Obserwatorzy

sobota, 5 listopada 2011

Apteka SWIAT ZDROWIA

Macie swoją ulubioną aptekę? Ja tak! Teoretycznie często robię zakupy w Superpharm, jednak tam bardziej interesuje mnie strefa drogeryjna, a apteczna już mniej. W praktyce po leki zazwyczaj chodzę do apteki Świat Zdrowia. U mnie akurat jest bardzo miła i fachowa obsługa oraz szeroki wybór różnego rodzaju kosmetyków. Ale co mnie jeszcze bardziej przekonuje do tej apteki to system zbierania punktów za zakupy oraz nagrody na jakie można je później zamienić...


Najlepsze jest to, że nagrody są naprawdę fajne i ciekawe! Są to zazwyczaj produkty markowe i jest w czym wybierać! Katalog jest dostosowany dla potrzeb całej rodziny, bo są do wyboru różne zabawki dla dzieci, produkty przydatne w kuchni i w sprzątaniu, sprzęty sportowe, jakieś lecznicze przyrządy i co najważniejsze kosmetyki. W sumie w szybki i niezauważalny sposób można uzbierać potrzebną liczbę punktów. Na stronie internetowej same możecie zobaczyć jak szeroki jest przekrój nagród... A tymczasem pokażę Wam na jakie nagrody skusiłam się tym razem :-)






Muszę jeszcze wspomnieć o tym, że w tej aptece co miesiąc dostaniemy ich bezpłatne czasopismo o zdrowiu. Lubię to czytać, bo oprócz reklam leków i kosmetyków, znajduję tam wiele ciekawych artykułów nie tylko o zdrowiu, ale także o życiu :-) Naprawdę polecam!

15 komentarzy:

  1. Ja średnio lubię apteki tej sieci, wolę doz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama i siostra robią zakupy w tej aptece :) Są też uczestniczkami programu lojalnościowego, ale szczerze mówiąc nie wiem, czy są z niego zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ile punktów klubowych jest warta Bioderma Sensibio H2O?

    OdpowiedzUsuń
  4. Micel Biodermy jest za około 260 punktów. Dokładnie nie pamiętam, bo pożyczyłam katalog, a na stronie internetowej nie ma akurat tego produktu. Punkty zbieram błyskawicznie, bo wykupuję lekarstwa dla babci :-) Praktycznie co 2-3 miesiące mam kilka darmowych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych aptekach :D Tak patrzę na ten micel z Biodermy i zastanawiam się czy kupić go czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez zbieram w swojej aptece pkt, w sklapie z zwynoscia, praktcyznie wszedzie:P

    OdpowiedzUsuń
  7. apteki to ja nie mam ulubionej

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu wypróbować tego micelka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest taka apteka "Lipowa" .
    Bardzo lubię tam chodzić .
    To jest chyba jakaś prywatna, ale obsługa jest miła. :D
    Panie są profesjonalne: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama tam chyba kupuje:) Nagordy rzeczywiscie ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę doz :) a szczególności że jest w moim małum mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety nie ma dużego wyboru aptek, kupuje zawsze w Dbam o Zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  13. Stacjonarnie wybieram apteki "kolorowe" a via net regularnie zamawiam z Apteki w sieci i kilku innych.
    A ostatnio nie lubie zakupow w aptekach...stanowczo za duzo zostawiam tam pieniedzy i nie sa to wydatki na przyjemnosci tylko konieczne produkty...

    OdpowiedzUsuń
  14. @ Hexxana - to fakt, że apteki pochłaniają zdecydowanie za dużo naszych pieniędzy. Ale co zrobić - zdrowie najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)