Obserwatorzy

niedziela, 8 listopada 2015

Nowości od Lirene i UnderTwenty!

Jestem w tej szczęśliwej grupie blogerek, które co jakiś otrzymują paczkę z nowościami od Lirene i Under Twenty. Kiedyś nie znałam dobrze tych marek i omijałam je w drogerii szerokim łukiem. Teraz poznałam już sporo kosmetyków i odkryłam kilka perełek, które sama kupuję regularnie. Na pewno niedługo pojawi się taki wpis! Poniżej kilka nowości z kolejnej paczki...


Przy otwieraniu paczki od razu zwróciłam uwagę na materiałowy worek marki Yeah Bunny!


W środku znalazłam przeuroczą kosmetyczkę, która powstała przy współpracy Yeah Bunny i Under Twenty!
Jest śliczna! W kosmetyczce znalazły się też fajne naklejki. Poczułam się jak nastolatka! ;)


Do wypróbowania dwa kosmetyki z Under Twenty. 3-stopniowa kuracja składa się z 9 saszetek. Krok pierwszy to peeling intensywnie złuszczający, krok drugi to wygładzająca maska kojąca, a krok trzeci to preparat zwężający pory. Kuracja wystarczy nam na trzy pełne zabiegi. Lubię produkty w saszetkach, więc już się nie mogę doczekać, aż przetestuję ten kosmetyk. Krem-żel zwężający pory już zaczęłam używać. Konsystencja jest lekka, żelowa, szybko się wchłania do matu.


Kolejne pudełeczko skrywało kosmetyki Under Twenty i...


...i koszulkę z napisem #dozwoloneUNDERtwenty ;-)


Pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy jest już w użyciu. Cudownie pachnie arbuzem! Zapowiada się hit. Aktywny krem redukujący niedoskonałości i zaczerwienienia trądzikowe na razie trafił do zapasów. Cieszę się, że mam szansę wypróbować trochę kosmetyków, które działają na trądzik, bo ostatnio moja cera świruje. Chyba ponownie stałam się nastolatką! ;)


Ostatnie już pudełko jest piękne samo w sobie! Lubię jak coś jest ładnie zapakowane.


Trzy nowości od Lirene to physio-micelarny żel z błękitną algą, dwufazowy płyn do demakijażu oczu i nawilżająco-rozświetlający płyn micelarny! Testuję już płyn do demakijażu oczu i mam mieszane uczucia albo noszę zbyt solidny makijaż!


Kolejne nowości marki Lirene to peelingi cukrowe do ciała o zapachu mano i żurawina oraz solny kokosowy. Pachną świetnie!


Za BB kremami nie przepadam, więc matujący Master Blur z kwasem hialuronowym trafi w odpowiednie ręce!


Ostatnia nowość to seria Derma Matt od Lirene, która jest kierowana do posiadaczek skóry mieszanej, tłustej oraz z niedoskonałościami. Czyli wypisz, wymaluj - dla mnie! Do przetestowania czeka złuszczający żel normalizujący do mycia twarzy, długotrwale matujący lekki krem nawilżający i wygładzający krem normalizujący sebum. Jestem bardzo ciekawa! :)


Na koniec wyniki rozdania z marką Rimmel!


Tusze do rzęs wędrują do...

alieneczka@o2.pl

 blog.basia@gmail.com

 ilusia18k@wp.pl

Gratuluję! 
Już wysłałam do Was maila z prośbą o adres! :)



20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna jest zawartość tej paczki :) mnie też spodobała się ta kosmetyczka, koszulkę dostałam tylko z czarnym napisem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile nowości :) Ta kosmetyczka z Yeah Bunny jest świetna! Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego! Miłego testowania życzę :)) Buziak na miły wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kosmetyczka podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyczka jest przepiękna! sporo tych kosmetykow, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyczka urocza. Ciekawa jestem tych peelingów w tubach. Prezentują się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już u wielu dziewczyn te przesyłki, ale jeszcze żadnych recenzji. :) Spieszcie się, bo jestem baaardzo ciekawa. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłabym się na peeling mango i na żel micelarny z błękitną algą, o ile nie zawiera SLES.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości. Masz podobną cerę do mnie! Ostatnio też mi świruje, i zaczełam używać AcneDerm.. Zobaczymy.
    Niezmiernie się cieszę, że wygrałam tusz! Maila napisałam:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tę piankę i rzeczywiście pachnie super

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, ale się cieszę :)

    Przyjemnego testowania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania ;) Mi płyny micelarne od Lirene się nie sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
  13. zawartość fantastyczna :) Najbardziej zachwyciły mnie te produkty od Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 3-stopniowa kuracja i pianka od Under Twenty fajnie mi się sprawdziły, ale krem na niedoskonałości okropnie mnie zapchał :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)