę wypróbować ten szampon z babydream...Jeśli faktycznie dobrze działa na skórę głowy to te plątanie mnie nie zniechęci...
    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co za zakupy! :) Muszę w końcu kupić olejek z Alterry, choć na razie do włosów używam oliwki Babydream. Niedawno kupiłam też szampon z tej serii i używam go do zmywania olejków, bardzo dobrze spisuje się w tej roli :) Skusiłaś mnie jeszcze tym Capivitem paznokciowym, bo cena faktycznie super, ale nie wiem czy takie suplementy w ogóle coś dają... Po vitapilu nie widziałam żadnych efektów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tym szamponem zmywam oleje :) Kup olejek Alterra - nie będziesz zawiedziona :)

      Capivit tani, ale z tego co się orientuje są to dość słabe witaminy. Ja biorę i paznokcie mam mocne, ale trudno mi ocenić, czy to od tabletek, skoro stosuje jeszcze NTII.

      Usuń
  25. Lubię zapach serii Kozie mleko ;)

    Szampon Babydream i balsam Lirene uwielbiam, a na olejek Alterra czaję się już od miesiąca :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Zasponosoruj moje zakupy, co? :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :-) Co potrzebujesz? ;))

      Usuń
    2. Nie mam nic konkretnego na oku. Po prostu jak wejdę do sklepu, to nie wyjdę z rachunkiem mniejszym niż 100-200 złotych. :-D

      Usuń
  27. Wow, jakie zakupy :) Te kąpielowe muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam ten balsam z Lirene. Początkowo zapach jest naprawdę piękny, ale później skóra śmierdzi samoopalaczem :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki Tobie dowiedziałam się że jest żel pod prysznic kozie mleko.
    NIe moge doczekać się wyprubowania go:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)