Obserwatorzy

niedziela, 22 kwietnia 2012

Swatches: Moja kolekcja pomadek NYX


Bardzo lubię pomadki NYX, co chyba widać po ich ilości ;-)


Za co je tak lubię?


Przede wszystkim za ogromny wybór ciekawych kolorów, niską cenę oraz dobrą pigmentację.
Konsystencja pomadek jest idealnie kremowa! Nie są zbyt trwałe, ale mi to nie przeszkadza.


Mam dla Was zdjęcia pomadek na moich ustach. Wybaczcie wszelkie suche skórki oraz liczne niedociągnięcia, które najbardziej widoczne będą na dwóch ostatnich zdjęciach. 
Ponadto dość widoczne są moje przebarwienia wokół ust, co jest kwestią braku makijażu. 

Mam nadzieje, że to nie odciągnie Waszej uwagi od koloru pomadek i może pomogę komuś w ewentualnym wyborze odcienia ;-)


Zaczynamy...

 Sky Pink



 Power



Fig



Honey



Thalia



Pumpkin Pie



Circe



Margarita



Summerlove



 Helio



Chaos



Almost Black


I to by było na tyle :-) 


 Niektóre kolory pokazuję bardziej w formie ciekawostki. 
Ja najlepiej czuję się w odcieniach różu oraz w kolorach cielistych.

Jakiś kolor wpadł Wam w oko? :-)

70 komentarzy:

  1. mmmm chaos. masz piekny ksztalt ust, zazdroszcze ;) wszystkie sa piekne, almost black taka nietypowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Chaos i Almost Black dostałam od Marti :-) Dla mnie to trochę trudne kolory... No i na pewno bez konturówki ciężko się nimi pomalować.

      Usuń
  2. ale zbiór! :)
    przyda mi się Twój wpis bo mam zamiar się skusić na kolejny kolor od NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak często używasz Almost Black? :P :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nigdy :) To pomadka, która nadaje się tylko do jakiś sesji zdjęciowych albo na bal przebierańców ;))

      Usuń
  4. Oj pokaźny zbió, masz bardzo dużo tych pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Margarita skradła moje serce :) Szkoda, że szminki nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja najbardziej wpadła mi w oko Thalia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś musi być na rzeczy skoro ich tyle masz :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Chaos i Almost Black chętnie bym zobaczyła też na ręce.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mas zpiekne całusne usta.... ;-)

    almost black troszke mnie rpzerazil, widac ze chyba trudno nalozyc pomadki w mocnym kolorze rownomiernie

    podoba mi sie Circe i Thalia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fig jest moim faworytem. Niestety nie mam jeszcze żadnej pomadeczki z NYXa, tylko jedną paletkę cieni, ale zakochałam się w tej firmie. Będę z całą pewnością nadal polować.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi najbardziej podoba się Thalia - niezła kolekcja ja tych pomadek nie używałam, jak na razie choruję na celię więc na te jak na raize się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. wow te ciemne są naprawdę odważne! Rzeczywiście lubisz te szminki :) ja niestety rzadko nosze szminki, a jak już to takie, które dają efekt błyszczyka. Moje usta są w koszmarnym stanie, więc inne pomadki wyglądałyby u mnie koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie te szmineczki można kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro :)

      Ale ja najczęściej zamawiam tutaj: http://www.cherryculture.com/index.php

      Usuń
  14. Pumpikin Pie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spora kolekcja ;) Widzę parę ładnych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolekcja! Kilka kolorków mi się spodobało m.in Pumpkin pie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. thalia piękne, ja mam orange soda, nie lubię ich bo strasznie smużą - to pierwszy takie pomadki, ktore tak sie zachowują, z tańszych to chyba sephorowe najbardziej mi odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że niektóre pomadki są bardziej suche, a inne takie mokre w konsystencji...

      Usuń
  18. śliczne masz usta:) a kolorki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podobają wszystkie prócz tej Almost Black ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pumpkin Pie i Summerlove zdecydowanie w moim stylu, Almost Black jest również cudny, ale jak dla mnie to tylko do sesji foto albo na kimś, bo sama raczej nie odważyłabym się tak pomalować:))

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem tak: okazała kolekcja, większość kolorów piękna. usta też okazałe :))

    OdpowiedzUsuń
  22. honey to piękny nude z tego co widzę,
    coś czego poszukuję hihi ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się czerwona i dyniowe ciastko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka kolekcja! różowe nudziaki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam na kosemtyczny konkurs u mnie; www.hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Margarita najpiękniejsza ;) Gdzie można dostać te pomadki i ile one kosztują ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro :)

      Lub ze strony: http://www.cherryculture.com/index.php

      Cena to około 2 $ :) Na Allegro - drożej...

      Usuń
  27. te szminki są super, mam nr 643 femme niestety nie mój kolorek ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pumpkin Pie mogłabym nosić non stop - co za piękny odcień! *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię pomadki NYX- lubię fir i thalię.

    OdpowiedzUsuń
  30. róże i nudziaki są wszystie świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie mają piękne kolory, z wyjątkiem ostatniego-jakoś nie przypadł mi do gustu. Gdzie je kupujesz na allegro/e-bay?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze strony http://www.cherryculture.com/index.php

      Usuń
  32. Super te pomadki gdzie je kupiłaś? Masz ich tak dużo czy nie psują się po jakimś czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastrasza pomadka ma około dwóch lat i nie widzę, żeby cokolwiek z nią się działo złego :)

      Ja zamawiam ze strony: http://www.cherryculture.com/index.php

      Usuń
  33. Ale pokaźna kolekcja!:) a chaos...piękny intensywny odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna, ale trudna w obsłudze... Mocno się ślizga po ustach i kolor nie przylega dokładnie...

      Usuń
  34. Żałuję, że mi nie przypadły do gustu, bo wybór kolorów mają świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Helio - zdecydowanie dla mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Thalia, Pumpkin Pie oraz Circe! zakochałam sie i napewno się na nie skuszę :) już od dłuższego czasu myślę nad tymi pomadkami. gdzie kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pumpkin Pie i Circe najładniejsze :) P.S. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  38. W sumie wszystkie były ładne, oprócz ostateniego :) na taki kolor chyba bym się nigdy nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mi najbardziej wpadły w oko Power,Helio, Summerlove,Pumpkin Pie.:)
    szkoda że NYX jest ciężko dostępny w PL.

    OdpowiedzUsuń
  40. jesli lubisz pomadki nyxa polecam zakup palety 96 pomadek, ja swoja znalazlam w tkmxx

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja głupia bez przerwy trzymam się błyszczyków :)
    śliczne te kolory : większość róży, świetna Margarita, odpada Helio i jeszcze kusi mnie ten Almost Black :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej podoba mi się odcień Fig ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fig jest śliczny i kilka innych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też bardzo je lubię :). Mam ich troszkę mniej niż Ty :D. Almost Black jest niezwykle intrygujący!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę, ja posiadam niestety tylko 2 :-(

    OdpowiedzUsuń
  46. Thalia jest ładna i Chaos ale martwi mnie taka nierówność w napigmentowaniu na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka mocno się ślizga po ustach i im więcej malowałam tym więcej nierówności. Może lepszy efekt byłby przy użyciu pędzelka...

      Usuń
  47. Niezła kolekcja;]
    najbardziej podobają mi się Circe i Thalia ;]

    OdpowiedzUsuń
  48. po pierwsze masz śliczne usta:)
    a po drugie przez Ciebie chce Skay Pink i Fig;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Na Twoich ustach każda wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. spory zbiór. Wiele z nich ma piękne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Spodobał mi się honey (co i tak jest cudem, bo rzadko kiedy jasna pomadka wpa mi w oko)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fig mi się podoba :) a Thalia to moja ulubiona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
Wszelkie komentarze mile widziane :-)